Raskaaksi 2019

DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 6

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 7

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Wusti91 // 27koht 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017 //

Holle // 30 // ensimmäinen haaveissa // yk5

Arri // Toinen haaveissa // ya 6/18

Mindie^^, 26v, ya ensimmäisen kerran 4/17, keskeytys 2/18, toinen haaveissa, ya 6/18

Phoenix // toinen haaveissa // ya 1/18

jennnao // ensimmäinen haaveissa // ya 5/14

Helena80 // 38 // neljäs haaveissa // ya 1/19

Virvatuli89 // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 12/18

Koirankorva // 24// ensimmäinen haaveissa // ya 12/18 km 1/19

Iines-19 // 35 // 4. toiveissa // ya 8/2018, km 10/18 ja kkm 1/19

dadapls // 19 // ensimmäinen // ya 1/19

beibie // 25 // ensimmäinen toiveissa // ya 8/18

Otus87 // 32 // ensimmäinen // ya 3/17, kkm/tuulimuna 10/17, km 12/17 ja 2/18, kkm 5/18

Hanni_ // 25 // ensimmäinen haaveissa // ya 5/18, kkm 11/18

jannn // 32 // ensimmäinen haaveissa // ya 9/18


Plussanneet:

Jeppis89 / 30v / ya 4/18, LA elokuun lopussa
tiiamariia / 27v / ya 8/18, LA elo-syyskuun vaihteessa
Laura666 25v, ya 6/18, LA syyskuussa
Hirvi, ya 12/2015, LA syyskuussa
jemuli // 21 // ya 11/18, LA lokakuussa
Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19 // LA lokakuussa
Arri // 29// ya 6/18 //LA lokakuussa
Mimosa-18 // 33 // ya 2/19 // LA 11/19



Nostoa pitkältä :D
 
Kp27 ja ehkä dpo8. Nega raskaustesti :rolleyes: Flon mukaan ens la alkaa menkat. Ehkäpä teen taas ke testin :pompus: mut menkatkaan ei harmittais tai yllättäis, pääsee alottaa letrot sit. Jotka saattaa toki olla pettymys nekin :sorry:
 
Täällä elelty pitkään hiljaiseloa työkiireiden ja tuntunut et eipä se ovulaatio tule yksinään niin mitäs sitä jännittelee.. mutta, kp23 tulikin ovisplussa et kai se sit vain näin myöhään tällä kertaa tuli.. nyt siitä dpo8 ja kovasti testit huutelisi kaapissa :p
 
Kp27 ja ehkä dpo8. Nega raskaustesti :rolleyes: Flon mukaan ens la alkaa menkat. Ehkäpä teen taas ke testin :pompus: mut menkatkaan ei harmittais tai yllättäis, pääsee alottaa letrot sit. Jotka saattaa toki olla pettymys nekin :sorry:

Meille eka letrokierto toi esikoisen :Heartblue toivottavasti auttais.. itse jotenkin en usko että tässä toista luomuna niin pitäis varailla gyneä et saako letrot jo käyttöön vaikka vasta 6kk yritystä..
 
Yleensä kai periytyvää raskausoireet, tiedätkö millasia äidilläsi oli? Mun äiti on sanonu et vaan väsy oli, ei ikinä pahoinvointia... Silti itse kun etoo tietyt hajut niin olettaa heti jotain :wideyed::wacky:
Äiti sano et sillä teki heti pahaa kaikki mut muuten ei olis tajunnu ku siitä että toiset kuukautiset jäi pois. Se meni jo mahahaavaa tutkiin. Toka kerralla ties jo mut mun mummulla oli kai tosi huono olo et we pysy salassa viikon ku se rupesi oksentelee. Kysyin.
 
Aamulla heräsin ku mun alavatsassa oli kauhee elohiiri. Menin sit pissalle ja tein testin. No sehän jäi pinkiksi koko ruutu tullu kumpaakaan viivaa ja pissa meni menee heti ku se hais ni pahalle.
Rupesi itkettää ku jos toi oli niin viallinen niin mikä vika siinä aiemmassa Maha on taas ku treenannut ku viimeistä päivää ja nyt rupesi mun ihana kahvi ällöttämään. On mulla varmaan mahahaava jos en raskaana sit oo
 
Jos raskaana oot, niin kyllä ne 2 viivaa piirtyy päivän seuraavasta pissasta siihen testiin jo. Ei aina se aamun eka pissa välttämättä anna vahvinta tulosta, mut toi testi minkä teit kuulostaa kyllä joo vialliselta.. Sillä vaan meinaan, kun jos jonku viivan jo tässä yks päivä sait niin kyllä se varmaan on jo vahva..
 
Jos raskaana oot, niin kyllä ne 2 viivaa piirtyy päivän seuraavasta pissasta siihen testiin jo. Ei aina se aamun eka pissa välttämättä anna vahvinta tulosta, mut toi testi minkä teit kuulostaa kyllä joo vialliselta.. Sillä vaan meinaan, kun jos jonku viivan jo tässä yks päivä sait niin kyllä se varmaan on jo vahva..
Jep anto selvän haamun, maltoin olla testaamatta ko halusin et se hormoni nousee kunnolla ja nyt ei tullu kumpaakaan viivaa. Lääkäriin meen joka tapauksessa koska ei tämä mahan toiminta oo normaalia eikä se et alavatsa kipuilee noin varsinkin kävelyn tai sekasin jälkeen.
Itkuhan siinä pääsi mut ei se ku kohti uusia pettymyksiä
 
Meille eka letrokierto toi esikoisen :Heartblue toivottavasti auttais.. itse jotenkin en usko että tässä toista luomuna niin pitäis varailla gyneä et saako letrot jo käyttöön vaikka vasta 6kk yritystä..

