Raskaaksi 2015

Helinäkeiju: Meillä ainakin tk:ssa pääsin Hcg totaliin epäselvän tilanteen vuoksi. Suosittelen soittamaan huomenna, jos vaikka laittasvat lähetteen labraan. :)

Jennyhannele, tein vielä äsken ovistestin tuolta kaapista ja kun oli edelleen nega niin kyllä alkaa toivo hiipua,en viitsi tk.hon soittaa kun raskaustestit kuitenkin olleet negoja.odottelen saapuuko täti vai oliko tämä nyt sitten ovis ja kierto venyy piitkäksi,no onpahan talleteltu nyt tässäkin kohtaa... ihmeellinen kierto,ei voi muuta todeta,hamittaa!!! mut sen kyllä sanon etten kuvitellut näitä oireita,mahan paineen tuntu tosin on tänään vähentynyt (mietin nimittäin sitä paineen tuntua jo pari päivää että voiko olla edes normaalia alkuraskaudessa niin kovat tuntemukset ja kipu,ne olivat todella kovat!!!).
katson miten kierto tästä etenee,en usko enää raskauteen,mutta muuten odottelen mitä tapahtuu.jos täti saapuu niin uskon että siellä kuitenkin pieni yritti olla hetken.

Helinäkeiju: hmph, tsemppiä! Toivottavasti täti kurvaa pian mestoille, niin pääsette uuteen yrityskiertoon! :)

Täällä kp29/38, nega testattu. Siirryn kanssa tuonne 2016 ryhmään :)

Helinäkeijulle tsemppiä! Toivotaan pikaista muutosta suuntaan tai toiseen.

Onko täällä vielä muita testaajia tälle vuodelle vai onko kaikki siirtyny 2016-ryhmään? :)

Itse testailen aamulla jos tätiä ei kuulu. Kp 30/28. Tissejä särkee!

Mulla on tänään kp 17/22 tänään tein testin kun oli outoja tuntemuksia , mut negaa näytti. Toisaalta tuntui, että tässä kierrossa ovis ois ollu myöhässä. En jaksanut tikutella, tuo meille turhaa stressiä. Täällä kolme kiertoa yritystä takana. Masentaa, vaikkei se ole todellakaan vielä paljoa :|

Onnea plussasta kärpänen! :)

Täällä myös vielä loppuvuoden testailija, en ole liittynyt vielä tuonne 2016 ryhmään, kun aattelin kattoa tän kierron loppuun. Jännäks menee tulenko liittymäänkään, joku onneton hailura viiva äsken piirtyi, mieskin näki. Muina aamuina ei ole näkynyt mitään, katotaan lähtiskö se siitä vahvistuu :) Tänään dpo13, kp32.

Onnea plussasta kärpänen ja haamusta miuna! :)

On. Yk6 alko pari päivää myöhässä ja harmittaa! Hyvää tässä on se että nyt oli luteaalivaihe jo 11 päivää aikasemman ~9 sijaan, josko kierto tasaantuis tähän :)

Lipstikka, voi himputti. Mutta hyvin kaivoit sen positiivisen tästä! Samalla tiellä ollaan, mulla oli viimeksi luteaalivaihe saman 11 päivää. Nyt toivon ovulaation vaikka vähän pidemmälle, jos sillä sais loppukiertoon tukea. Ei voi kun toivoa!!
Tsemppiä vuoden viimeisiin päiviin ja testionnea kenellä vielä ohjelmassa!!
Onnea plussista ja vahvistuvia viivoja!!

Jennyhannele olit oikeassa siitä verikokeesta,kun neuvolastakin sitä ehdottivat,niin tuleepahan selvyys tähän tilanteeseen :)
tsemppiä piinailijoille,ovullatiopäiviä odotteleville ja kaikille kuumeilijoille,toivotaan monta uudenvuoden plussaa :):)

No niin kävin omakannasta katsomassa ja hcg arvo oli alle 1 eli ei raskaana ainakaan olla..jospa saisin jonkun vastauksen nyt kuitenkin huomenna neuvolalta,että miten ihmeessä on positiivisia nämä ovistestin olleet useaan otteeseen,joku kiertohäikkä varmaan,mut jospa nyt ees ois joku mahis tässä kierrossa,JOS tämä parin pv, takainen oli ovulaatio niin peittoja ainakin heiluteltiin joka päivä :grin ja jospa kierto normalisoituu pian. kohti uuttavuotta siis.. (edelleen hämää ne minun tuntemukset, no onneksi nekin nyt sit helpotti:p)

Onnea plussasta kärpänen ja miuna :)<3

Lipstikka harmi tädistä :( mut hyvä et luteaalivaihe on pidentynyt :)

Helinäkeiju höh tulispa nyt joku selvyys! Tai ehkä ovuloit 2 krt eikö näinkin voi käydä :D

Jopsu kp 8/25-28 yk 7

Sama ku Mammalla. Oon kans tuol 2016 -ryhmässä, vaikka joulukuinen on vielä tietämättä. Malttamattomana oon viime viikollakin tehny parit ovistestit ja niihin tuli kyllä tosi haalea viiva, mut en tiedä tarkottaako se yhtään mitään, ku tosiaan varsinainen ovulaatiokin oli tiistaina viime viikolla. Menkkojen pitäis alkaa vasta tammikuussa.

Mut kaikkein eniten nyt tässä oviksessa on tehty asian eteen (viimeinen yritys ennen inssiä). Heiluteltiin peittoa useammin, en juossu vessaan heti vaan makoilin vähän aikaa, mittailin lämpöä ja tikuttelin jne. Isäntä vedelly vitamiineja jne.

Takaisin