Raskaaksi 2015

MrsBee,olen todella pahoillani sun puolesta :sad001 Kurja aloitus uudelle vuodelle.. Haleja!
Mun oma tilanne ei juuri ole selkeytyny eli viivan paikkoja tulee testeihin,mutta ei kunnon viivoja. Kp:t kyllä vasta 24,joten aika aikasta tässä onkaan testailla,mutta hätähousuna, You Know :) Oireita on,mutta neki voi liittyä vaikka mihin muuhunkin asioihin,mutta jotenki oma intuitio kertoo,että raskaana ollaan. Katsotaan muutaman pvn päästä,kuinka metässä sitä ollaan oltu :D

Hyvää Uutta Vuotta teille kaikille! Olkoon tämä hedelmällinen vuosi meille kaikille!
 
Pahoittelut Mrsbee! Voimahali ja jaksamista! :sorry:


Onnea plussanneille ja tarrasukkia matkaan. Paljon plussatuulia plussaa odotteleville! :)
 
Kiitos! Aika parantanee haavat ja puhuminen auttaa! Sinänsä hyvä asia, että usealle varovaisesti asiasta ehdittiin sanoa, kun on voinut jakaa tuntemuksia ja saanut kuulla ystäviltäkin samanlaisia kokemuksia, mikä ei tietenkään sinänsä ole mukavaa(että ovat saman kokeneet), mutta helpottaa jakaa asiaa heidän kanssaan ja tietää ettei ole "ainoa".
 
MrsBee, varhaiset keskenmenot on todella yleisiä. Sitä en ainakaan itse tajunnut - viime aikoina asia kyllä valjennut kovin omakohtaisesti. Eihän sitä voi kun toivoa, että seuraava mahis vois johtaa 6-7 viikkoa pidemmälle. Itselle tuli tarve lisätä foolihappoannosta, muuta keinoa auttaa asiaa en tiedä.
Tsemppiä ja kestävää plussaa!!
 
Joo näin valitettavasti taitaa tosiaan olla Katjusha. Ja kiitos, tsemppiä ja voimia jatkoon myös sinulle. Ehdin aloittaa jo Folirenin Multivitan lisäksi, en tiedä pitäisikö nostaa annostusta vielä, mutta menen ainakin johonkin perustutkimuksiin nyt pian, selvittääkseni ettei vain ole jotain syytä taustalla.
 
Pahoittelut MrsBee, taisin kyllä jo pahoitella elokuisissa mut en oo varma. Joka tapauksessa niin kurja juttu :sad001 Itekkin aloin syyä foolihappolisää keskenmenon jälkeen vaikka olinkin syönyt jo ennen yritystä mammavitskuja, mut siis yhäkin menee se 900 mikrog. En tiiä onko siitä ollu apua! Voimia :Heartred
 
Pahoittelut MrsBee, voimia.
Omanapailua:
Kysynpä nyt sellaista että kun sain eilen aamulla ovisplussan digiin ja ovistuntemukset alkoi eilen klo 12.00 ja kesti koko illan,ja tänä aamuna oli ovistesti jo nega niin onko tää nyt sit dpo 0 vai voisko olla jo dpo1?? teidän kyllä oikean laskukaavan mut nyt huoltettaakin tuo minun luteaalivaiheen lyhyys,kerkeääkö kiinnittyä kun nyt on menossa jo kp.21 kiertonihan on epäsäännöllinen ja teroluteja olen käyttänyt niihin,viime kierto olikin niiden jäljiltä vihdoin 28 ja jos tämä kierto jää samaan niin luteaalivaihe jää lyhyeksi,sitähän en tiedä riittääkö.
Minulla on aina ovis tullut myöhäisessä vaiheessa,kp 20 mutta lääkärin mukaan hätää ei pitäisi olla.
Se on positiivista että ensimmäisen kerran ikinä minulla oli todella selkeät oviskivut!!! ja pupuiltiin la aamuna,su iltana ja vielä eilen illalla.
 
Helinäkeiju sanoisin, että jos eilen aamulla oli plussa niin tänään olisi 0 dpo. Oliko toissapäivänä nega, jos oli niin se vahvistaisi että tänään on 0dpo. Tuu tuonne Raskaaksi 2016 -ketjuun huutelemaan!
Tuohon foolihappokeskusteluun, että keskenmenon myötä moni meistä tuplasti annoksen, ei vasta päättänyt aloittaa hivenainelisää.
 
Oli sunnuntaina nega,no jospas ne dpo.t riittäisi kiinnittymiseen ja tämä kierto ei jäisi ihan siihen kp. 28 niin varmemmin riittäisi,muuten jää 7 päivään luteaali.. ja vahingossa oon näkyy laittanut tähän vanhaan ketjuun.
 
Takaisin
Top