Raskaaksi 2019

Jesbe: Voi harmi, ettei sun tilanne vielä selvinnyt :sad001

Rfsu antaa kyllä tosi vahvaa viivaa aikaisin.
Tässä mun testit dpo 11
Rfsu, pregcheck ja one step. Tästä seuraavana päivänä digi näytti 1-2 että silloinkin hcg ollut alle 150 vielä.


View attachment 76358View attachment 76359
Mulla ei ole ikinä tullut, sillon kesken menneessä ei tullu mitään ku herkkään vaan ja sillonki haamuna vain. Mie oon sillä kannalla et ei tuo nuin selvää viivaa anna jos siellä ei jokin olis meneillään Olo on sellainen et tänään olisin testin käynyt hakemassa jo oireiden perusteella 13 pv aika niin siel selviää ja jos on rfsu viallinen niin sit teen vuosisadan reklamaation. Mut ei se silti selitä tätä outoa oloa yms. Selviää sit ajan kanssa meen ny päivä kerrallaan ja tiedän ihmisiä joilla ei vaan oo tummunut mut ihan vauvoja saaneet. Voihan tämä olla jokin hormoni häiriö myös oon avoin kaikelle enkä poissulje muuta selitystä tosin tunnen oman kehoni ja reagoin vahvasti muutostiloihin niin nähtäväksi jää.. Stressaamatta yritän nyt pysyä ja saan vastauksen sit gynellä
 
Jesbe: Hyvä kun meet lääkäriin, murehtiminen ei kannata :sad001 . Voi kun se olisikin pikkuinen mukanasi!! :Heartred
Kyllähän ne senkin saa selville siellä gynellä, jos ei muuten niin labrakokeella.
Mun mielestä nainen kyllä tietää mikä ei ole tavanomaista kropassansa, etenkin tällä ikää jo.

Erikoisia oireita mulle varsinkin närästys. Ja noi eri tuntemukset kohdun seutuvilla. Jää gynen päätettäväksi mikä on tilanne, joko raskaana tai sit hormonit on sekasin ku mulla noiden clomifen ja terojen yhteisvaikutus teki sen et esim clearblue early ei enää antanut haamua kuten aina oviksen aikaan ja muutkin testit olleet vain blancoja. Nyt on sitte eka kerta kun on tullu viivaa testiin ja koska nyt toi niin uskallan jo luottaa siihen että jotain on meneillään
 
Kyllä ymmärrän miksi näitä piinaviikoiksi kutsutaan viimeiset 4pv ennen tätiä ja mikä houkutus ois testata että onko vai ei :hilarious: Miten voikin toivoa jotain niin paljon että henkinen ikä lamaantuu 5v ja samaan menee kärsivällisyys laughing6
Mulla sillon keskenmenossa sain plussan jo ennen kun menkkojen oli tarkoitus alkaa ja musta tuntuu että sillon oireitakaan ei juurikaan ollut pahoinvointia iltaisin mutta oksentamaan ei tarvinut lähteä.
Jaksamisia kaikille kierron eri vaiheisiin ja plussatuulia:wav
 
Kyllä ymmärrän miksi näitä piinaviikoiksi kutsutaan viimeiset 4pv ennen tätiä ja mikä houkutus ois testata että onko vai ei :hilarious: Miten voikin toivoa jotain niin paljon että henkinen ikä lamaantuu 5v ja samaan menee kärsivällisyys laughing6

!!! Tämä :hilarious: Dpo3 mulla nyt ja siihen päälle vielä tunne että jotain olis tapahtumassa niin voi hyvää päivää tätä:grin Viime kierrossa testasin joka päivä alkaen dpo5 menkkoihin asti :angelic::facepalm:
 
Kyllä ymmärrän miksi näitä piinaviikoiksi kutsutaan viimeiset 4pv ennen tätiä ja mikä houkutus ois testata että onko vai ei :hilarious: Miten voikin toivoa jotain niin paljon että henkinen ikä lamaantuu 5v ja samaan menee kärsivällisyys laughing6
Mulla sillon keskenmenossa sain plussan jo ennen kun menkkojen oli tarkoitus alkaa ja musta tuntuu että sillon oireitakaan ei juurikaan ollut pahoinvointia iltaisin mutta oksentamaan ei tarvinut lähteä.
Jaksamisia kaikille kierron eri vaiheisiin ja plussatuulia:wav

Samaa täällä :hilarious: onneks nyt oltu sukuloimassa dpo5-8 niin ei oo päässy edes ajattelemaan et testais.. huomenna saa kyllä kun on dpo9 niin ekan kastaa :grin
 
Mie oon lopen kyllästynyt arpomaan niin meen tällä mutu tuntumalla ja luotan nuihin. Löysin pilvialbumista testin jonka aikanaan tein ja eihän siinä mitään näy vaikka sillon halusin tulkita sen plussaksi. Nyt oon vaan ihmeissään et mikä kierron vaihe ja sitte ku ei mulla mitään viivoja tohon oo tullu. Ko ihan erilainen viivanpaikka 3 tuntia testi ajan jälkeen. Otan nyt päivä kerrallaan tsemppaan teitä muita ja oman tilanteen saa viimeistään parin viikon päästä selville ja se vain passaa. Oireet pysynyt samana ei mitään uutta eikä mitään poistunutta.
 
Plääh, täällä piinailu loppu lyhyeen kun kp24 muuttukin kp1:ksi...:banghead: Että leuka rintaan vaan ja seuraavaa yritystä kohti.

