Piia tuotahan ihottumaa on useemmin juurikin poikaa odottavilla.
Itse kun nyt olen synnyttäny, niin oon huomannu että ihottuma ei kutise enää niin paljoa ja alkaa hävitä. Enää jalkapöydät ja kämmenet kutisee. Ja mulla tuntuu lähtevän tuo ihottuma sellasena rupena.
Niin meille tosiaan syntyi 25.12.2015 pikkunen prinssi, 3770g ja 52cm pitkä. Päänympärys 35,5cm.
Synnytys kesti 23h ja oli yhtä helvettiä. Sain epin eikä jalat toiminu, mutta silti se kipu oli jotain kauheeta. Ilokaasuki mulla toimi ihan hyvin alku ja loppuvaiheessa. Sain antibioottitipan synnytyksen aikana koska vesien menosta kerkes mennä yli 18h. Silti sain infektion, mutta onneks vauva säästyi antibiootin ansiosta. Mulle nousi kuumekkin synnytyksen aikana ja oli pahimillaan 38,9. Ponnistappa siinä vaiheessa, oli hiukan voimat loppu mutta päätin että työnnän hänet itse ulos enkä halua mitään imukuppia tai pihtejä avuksi. Loppujen lopuks ponnistusvaihe kesti vain tunnin ja rivakasti jaksoin ponnistaa. Kaikki kivut ja muut kyllä unohtu samantien ku poika pullahti ulos ja minä tietenki aloin itkee. Tais isiki muutaman kyynelen tirauttaa <3