Raskaaksi 2015

Onnea plussanneille ja haamuplussille vahvistumista! :) Negan kohdanneille tsemppiä, leuka rintaan ja eteenpäin vaan vaikka sylettääkin!

Oon kyllä ite huomannu että tuolla mielellä on aivan järkyttävä voima :D Jos oikein kovasti tahtoo raskaaksi niin kyllä sitä pystyy psykosomaattisia oireita kehittelemään. Ja huolehtimalla ja keskittymällä kaikki negatiiviset tuntemukset vaan voimistuu... Ainakin mulla :D

Tänään nähtiin ultrassa pienen sydämen lyövän ja kaikki näyttäisi olevan toistaiseksi hyvin :Heartred 7+0 menossa.

Hedelmällistä uutta vuotta kaikille! :wink
 
Mulla nyt kp 19/22 testiä tein sunnuntaina, mut ei haamuja tai mitään. Malttamattomana taidan testin tehdä torstaina tuntemuksia ei kyllä oo suuntaan taikka toiseen.

Digit ei taida olla mitään herkimpiä testejä? Kaks ois kaapissa valmiina mut tarttis varmaa jollain muulla ensin testaa.
 
Mulla nyt kp 19/22 testiä tein sunnuntaina, mut ei haamuja tai mitään. Malttamattomana taidan testin tehdä torstaina tuntemuksia ei kyllä oo suuntaan taikka toiseen.

Digit ei taida olla mitään herkimpiä testejä? Kaks ois kaapissa valmiina mut tarttis varmaa jollain muulla ensin testaa.

Digit ei oo herkkiä, vaikka niin väittävät. Mulla tuli meinaan digiin ei raskaana vaikka hcg oli verestä jo 69.5* siitä pari pv niin tuli raskaana 2-3 :)
 
Mulla on nyt kummallinen tilanne, kp31/28 menossa, toissapäivänä testasin negan ja sama juttu siitä pari päivää aiemmin. Lauantaina oli pientä jomottelua, sen jälkeen ei mitään. Akne pamahti viikonloppuna ja rinnat tuntuu aika turvonneilta. Kaikki sopii tietysti kuukautisiin, mutta missä ne oikein viipyy?? Tietysti imetys voi haitata kiertoa, mutta aiemmin ollut normaali kierto, sitten kun se käynnistyi.. Aika näyttää.
 
Onnea plussanneet ja tarrasukkia matkaan :)
Ihana kuulla sallahaa hyviä uutisia !

Pahoittelut negoista ja tädin kohdanneet, tsemppiä ja jaksamista uuteen kiertoon ja hedelmällistä ensi vuotta! :)
 
Heeeeei taas kaikki :)

Taka-alalla oltu hieman järjettömien päänsärkyjen vuoksi. Mutta onneksi vihdoin alkaa helpottamaan :) Täällähän on ihan hirvittävästi tullut plussia, ONNEA ONNEA ONNEA teille kaikille :Heartred Ihanaa! Pahoittelut tädin kohdanneille :/

Mulla kolahti hieman nilkkaan tää raskaus tossa jokin aika sitten. Yksi mun parhaimmista kavereista oli ensin ihan innoissaan vauvasta ja iloinen. Nyt kuitenkin sitten yksi päivä tuli kylään ja kertoi miten vaikeaa tämä onkaan hänelle. Siis nimenomaan minun raskaus. Hän haluais kolmannen lapsen mutta, eivät sitä vielä ole saaneet. Toki ymmärrän että jollain tavalla se harmittaisi hetken mutta, tämä kaveri käy psykiatrilla asti asian takia :eek: Oli pieni syyllistävä pommi kun kertoi. Oon onneks joten kuten päässy tästä yli jo mutta, pidän välimatkaa mielummin kun olen tekemisissä sen enenpää.

Hui! :D Huomenna paukahtaa jo 15+0 :eek: Miten tää aika oikein lentää. Np ultra oli pari viikkoa sitten ja siellä todettiin kaiken olevan pienellä hyvin :Heartred 11.2 mennään kurkkimaan lisää masuun :Heartred

Tsemppiä kaikille :Heartred
 
Moikka,kirjoittelen taas vaikka siirryinkin 2016 puolelle jo mutta auttakeepa minnuu.. mulla oli km alku kuusta ja ovis oli kaksi viikkoa sitten,silloin heiluteltiin peittoa yhden kerran ja tulinkin jo kamalaan kuumeeseen ja flunssaan ja hommat jäikin siihen. Kuukautisia ei ole kuulunut lainkaan. Nyt ollu alta viikon nenä tukossa iltaisin ja öisin ja nännit kipeenä sekä ilmestynyt valkoisia näppyjä jotka arat,ei oo ennen ollu. Siis voiko olla raskaudesta johtuvaa vai onko jotain muuta hormonijuttua? Niin ja tänään alkoi verinenvuoto että joutu siteitä käydä ostaa.
 
Kirppu, hmm, ei voi tietää ku ajan kanssa. Mulla kävi viime keväänä kohdunulkoisen poiston jälkeen että luteaalivaihe olikin yhtäkkiä 3 viikkoa. Sieltä näkyi pitkälle seuraavaan kiertoon valtava keltarauhanen. Mutta eipähän sitä tiiä jos vaikka plussaisit.
Meillä piti tänään olla seksi-ilta, vaan ajokoira karkas, ukko sai sen kiinni, mutta nyt on avaimet hukassa tuolla pimeässä mettässä. Voi olla ettei ole "tuulella"...!!
 
Täytyy seurailla tota verenvuotoa ja oireita ja tehdä testi parin viikon päästä. Tää on todella hankalaa kun menkkoja ei oo tullu kierukan poiston jälkeen. Sais jo plussaa näyttää vihdoinkin. Toivotaan että teillä mies ois kaikesta huolimatta innokas touhuamassa.
 
Kirppu, joo avaimet löytyi niin se jo ovella huikkas että nyt on onni myötä. Kaivelemaan stay-upit esiin.
Tein työtä käskettyä. Suihkuun mennessä tein ovistestin ja se oli positiivinen vaikka kalenteri näyttää kp 11, eli on kierto täälläkin siis perin sekaisin. Huomenna vielä varmistelen, oliko "vahvin saatavilla oleva" ovisplussa :wink
 
Miunalle onnea plussasta! :)

Jennyhannele, kyllä tuolla odottajissa syyskuisillekin on jo ryhmä olemassa! :) Lokakuukin näemmä avattu mutta siellä toki ei keskusteluja vielä oo, kun nyt plussataan syyskuisia.
 
Tais olla taas vaihteeks km,tänä aamuna housun täydeltä tuli verta ja tulee edelleen ja seassa pieniä kokkareita :/ei tää taida onnistua koskaan. Aiemmat kaksi raskautta onnistunu heti. Rupean kallistumaan sille kannalle että kierukalla on osuus näihin keskenmenoihin. :/
 
Takaisin
Top