Raskaaksi 2015

Yhteen vuorokauteen en ole tänne päässyt ja tadaa hulluna viestejä olette kirjoitelleet :grin

Tervetuloa mukaa Peepe ja Lukutoukka! Olkoon visiittinne lyhyt ja siirtyminen plussanneisiin pikainen :wink

Lukutoukka, mua kans välillä jännittää ja pelottaa se, että jos ei ikinä plussaakaan ja toisaalta myös se plussaaminen. Niin ristiriitaista, mutta sellaisia me naiset ollaan :grin Kaikki nämä pelot on kyllä normaaleja ja mun mielestä ihan järkevän ihmisen merkki, jos lapsen toivominen ja saaminen jännittää ja pelottaa. Ainakin on tullut miettineeksi, että mihin hommaan on lähtenyt.

Peepe, mie en ole älyttömästi vauvakuumeillut. Tähän hommaan lähdettiin miehen kanssa tavallaan "järkeillen", että olisi jo sopiva aika :) Kovin kuume mulla oli ennen kuin mies innostui ehkäisyn jättämisestä pois. Ei kyllä kumpikaan olla ikinä oltu sellaisia lapsista sekoavia muutenkaan :grin Nytkään ei varsinaisesti edes keskustella koko tjottailusta vaan eletään normaalisti, mutta ilman ehkäisyä ja täysin rinnoin :grin Testaamistakaan ei enää jaksa jännittää, kun ne menkat on tähän asti aina tulleet... Mutta oma lapsi olisi vaan silti piste iin päälle elämässä :Heartpink Uskon, että jos raskaudun niin sitten iskee se kovempi innostus ja vauvakuume :grin

Liisu, kävin ihan kunnallisella tk:n omalääkärillä, joka laittoi lähetteen keskussairaalan naistenpolille eli gynelle seuraavaksi kunhan kutsu tulee. Mikään hengenhätä ja kiire ei tämän asian kanssa ole, joten en raaskinut yksityiselle lähteä eivätkä kunnallisella laita gynelle suoraan. Tsemppiä projektiin! Uskon, että tuollainen prokkis on nyt keväällä helpompaa kuin talven pimeimpänä aikana :) Hedelmiä vaan kehiin makeiden herkkujen tilalle :wink

Carnagan, siinä on haamu! Varovaiset onnittelut! :woot:

Tyttötiikeri, niin tuttua tuo! Näiden kolmen taukokierron aikana mulla oli kyllä kans joka kierrossa "oireita" eli niihin en enää luota ollenkaan! Samat nippailut, etomiset, tissikivut yms yms. vaikka ei ole edes mahiksia plussaan :grin Vielä kun muistaisin tämän asian tämän kierron lopussa etten taas turhaan innostu... :grin

Täällä saakin taas jännätä lähipäivinä useampaa! Nyt niitä testejä kehiin jo, että saa tihrustaa! :woot: :grin


NAPAA: Tajusin just, että vaikka laskennallisesti tämä on jo tjot-kierto nro 9, niin periaatteessa tämä on sittenkin vasta kierto nro 6, jossa on tärppimahikset. Kun meillä oli nuo 3 kiertoa välissä, jolloin oli kumit oviksen aikaan työn koeajan takia. Eli siinä mielessä ei olla edes kovin pitkään vielä tjottailtu! :grin

Menkkakivut helpottaa jo, aamulla oli kaameita kramppeja :bored: Nyt on jo useampi kierto ollu peräkkäin tuon 27 eli ehkä se on nyt se mun kierron pituus :)

Larissa kp 2/27
 
Peepe minen kans aluks kuumeillut olin oikeestaan Ensin vähän vastaan toisesta.. Mut nyt jo ihan täysillä kuumeessa mukana.. Ei auta.. Ja pettymys on suuri joka kuukausi.. Tuntuu kun koko kuumeilu ois menossa jo ohi.. Ja päästään siihen oikeeseen pisteeseen että tulee jos on tullakseen! Eikä tartte stressata.. :) noh ittellä on nyt muutenkin tullu kauhee kevät inspis ja monta rautaa tulessa joten ei kauheesti oo ees kerenny miettimään koko vauva hommaa :)
 
Iiik apua! Mä olin tänään koko päivän ystäväni luona ja äsken tultiin kotiin ja arvatkaa mikä yllätys odotti keittiössä!! Koko parkettilattia on vedessä!! Hitsi kun pelottaa, nyt odotellaan huoltomiestä.. Inhoan tälläisiä yllättäviä tilanteita..
 
