Raskaaksi 2015

Pahoittelut Pipanat tädistä ja Helinäkeijulle negasta. Täälläkin nega testattu, dpo9 mulla vasta. Mutta nyt joulun viettoon ja testailua mietin aikasintaan huomenaamuna, jos ei tätikin tule mukaan kinkereihin.

Hyvää joulua kaikille! ♡

Hyvää joulua kaikille!
Jennyhannele paljon onnea ja tarrasukkia matkaan!!!!!! :)
Viimeyönä testailin, putipuhdas nega.
Tjottailu jatkukoon :)
AstaE kp26/28

wildside, juu mulle puhuttiin vaan raskausihottumasta :confused: ja sanoivat ettei sitä oikeestaan diagnosoida (vuonna 2010), mutta uusia voi sitten seuraavassakin raskaudessa! Kauhulla odotin että mitä tuleman pitää, mutta tyttöä odottaessa ei sitten ollut minkäänlaista oiretta siihen suuntaan...ne näytti pahimmillaan iholla siltä, että joku ois tupakan tumpilla polttalu jäljen! (liekkö yöllisillä uniraapimisilla sitten mitään vaikutusta :grin )

Omanapailen: Mulla on edelleen menkkajomoja ja ilmestyi yskänrokko ylähuuleen (niinkuin joka kk menkkojen aikaan). Jotka mua vähän huolestuttaa, vaikka oli hcg jo dpo12, 69,5*. Tein eilen myös digin ja pamahti alle minuutissa: Raskaana 2-3. Valkkaria enemmän kun koskaan, mut ihan kirkasta. Tissit edelleen niin arat, että ei voi mahallaan nukkua. En osaa rauhoittua nyt jostain syystä, pelkään keskenmenoa enemmän kun koskaan aikasemmin. Ja noi menkkaoireet ei kyllä tätä oloa helpota. Onhan ne normaaleja alkuraskaudessa, onhan? :s
Raskausoireeksi lasken tän järkyttävän oksetuksen ja kuvotuksen, siis mikään ei mene alas ja väsymys on mitä hirvein. Kolmatta päivää nyt näitä oireita.
Jennyhannele

Muokattu viimeksi:
Oon nyt ihan hämilläni, että miten noi viikot lasketaan? kun laskuri antaa ton 4+1, mutta siinä lisätiedoissa lukee, et todellisuudessa olis jo 5+1? Ja lukee täälläkin mun vkokohdalla jo viikko viisi. Hmh! Auttakee hölmöä! :woot:

Jennyhannele : hyvälle näyttää. onnittelut!

Wildside: Onnea pienestä! Paras joululahja ikinä! Kiinnostaa tuo raskausajan ihottuma. Onko se aina sellanen että se vaan leviää eikä parane ennenku synnyttää. Itsellä oli nimittäin joku rakkula vaiva Esikon aikaan mut se parani n. 2 viikon jälkeen.

Helinäkeiju, ee muuta ku aamulla uutta testiä kehiin. Toivoa on niin kauan ku ei täti kurvaa paikalle. Täälläkin tänäänkin nega, muttei menkkoja, aamulla taas testihommiin :D

Helinäkeiju, musta toi kuulostaa siltä että oot raskaana, mut hormonia on vielä sen verran vähän ettei näy r-testissä. Pidän peukut pystyssä että saat seuraavaksi viivan siihenkin.

Viimalle varovaiset onnittelut ja viivalle vahvistumista.

nega edelleen testattu mut ovistestit molemmat näyttää edelleen plussaa,on tämä jännä tilanne,mut kyllä minä varma olen että raskaana ollaan,sen verta maha on omituisen tuntuinen,paineentuntu välillä on mahdoton,autossa istuessa varsinkin ja alaselkä särky,sekä limat ja rinnat turvonneet. Tää tunne on kyllä vahva.Toivotaan :alien
Helinäkeiju dpo 14

Jennyhannele, hienon tuloksen oot saanu digillä. :) Mulla oli alkuraskaudessa menkkajomoja pitkään, keskiraskaudessa ne hävis hetkeksi ja nyt on ajoittain taas. Eli nyt on rv 29+1. Eli koita vaan ottaa rennosti ja nauttia raskaudesta! Vaikka tiiän kyllä kuinka piinaavia noi ensimmäiset viikot voi olla..

Lissu: Mä kans koitan tota hokea itelleni, että on normaalia raaauhotu! Ehkä tää tästä alkaa helpttuu, mitä enemmän ajatukseen raskaudesta tottuu. :)

Takaisin