Raskaaksi 2019

Mun isä sano et eiks toi huonovointisuus tuu vasta myöhemmin, samaa mietin mieki et ku tänään ja eilen närästys ollu niin paha et ku syöny jotakin niin hetken päästä oon istunut pää polvien välissä röyhtäilemässä ku kala kuivalla maalla. Kävellessä nippaili vasemmalle, helpotti se ku kävi pissalla. Käytiin siis kaupunkikierros isossa kaupungissa ja oon ihan dippi sen jälkeen. Isä sano et toi enteilisi sitä et mulla tulee olemaan tosi tosi huono olo tai sit tämä (toivon mukaan) ottaa tarrasukat, varmistaa et on kiinni ja paikallaan ja sitte loppuu pikkuhiljaa tämä huonovointisuus.

Toisaalta mun keho on kauhean herkkä uusille jutuille ja tunnen pienetkin muutokset isoin tavoin..
 
Joo jos sitä "täydellistä" hetkeä hankkia lapsi odottaa, niin se ei varmaan ikinä tule. Siis ettei olisi joku muu asia kesken, opiskelut, työpaikan vaihtaminen, jne. Elämä kun on yhtä muutosta. Jos lapsen haluaa, niin se on vaan sukellettava. Koska kuten moni täälläkin omasta kokemuksesta tietää, että se odotus voi olla hyvinkin pitkä. Kyllä elämä siitä sitten aina järjestyy, jos se lapsi siihen suodaan.

Itsekin vähän jännäilen, kun mietin työpaikan vaihtamista. Ensi viikolla olisi haastattelu yhteen paikkaan ja Flo ennustaa vuodon alkua keskiviikolle, eli samalle päivälle kun lähden reissuun (uusi työpaikka olisi siis eri paikkakunnalla). Meinasin olla kärsivällinen ja testata vasta reissun jälkeen (lauantaina) jos vuotoa ei kuulu. Toisaalta on älyttömän toiveikas olo, mutta sitten joku itsesuojeluvaisto tuolla mielen perukoilla yrittää jarrutella. Kun tietää että siitä se pelko ja jännääminen vasta alkaakin, jos testi näyttäisikin plussaa. Huoh, vuoristorata on kieltämättä osuva kuvaus omille tunnetiloille :confused:

Tsemppiä tasapuolisesti kaikille! Tätä ketjua on kyllä aina tosi mukava lueskella kun kaikki kannustaa toisiaan :)
 
Mun isä sano et eiks toi huonovointisuus tuu vasta myöhemmin, samaa mietin mieki et ku tänään ja eilen närästys ollu niin paha et ku syöny jotakin niin hetken päästä oon istunut pää polvien välissä röyhtäilemässä ku kala kuivalla maalla. Kävellessä nippaili vasemmalle, helpotti se ku kävi pissalla. Käytiin siis kaupunkikierros isossa kaupungissa ja oon ihan dippi sen jälkeen. Isä sano et toi enteilisi sitä et mulla tulee olemaan tosi tosi huono olo tai sit tämä (toivon mukaan) ottaa tarrasukat, varmistaa et on kiinni ja paikallaan ja sitte loppuu pikkuhiljaa tämä huonovointisuus.

Toisaalta mun keho on kauhean herkkä uusille jutuille ja tunnen pienetkin muutokset isoin tavoin..

Kyllä mulla oli etovaa oloa jo ennen plussaa ja ruuat ja juomat alko maistua ihan väärältä, sillä teinki testin. Hyvin yksilöllistä on oireiden alkaminen ja niiden voimakkuus. Tsemppiä, toivotaan selkeää plussaa seuraavaan testiin!
 
Kauheesti taas tullu tekstiä, ollu nii kiire viikko että ei oo ehtiny oikeen ees lukemaan.

Onnea plussista ja tsemppiä meille muille :Heartred

Kohta pitäis kai olla ovis, testejä ei kyllä oo niin ei voi varmistaa. Nyt onkin mulla sopivasti vapaata niin päästään hyödyntämään mahdollinen ovis.
 
Tehin mie ovistestin joka oli jääny laatikon pohjille pyörimään ja eka kerta plussa sillä Eiköhän se haamu plussaks muutu..

Oon vaan niin skeptinen ku mulla on just toi närästys ja tietyt oireet mitä mulla on niin melko aikasten alkanu siks en jotenkaan osaa epäillä sitä etten olis raskaana vaan tuulimuna ja sitte keskenmenon johdosta vähän suhisee takaraivossa.