Liisu, alku se on hankalin. Kun viikon pystyy oleen ilman niin sitten alkaa helpottaan ja aika meneekin jo melkein siivillä :)
 
Liisu & Anskunen itse epäilin heti ekana astianpesukonetta, mutta en ole täysin varma. Siis kun painan ihan kädellä parkettilattiaa niin sieltä vaan nousee vettä ylös! Meidän keittiö!! :(
 
Anskunen, niin se varmasti onkin! Sitä tunnetta odotellessa kun ei enää tee mieli mitään!

Be, ei kuulosta hyvältä! :(
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Voi ei Be!Toivottavasti ei ole laaja vahinko!

Synttärit vietetty ja herkkuja vatsa täynnä. Hitsit kun miehen veli oli tässä ja hänen vaimonsa on raskaana (heinäkuussa la) ja maha oli nyt pullahtanut esiin kunnolla. Tuli hirveä kaipuu, äääääh. Mäkin haluan!
 
Jep, astianpesukonetta epäilivät, ilmeisesti se on vuotanut. Huomenna aamusta korjaajat paikalle ja minä rupean soittamaan vakuutusyhtiöön. Ilmeisesti aika suuri vahinko ja ehkä pitää muuttaa pois korjauksen ajaksi.
 
Carnagan :woot: Viivalle vahvistumisia!!!

Hyvänen aika be! Ei todellakaan kuulosta hyvälle :sad001

Peepe, tervetuloa ja pikaista plussaa!
 
Carnagan kyllä siinä vaan haalea viiva on, mun mieskin näki :D Vahvistumista viivalle ♡

On. Km jälkeen eka kierto alkaa vedellä viimeisiään. Nyt kp23/28 ja hyödynnetty on aika hyvin. Oletetun oviksen aikaa peitot heilu ja toivotaan, että tulosta tuottaa. Toki luonto hoitaa, jos ei meidän itu ole vielä valmis itämään :)

Viikonloppuna saatan testailla, jos tätiä ei näy
 
Voi ei be! Toivotaan että ette ainakaan pitkäksi aikaa joutuisi pois kotoa korjauksen tieltä!

Soman kanssa mennään melko samoilla kiertopäivillä. Mä en kyllä varmaan vielä viikonloppuna testaile, jos nyt lienee tarvettakaan, jos taas alkaa tiputtelemaan jo monta päivää ennen tädin tuloa. Toivottavasti siellä olisi pieni itu juurtunut oikein tiukasti kiinni kohtuun!
 
Be: Voi ei! Todella kurja vahinko teidän keittiössä sattunut. Nyt toivon kovasti tsemppiä teille!

SannaMiia: Tiedän niin ton tunteen, kun näkee jollakin vauvamahan ja itelle tulee sellanen olo, että minulle myös tuollainen.. Isosiskolla kans aivan ihana raskaus maha, sillä on laskettu aika toukokuun lopussa.. Aluksi tuo siskon raskaus oli mulle tosi kova pala nieltäväksi, mutta nyt mä osaan jo iloita siitä ja on se katkeruuskin minusta hävinnyt. :)
 
Starling mulla on vahva tunne , että tänne täti kurvaa. Mutta en ota turhia paineita. Paljon sulla on kierto? :)
 
Soma, kierto ollut keskenmenon jälkeen 29-30 päivää. Nyt mennään kp 22 ja dpo 5-6, sain siis kahden vuorokauden ajan tasavahvat viivat ovistikkuun.
 
Takaisin
Top