Raskaaksi 2015

Kirppu, mitä jos sulla vaan alko menkat? Mulla ainakin keskenmenon jälkeen oli menkat ihan sekasin, ensin kaks pelkkää tuhrukiertoa ja sitten iski oikeen teurastusmenkat, verta tuli tosi paljon ja hyytymiä mukana! Mutta hyytymät ja riekaleethan on kohdun limakalvoa, ja se on vaan hyvä juttu että uusiutuu. Monilla taas ollu keskenmenon jälkeen todella runsaita menkkoja.

Tokihan voit olla tullu raskaaksi heti ja nyt tuli varhainen keskenmeno, mutta jos ovis oli noin kaksi viikkoa sitten niin kyllähän niiden kuukautisten kuuluisikin tulla nyt. Mulla oli aina oviksen jälkeen nännit kipeinä menkkohin asti, paitsi plussakierrossa. Mä vähän veikkaan että sulla on edelleen kroppa sekaisin keskenmenon jäljiltä, eikä se raskaushormonikaan heti häviä. Mulle ainakin tuli haalea plussa kaksi viikkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Toki ite tunnet kroppasi parhaiten, mutta en menisi vielä keskenmenoksi vannomaan jos et oo plussatestiäkään tehnyt :)
 
Kirppu, tsemppiä, paska tilanne :/!
Kuten Sallahaa sanoi, tässä on monia puolia ja myös eri mahdollisuuksia.
Toivottavasti saat sen toivomasi plussan ja pienokaisen, tiedän todella mitä odottaminen on.
Katjusha hoping since 2006!
 
Kirppu tuli km jälkeen kahdissa menkoissa tosi paljon verta ja paljon hyytymiä ja riekaleita. Sen jälkeen rauhottui vuodot. Ja tulivat myös vähän myöhässä varsinkin ensimmäiset.
 
Testi näytti hailakkaa viivaa kun tänään tein varmuudeksi,samoin kun viime km jälkeenkin näytti. tänään heikosti supistellu kohtua ja nipistelly,myös pönttöön tippui jokin kun pissalla kävin :/
 
Oliko sulla välissä kunnon nega? Mulla tuli kanssa haamu ennen ekoja menkkoja vaikka oli jo testattu nega aiemmin. Voihan se olla joku kemiallinen. Toivottavasti saat pian pysyvän plussan :)!
 
Muokattu viimeksi:
Täällä vielä ootellaan kuukautisia saapuvaksi... tänään siis kp 29/28-ääretön -->

Kassellaan... ei ole oloja suuntaan tai toiseen vieläkään :)
 
Anteeksi, tulen masentelemaan tänne näin uuden vuoden kynnyksellä, joka pitäisi olla ilon juhlaa.:confused:

On vain niin p...a olo nyt. Melkein koko 2 vk plussan jälkeen huolta ja pelkoa tiputtelusta, uskoa kuitenkin hyvään aluksi oli. Pari pv sitten alkoi kouristuksia mahassa selkäkipujen kera, vuoto lisääntynyt nyt kirkkaan punaisesta tummaan ja olenkin nyt lähes varma, että tämä onni ja ilo oli tässä :sad001 Kovat kivut eivät ole vielä tulleet, enkä ole varma onko kaikki tullut ulos, mutta tuntuu, että nyt pitäisi olla toooosi iso ihme, jos jotain elävää vielä matkassa pysyisi. Oma tunne raskaana olemisesta ja oireet rinnoissa myös hävisivät. Seuraan tilannetta ensi viikon alkuun ja käyn tarkistuttamassa tilanteen. Tällä hetkellä on vaikea vielä ajatella positiivisesti, mutta kunhan tilanne selviää, vuoto lakkaa ja saan kuivattua kyyneleet liittynen sitten teidän seuraan ensi vuoden ketjuun. Vielä se pieni osa minusta ei sinne uskalla/halua tulla (- entä jos kuitenkin kaikki sittenkin olisikin hyvin?)...

Ihanaa ja parempaa ja onnellisempaa uutta vuotta kaikille kaikin mahdollisin tavoin! :Heartred
 
Hyvää uuttavuotta kaikille! Tänään on mun viimeinen päivä jollon saa "herkutella."
Tästä sitten alkaa vhh ruokavalio, jos saatais se plussa nopeammin. Nyt kuitenkin on jo yk8 ja menkkoja odotellaan. Sit alkaa yk9....
 
MrsBee, harmillista!! Kurja tilanne!!
Mulla lähti tiputtelemaan kesäkuun lopulla 5+6 ja kolmen-neljän päivän päästä tuli jo niin paljon mustaa ja punaista - että hakeuduin sairaalan ultraan ja siellä näkyi jotain viikkojaan pienempää eikä sykettä. Mun kohdalla homma meni siis mönkään ja lääkkeelliseen tyhjennykseen.
 
Tänään tuli vähän isompi, pyöreähkö hyytymä, kesken uuden vuoden juhlia. Samalla tuli pieni romahdus ja oli vain pakko päästä pois. Ensi viikolla menen tarkistukseen, toivon että fyysisten kipujen suhteen tämä oli tässä. Henkisesti tuntuukin paljon pahemmalta, vaikka jokin tunne melkein alusta asti sanoi, ettei kaikki ole hyvin. Kohti parempaa uutta vuotta tästä toivottavasti noustaan pian.
 
Takaisin
Top