Jeilei mulla on just tuo et lempi ruokii saa käännellä ja mangoa menee ja ananasta. Onneks on ananaskausi täällä ne on ihanan makeita ja kypsiä. Kroketit joita rakastan niin tuli ihan rytinällä kurkkuun asti ja sit isä sano että joko siellä on 2 tai sitten oot pitemmälle eikä testit vaan oo reagoinut tai jossitteli ja ihmetteli. Viikko sitten vähän päälle mulla alko se jäätävä kylmyys ja väsy iltaisin ennen sitä pikkuvuotoa

Tsempit kaikille kierron eri vaiheisiin ja elämän eri vaiheisiin. Muutoksen tuulia kuuluis olevan tosi monilla meillä ihan muutenkin ku raskauteen liittyvissä asioissa. Joten sit plussia kaikille meille kehiin <3
 
Ihanaa kun jotkut malttaa olla testaamatta. Nimimerkillä dpo6, täysin turhaa testata, mutta pitihän se yks blanco vetästä:)) uskomatonta, kun ei voi vaan oottaa
Haha ihana ku meit on muitakin. Tietää että ainakaan ei tuu sit vääriä plussia ku vetää blancot
 
Joo jos sitä "täydellistä" hetkeä hankkia lapsi odottaa, niin se ei varmaan ikinä tule. Siis ettei olisi joku muu asia kesken, opiskelut, työpaikan vaihtaminen, jne. Elämä kun on yhtä muutosta. Jos lapsen haluaa, niin se on vaan sukellettava. Koska kuten moni täälläkin omasta kokemuksesta tietää, että se odotus voi olla hyvinkin pitkä. Kyllä elämä siitä sitten aina järjestyy, jos se lapsi siihen suodaan.

Itsekin vähän jännäilen, kun mietin työpaikan vaihtamista. Ensi viikolla olisi haastattelu yhteen paikkaan ja Flo ennustaa vuodon alkua keskiviikolle, eli samalle päivälle kun lähden reissuun (uusi työpaikka olisi siis eri paikkakunnalla). Meinasin olla kärsivällinen ja testata vasta reissun jälkeen (lauantaina) jos vuotoa ei kuulu. Toisaalta on älyttömän toiveikas olo, mutta sitten joku itsesuojeluvaisto tuolla mielen perukoilla yrittää jarrutella. Kun tietää että siitä se pelko ja jännääminen vasta alkaakin, jos testi näyttäisikin plussaa. Huoh, vuoristorata on kieltämättä osuva kuvaus omille tunnetiloille :confused:

Tsemppiä tasapuolisesti kaikille! Tätä ketjua on kyllä aina tosi mukava lueskella kun kaikki kannustaa toisiaan :)

Näinhän se juurikin on!

Ja tsemppiä haastatteluun! :thumleft
 
Mulla on ollut pari päivää menkkamaisia kipuja viimeisimmän puuhastelun jälkeen. Nyt kp 15 menossa. En muista, oliko tällaista ennen edellisiä raskauksia. Luin, että rajun seksin jälkeen voi olla tällaista, mutta ei kyllä rajua ollut. Hyvä, että mies pysyi hereillä :grin Onko muilla ollut vastaavaa?

Kävin tänään siskon luona, joka odottaa kolmatta viikoilla 19+3, ens viikolla rakenneultra. Saadaan kuulemma tietää sukupuoli, jos se selviää. Heillä ennestään tyttö ja poika. Sisko tyttärineen haluais tytön ja mies poikineen pojan :woot: Jännittää heidän puolesta. Kovin oli jo iso vatsa. Hienoa, että lapsia siunaantui, kun heidät todettiin lapsettomiksi 2008/2009. Ihmeitä tapahtuu :smug:
 
Muokattu viimeksi:
Kiva lukea kaikkien kuulumisia :) Tsemppiä ja voimia kaikille :Heartpink

Iteki miettinyt alan vaihtoa, mut En jaksa kouluttautua ja jonkun tuota open työtäkin pitää tehdä laughing7
 
Mulla on ollut pari päivää menkkamaisia kipuja viimeisimmän puuhastelun jälkeen. Nyt kp 15 menossa. En muista, oliko tällaista ennen edellisiä raskauksia. Luin, että rajun seksin jälkeen voi olla tällaista, mutta ei kyllä rajua ollut. Hyvä, että mies pysyi hereillä :grin Onko muilla ollut vastaavaa?

Kävin tänään siskon luona, joka odottaa kolmatta viikoilla 19+3, ens viikolla rakenneultra. Saadaan kuulemma tietää sukupuoli, jos se selviää. Heillä ennestään tyttö ja poika. Sisko tyttärineen haluais tytön ja mies poikineen pojan :woot: Jännittää heidän puolesta. Kovin oli jo iso vatsa. Hienoa, että lapsia siunaantui, kun heidät todettiin lapsettomiksi 2008/2009. Ihmeitä tapahtuu :smug:
Mulla oli tänään ku eilen oli ja sit sama toissapäivänä ku sitä edellisenä iltana oli seksiä. Nyt on ollu vähän harvemmin ku mul ollut kramppeja ja muesli ehkä vähän on varovaisempi.. Mul tuli enemmänkin just sellanen menkkajomo ja treenikipumainen.. Vaikkei ollu rajua eikä mitään treenii vaan ihan hellää ja mies tahto et ollaan silleen et mä teen mahdollisimman vähän "töitä" seksin aikana et ei vaan tuu liian kipeeks..
 