Jos jotain positiivista yrittäisi tästä hakea, niin kivut tuntuu vähentyneen. Ennen väliseinän poistoa eka ja toka vuotopäivä oli aina yhtä tuskaa, eikä ollu toivoakaan selvitä ilman särkylääkkeitä. Nyt tuntuu ettei tarvii ottaa sitä ensimmäistäkään. En kyllä tiedä voiko väliseinä itsessään lisätä kipuja, mutta kaipa se kohdun supisteluun voi vaikuttaa :confused:
 
Samaa täällä :hilarious: onneks nyt oltu sukuloimassa dpo5-8 niin ei oo päässy edes ajattelemaan et testais.. huomenna saa kyllä kun on dpo9 niin ekan kastaa :grin
Mun tekis mieli jo huomenna testata koska nehän kertoo jo 3pv ennen :hilarious: kuinka säälittävää koska mitä se loppujen lopuksi mullakaan muuttaisi vaikka olisinkin en polta, en juuri juo, yritän syödä terveellisemmin, liikun :hilarious: onko se vaan sen mielenrauhan takia että nyt mullakin olisi ehkä kohta iso maha ja sitten se oma pikku nyytti :dummy::dummy1:
 
Testi on nyt kuivunut ja näyttää kahta selkeätä viivaa. Toinen haaleampi mutta selkeä viiva, ei hatara tai kapea vaan liki paksu ja siinä on väriä. Oon ehkä hitusen hermostunut enkä tiedä miten suhtautua.
 
Jesbe: Minun piti mennä ihan taaksepäin etsimään se sun aiempi testikuva että pääsin vertaamaan tähän uuteen. Onhan tuossa ihan selkeä ero jo! Minun puhelimen näytöltä sitä ensimmäistä haamua ei meinannut kunnolla erottaa mutta tämä toinen näkyi heti eikä tarvinnut edes suurentaa sitä kuvaa. Jospa siellä pieni olisi tiukasti kiinni.

Omaa: Kp2/26-28 Olen tässä kummastellut näitä menkkojani. Yleensä luomumenkat on alkaneet vatsajomotuksilla ja kohtuullisen runsaalla vuosilla. Nyt tuntuu siltä että olisin hypännyt kahden ekan päivän yli kun vuoto on niin vähäistä eikä minkäänlaisia jomotuksia ollut. No, ihan selvät menkat nämä kuitenkin on, joten ehkä pitäisi olla vain tyytyväinen että pääsee helpommalla.
 
Testi on nyt kuivunut ja näyttää kahta selkeätä viivaa. Toinen haaleampi mutta selkeä viiva, ei hatara tai kapea vaan liki paksu ja siinä on väriä. Oon ehkä hitusen hermostunut enkä tiedä miten suhtautua.

Voisitpa ostaa jonku yhden paremman testin :Heartpink Mutta hienoa jos pystyt olee kärsivällinen ja maltat! Ite en pystyis :wacky:

Kauheet ku etova olo koko ajan.. Voi tosin olla krapulaa. Ei mul kyl koskaan sillonkaan tuu oksu tai mitään. Kuvittelen oireita itelleni :facepalm::hilarious:
 
Jesbe: Minun piti mennä ihan taaksepäin etsimään se sun aiempi testikuva että pääsin vertaamaan tähän uuteen. Onhan tuossa ihan selkeä ero jo! Minun puhelimen näytöltä sitä ensimmäistä haamua ei meinannut kunnolla erottaa mutta tämä toinen näkyi heti eikä tarvinnut edes suurentaa sitä kuvaa. Jospa siellä pieni olisi tiukasti kiinni.

Omaa: Kp2/26-28 Olen tässä kummastellut näitä menkkojani. Yleensä luomumenkat on alkaneet vatsajomotuksilla ja kohtuullisen runsaalla vuosilla. Nyt tuntuu siltä että olisin hypännyt kahden ekan päivän yli kun vuoto on niin vähäistä eikä minkäänlaisia jomotuksia ollut. No, ihan selvät menkat nämä kuitenkin on, joten ehkä pitäisi olla vain tyytyväinen että pääsee helpommalla.
Kiitti kaipasin vähän vahvistusta etten ihan omiani näe mut ohan tuo nyt kuitenkin muuta kuin viivanpaikka ja kiva ku muutkin näkee sen :)

Tsemppiä sulle omaan tilanteeseen,, mullaki muka tuli menkat muttei kumminkaan . Mut kyl sen oman kropan tuntee ja erottaa onko ne niinku omanlaiset.. Nyt sitte ovis pian ja pupuilut käyntiin <3
 
Voisitpa ostaa jonku yhden paremman testin :Heartpink Mutta hienoa jos pystyt olee kärsivällinen ja maltat! Ite en pystyis :wacky:

Kauheet ku etova olo koko ajan.. Voi tosin olla krapulaa. Ei mul kyl koskaan sillonkaan tuu oksu tai mitään. Kuvittelen oireita itelleni :facepalm::hilarious:

Niin mut en minä, luotan tuohon kyllä ku ei mulla oo tullut ikinä noin selkeää ja sit ens viikolla se varmasti on tummunut hyvin. Ja lääkärissä se kuitenkin vasta todetaan ja toivotaan et kaikki okei.

Ootko varma et on kuviteltua? Mäkin kolmena aamuna herännyt krapula fiilikseen mut ei oo juonut mitään .
 
Takaisin
Top