Raskaaksi 2015

Onnea jennyhannele! Parempaa joululahjaa tuskin onkaan :)

Lähettelen lomaterveiset ja plussatuulet luoksenne täältä maalaismaisemista. Vietetään joulu miehen perheen luona, enkä varmaan nyt muutamaan hetkeen pääse enempää tänne pulisemaan. Kp 3 ja yk 9. Ensi vuotta kohti mennään uusin toivein.

Heippa. Oon hetken ollu täällä hiljanen, mut aattelin päivitellä kuulumisia.
Täällä ollaan siis synnärillä pikkusta synnyttämässä. Maanantaina alotettiin käynnistys kun mulla doagnosoitiin monimuotoinen raskausihottuma, johon ei ole muuta apua kun synnytys. Se on siis sellanen todella kutiseva näppylämäinen ihottuma. Mistään mömmöistä ei oo apua ja tää vaan leviää. Piti käydä ensin ihotautipolilla hakemassa tähän diagnoosi ennen kun gyne suostu käynnistää. No eipä siinä tää on jo muutenki yliaikanen kun laskettuaika oli 20.12. Nyt näyttää siltä, että meille tulee jouluaatto vauva <3

Ihanaa Wildside_ siis se että saatte jouluvaavan :):Heartpink Ihottuma ei niinkään ole kiva, mutta toivottavasti helpottaa sitten pian. Paljon onnea ja tsemppiä koitokseen ja hyvää joulua! :Heartpink

Wildside_ Onnea tulevasta nyytistä :Heartred Mulla esikoisen kohdalla viikkoa ennen synnytystä alko iho kutisemaan ja kävin maksakokeissa ja kaikki ok! illalla kun poika syntyi, yöllä alko nousemaan hirveitä näppyjä iholle ja saakeli jotta kutisivat! lopulta annoin kutinalle periksi ja söin jonku allergialääkekuurin jonka aikana ei saanut imettää...

Piia oisko sullaki ollu tuota raskausihottumaa. Mut yleensä se loppuu ku synnyttää.. Mulla ei auta allergialääkkeet eikä mitkään. Oon kokkeillu viilentäviä mentholivoiteitaki ja ataraxiakin jota käyttävät kutinaan synnärillä. Mullakin ihan puhtaat maksakokeet.
Onneks kävin kuitenkin tuon diagnoosin, seuraavaa raskautta ajatellen. Ottivat koepalan kahdesta kohdasta, koska tuota ihottumaa on kahta tyyppiä. Toinen on sikiöönkin vaikuttava ja toinen ei. Haluaavat selvittää kumpaa on, että jos tulen uudestaan raskaaks ja tuo uusii niin jos on sitä mikä vaikuttaa sikiöön niin saan oikeet lääkkeet sitte.

Tsemppiä wildside! ☺

Ja onnea jennyhannele! :) ihanaa!

On. Kp 26/28, olin ajatellut jouluna testailla mutta tutut menkkajomot tuntuu jaloissa. Taidan jättää testit ostamatta ja ostaa siteitä tilalle. Voi höh! :( yk6 alkanee parin päivän sisällä.

Tsemppiä synnytykseen Wildside ja onnea etukäteen maailman parhaasta joululahjasta! :>

Muille toivotan hyvää joulua ja plussatuulia! Toivottavasti jouluna testaavat saa lahjaksi plussan. :>

Onnea matkaan Wildside! Saatte ihanan nyytin joululahjaksi.

On: kp 4 ja vuoto loppumassa. Nyt keskitytään joulun viettoon ja läheisten seuraan ja palataan yrittämisen pariin vasta sen jälkeen.

Mukavaa joulun aikaa kaikille!

Päivittäkäähän piinailijan kuulumisianne sitten tännekin. Plussatuulia kaikille!

Täällä testattu nega,tein myös ovistestin ja ihan hailuraa sielläkin,jännä kun oireita tunsin niin voimakkaasti,jopa raudanmakua suussa,tuhrua dpo 5, ja mahakipeä/alaselkä, huimauskin, varsinkin alamahaan ja rintoihin sattuu kun menee kyljelleen ja mahallaan ei voi olla,noh odotellaan täti paikalle,miellellään piakoin,joten kertokaa siellä terveiset että täällä tätiä kaivataan ettei kierto venyisi:) Ensivuonna sitten uudet tuulet toivottavasti.
Hyvää Joulua kaikille:)
Helinäkeiju dpo 13 kp38/32

Muokattu viimeksi:
Takaisin