Söitkö vain yhtä pilleriä? Mä syön ehkä jopa kaks ekaa kiertoa yhtä ja kaks tokaa kahta.
 
Mut jos siihen ei tullut edes kontrollia niin testi on viallinen!
Nojoo mut se pisti miettii et varmaan se aiempikin on viallinen. Mulla kyl ei sillon kesken menneessä ikinä viiva vahvistunut joten en tiedä ollaan kaikki yksilöitä Ton mun alavatsa kivun ja närästysen ja ellotuksen takii meen lekurissa käymään heti ku pääsee Huomenna alkaa uus työ pitää siihen nyt keskittyy ja meen päivä kerrallaan
 
Eei. Soittamassa olin lääkäriin kun kävin vilkaiseen vessassa testiä ja sitte käskin niiden odotella ja sanoin että ihan hitusen on väriä enemmän viivassa että vain vähän selkeämpi ku aiempi niin sieltä asiantuntija sano et kaikilla ei viiva lähde tummuu joka toinen päivä tahtiin. Aika gynelle ei tulevan viikon vaan sitte sitä seukki viikon keskiviikkona
 

Liitteet

  • IMG_20190303_095836.jpg
    IMG_20190303_095836.jpg
    13.5 KB · Katsottu: 374
Tai siis ihan gynekologi puolen hoitaja ja varmaan lopeensa uupunut meikäläiseen. Mutta päivystys työ on varmaan hänellä tuota. Nyt otti kuitenki tosissaan ko sanoin tuon maha jutun ja alavatsan menkkajomot niin jo se otti tosissaan ja tuumasi et ei kaikilla tummu tai tuu räikeitä viivoja. Jos useampia testejä tehnyt joihin tullu viivat niin se nyt luetaan toistaiseksi mulla positiiviseksi jos ultrassa toisin paljastuu. Mikä sitten kyllä itkettää mut oon varautunut jo siihenkin
 
Jesbe: Hyvä kun meet lääkäriin, murehtiminen ei kannata :( . Voi kun se olisikin pikkuinen mukanasi!! <3
Kyllähän ne senkin saa selville siellä gynellä, jos ei muuten niin labrakokeella.
Mun mielestä nainen kyllä tietää mikä ei ole tavanomaista kropassansa, etenkin tällä ikää jo.
 
Eei. Soittamassa olin lääkäriin kun kävin vilkaiseen vessassa testiä ja sitte käskin niiden odotella ja sanoin että ihan hitusen on väriä enemmän viivassa että vain vähän selkeämpi ku aiempi niin sieltä asiantuntija sano et kaikilla ei viiva lähde tummuu joka toinen päivä tahtiin. Aika gynelle ei tulevan viikon vaan sitte sitä seukki viikon keskiviikkona

Kyllä tää mun mielestä on tummunut viime kerrasta mitä tänne kuvaa pistit. Vaikka ei kylläkään mitään hirveesti mutta tummunut ja selvempi on kuitenkin:happy: Toivotaan että tummuu vielä lisää:)
 
Mä ite en oikein tiedä miten suhtaudun tähn kiertoon: Edellinen kierto oli eka kun onnistuin tikuttamaan oviksen. Tuloksetta. Hirveästi meni aikaa, ajatuksia ja vähän rahaakin siihen turhuuteen. Nyt jotenkin haluais et pystyis käyttään aikansa järkevämmin. Kannattaisko tikuttaa vai käyttää jotain muuta metodia...? Aiemmat kaksi tärppikertaa olin seurannut vain valkovuodon määrää onnekkaasti. Ei viittis oikein tjottaillakaan. Vähän sellanen fiilis että kroppa on edelleen hieman sekaisin hormoneista tms, menkat ei ole ihan tavanomaiset vielä jne, joten ei tiedä osaanko lukea oikein..
 
Jesbe: Voi harmi, ettei sun tilanne vielä selvinnyt :(

Rfsu antaa kyllä tosi vahvaa viivaa aikaisin.
Tässä mun testit dpo 11
Rfsu, pregcheck ja one step. Tästä seuraavana päivänä digi näytti 1-2 että silloinkin hcg ollut alle 150 vielä.


ImageUploadedByVau Foorumi1551606281.939719.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1551606298.375726.jpg
 
Kyllä tää mun mielestä on tummunut viime kerrasta mitä tänne kuvaa pistit. Vaikka ei kylläkään mitään hirveesti mutta tummunut ja selvempi on kuitenkin:happy: Toivotaan että tummuu vielä lisää:)
On mulla joo fiilis et jokin siellä on ku ei tämä huono olo oikein muulla selity, toivottavasti ottaa tarrasukat mukaan <3
 
Takaisin
Top