Täällä dpo7 ja oireina arat nännit ja lämpö dippi. Saas nähä onko huomenna aamulla lämmöt kohonnut, silloin voisi olettaa olleen kiinnittymis dippi. Muutoin alan odotella kuukautisia...

Huomasin tuolla et mulla on tosiaan ovulaatio terolutista huolimatta ku jos olis ollu aiemmin niin olisin jo viikolla 5 plus. Nyt olis laskurin mukaan ollut just sillon ku alko se iltapalelu ja se vuoto oli 7 päivää siitä eli sopii kaikki kiinnittymiseen jopa dippi lämmössä. Ja sit nousu. Toivon että mulla tulee plussa ja sulla myös .. Marraskuisiin olis nii kiva päästä <3
 
Täällä dpo7 ja oireina arat nännit ja lämpö dippi. Saas nähä onko huomenna aamulla lämmöt kohonnut, silloin voisi olettaa olleen kiinnittymis dippi. Muutoin alan odotella kuukautisia...
Mulla ei oo nännien kohdalla arkuutta ku ohimenevää, tämä väsymyskin on aika lailla päiväkohtaista mut närästys ja kipu vatsassa lisääntyy vaan. Saa nähdä sit miten etenee et onko kaksinkerroin pöntön ääressä Mulla kroppa reagoi rajusti ekaan clomikiertoon ja samoin jos esim otan pitkästä aikaa särkylääkettä niin ihan ku se menisi päähän et oon tosi herkkä kaikille muutoksille mut edelleen mua häiritsee toi matalahormonisuus mistä on Suomessa lääkärit sanonut ja Espanjassakin kun kävin kokeissa ennen tätä lapsiprojektia ku ei millään tasoittunut kierto, niin lääkäri sano et kaikki arvot menee tosi matalalla mulla ja hcg on todella alhainen (en siis ollut raskaana mut ei raskaana olevalle matala) tms. Eli toivon että ens viikolla tulee plussa testiin ja pääsen sit varhaisultraan vaikka tuonkin testin perusteella pääsisin mutta kai se haluu oottaa. Sanoin sille nyt puhelimessa et kautta aikojen on naisilla hormoni lääkkeet pettänyt ja onkin raskautuneet vaikka ei olisi ns mahdollista niin sitä se myötäili ja tuumasi et on mun oireet sen mukaisia et raskaus olisi todennäköinen ja sit se selitti lääkäri kieltä mun kohdusta edellisen ultran aikaan mitä en ihan ymmärtänyt. Sehän tutki sen ja oikean munasarjan molemmat tosi tarkkaan myös 4d nä ja vain ohimennen totesi et tuolla vasemmalla näkyy vielä 8mm follikkeli et jäi epäselväksi tarkottiko se et oliks ovis jo tapahtunut vai ei ku käsitin että oli ja sen mukaan mun testien pitäis olla jo tosi plussaa. Saas nähdä.. Iltasin rupee aina miettii kaikenlaista
 
Mun isä sano et eiks toi huonovointisuus tuu vasta myöhemmin, samaa mietin mieki et ku tänään ja eilen närästys ollu niin paha et ku syöny jotakin niin hetken päästä oon istunut pää polvien välissä röyhtäilemässä ku kala kuivalla maalla. Kävellessä nippaili vasemmalle, helpotti se ku kävi pissalla. Käytiin siis kaupunkikierros isossa kaupungissa ja oon ihan dippi sen jälkeen. Isä sano et toi enteilisi sitä et mulla tulee olemaan tosi tosi huono olo tai sit tämä (toivon mukaan) ottaa tarrasukat, varmistaa et on kiinni ja paikallaan ja sitte loppuu pikkuhiljaa tämä huonovointisuus.

Toisaalta mun keho on kauhean herkkä uusille jutuille ja tunnen pienetkin muutokset isoin tavoin..

Yleensä kai periytyvää raskausoireet, tiedätkö millasia äidilläsi oli? Mun äiti on sanonu et vaan väsy oli, ei ikinä pahoinvointia... Silti itse kun etoo tietyt hajut niin olettaa heti jotain :wideyed::wacky:
 
Beibe, jospa olis tärppi, kuulostaa lupaavalta:)

Täällä raskaan sarjan pms. Eniten ottaa päähän kaikki. Varsinkin toi ukon duuni, kun tuntuu että saa aina vaan kermat kakusta tässä arjessa.

Soriii, ollu vähän rankka viikko. Kiitos ja anteeksi. Ps. Ihana aurinko:)
 
Takaisin
Top