Be voi ei! Kamala juttu, toivottavasti te ette kovin pitkäksi aikaa joudu evakkoon.. 
Soma ja starling molemmille plussapuhurit loppukiertoon. Toivotaan, että molemmilla tärppää!
SannaMiia tiedän niin tuon tunteen. Sain itekin kuulla, että vanha ystävä on raskaana ja oli valitellut yhteiselle kaverillemme kuinka häntä inhottaa lihoa ja menettää treenattu bikinivartalo..
Mua niin suututti, kun tuon kuulin. Jos olisin itse kuullut hänen sanovan nuin olisin varmasti sanonut jotain takaisin. Tuon lisäksi hän oli valittanut, kun heillä oli mennyt kolme kuukautta ennenkuin tärppäs.. KOLME kuukautta!?!?!? Pikkusen pistää vihaks tollaset puheet.. 

Soma ja starling molemmille plussapuhurit loppukiertoon. Toivotaan, että molemmilla tärppää!
SannaMiia tiedän niin tuon tunteen. Sain itekin kuulla, että vanha ystävä on raskaana ja oli valitellut yhteiselle kaverillemme kuinka häntä inhottaa lihoa ja menettää treenattu bikinivartalo..
Mua niin suututti, kun tuon kuulin. Jos olisin itse kuullut hänen sanovan nuin olisin varmasti sanonut jotain takaisin. Tuon lisäksi hän oli valittanut, kun heillä oli mennyt kolme kuukautta ennenkuin tärppäs.. KOLME kuukautta!?!?!? Pikkusen pistää vihaks tollaset puheet.. 

Peepee ja pikaista plussaa!:)
Myö asuttiin vuokralla, ni meil kävi samantapainen vesivahinko. Mies oli kattomassa telkkaria vauva sylissä ja mie tulin saunasta ja ihmettelin, miten keittiön lattialla oli vettä ja vaahtoa. Ei kun astianpesukoneesta virrat pois ja luuttuamaan lattiaa. Onneks oli lattia muovimattoa ja tavallinen iso puuvillamatto olin imenyt itseensä suurimman osan vedestä. Lähinnä mis kohti kone oli siin syvennyksessä, ni se reunaseinä vähän kostu alapuolelta. Koneen alla ei ollu sitä allasta, mikä nykyisin on koneiden mukana. Kone oli siis vuokranantajien. Siinäkin ois voinu käydä huonommin, jos vedet ois ehtiny mennä keittiön kaapiston alle.