Raskaaksi 2015

Toffee kiitos :) ja vau sä jo noin pitkällä :Heartred

Nougat kiitos :) oon pienestä asti pitänyt käsitöistä ja taas pitkästä aikaa iski syksyllä puikon heilutus hinku!
 
Ompa Pepe ihana villapuku!

Onnea Carnagan!!!!

Be, meillä ollut myös vesivahinko kaksi kertaa. Eri asunnoissa. Toisessa oli putket pakkasen lauhtuessa menneet rikki, meidän kohdalla oli just seinässä puutarhaletkunpaikka ni jotenkin siihen se liittyi myös kun sitä ei kai saanut ulkopuolelta kiinni hyvin ni tekivät sit reiän meijän keittioon josta sen saa kiinni ja auki... x) ja toiseen ei vissiin suurempaa syytä löytynyt. Varmaan on vaan halvalla rakennettu nämä talot ni ongelmia sit tulee.. Molemmissa avattiin lattiat kokonaan isolta alueelta ja kuivattimet oli monta viikkoa. Pystyttiin kuitenkin asumaan vaikka tokalla kertaa ei voinut käyttää yläkerran vessaa mutta meillä onneks pieni suihku ja vessa myös alhaalla. Meteliähän niistä toki tulee :/ Toivottavasti te pääsisitte suht helpolla tuosta eroon :)

Skippi ja lauruskaah tääl on kans olevinaan jotain oireita vaikka taitaa olla vasta joku 16/28. Muoks.17/28. Talletuksia tehty loppuviikon aikana.. Huoh. Mut eilen olin kyl ihan sairaaaan väsyny eikä sitä voinu kuvitella mitenkään. Ekassa raskaudessa mä nukahtelin milloin minnekkin. Töissäkin oli pakko vetää aina pienet päikkärit salaa. x) Mut voihan se eilinen johtua jostain muustakin.. Toiv. silti meillä kaikilla olisi tärpännyt!

Hauskaa viikonalkua kaikille!
 
Muokattu viimeksi:
Garnagan onnea!

Pahoittelut negoista ja tädeistä :sad001

Ilpuri, mä valitettavasti tiedän mitä käyt läpi, tosin ei ihan samalla tavalla kun kuumeilin silloin kolmatta, mutta jollain tasolla väitän, että toi tuska on pohjimmiltaan samanlaista kun yritys pitkittyy :sad001 ja oikeastaan pelottaa ihan simona, et jos nytkin mulla pitkittyy, niin en halua kokea sitä uusiks, en vaan pysty... vieraannuin kummitädistäkin sen takia, kun hän sai vauvan (olin kyllä onnellinen hänen puolestaan) ja en vaan voinut mennä katselemaan sitä, en itkemättä. Joka ikinen facevauva uutinen tai ultrakuva -->itku, paikasta riippumatta. Kahden-kolmen vuoden paikkeilla onnistuin itteni kovettamaan jotenkuten ja ajattelemaan että näillä mennään :shy: ja siis neljä vuotta meni että raskauduin, enkä siinä vaiheessa edes tajunnut että voisin olla raskaana. Mä oon ihan varma, vaikka se ei nyt varmaan yhtään lohduta, mutta kyllä se pieni teillekkin tulee, hyvää vaan joutuu odottamaan, toivottavasti ei kuitenkaan enää kauaa :Heartred :hug013

Pikaiseen selasin läpi ja vilkuilin kyllä viikonloppunakin teidän kirjoituksia, mutta oli juhlaa juhlan päälle, ei kerinny kirjoittaan :p ällöäklöolot vaan jatkuu, tiedä sit mikä vatsahaava tulossa:sour: ja siis nyt 22/28
 
Onnea Carnagan!!!! Jo ihan mahtavat viivat!

Be:lle voimia vesivahingon kanssa!!!

Tervetuloa uusille, nyt en muista kaikkia nimimerkkejä, mutta jokaiselle yhdessä ja erikseen tervetuloa maailman parhaimpaan kuumeiluporukkaan!!!

Jännittää :hungover: Kävin apteekissa aamulla ja aion kohta lirauttaa tikkuun. Mulla kp 24/25-26... Hätäinen kun olen...
 
niin ja meinas unohtua, tilasin sit kuitenkin muutaman testin kotiin, ihan varoiks :hilarious: en kehtaa mennä kaupasta hakeen, kun asutaan pienellä paikkakunnalla ja siellä on aina samat muijat kassalla, apteekissa taasen yks vanha asiakas ja työkaverin hyvä ystävä töissä :laughing001 haluaisin odottaa sunnuntaille asti testaamista, jollei tiputtelu siis ole vielä alkanut, mutta mulla vaan ei ole kärsivällisyyttä :smiley-ashamed008 ja vaikka olen melko varma negasta, niin luulempa että kun testit tulee niin pakko on lirautella, mut katotaan......
 
Testit tosissaan polttelee. Tänään päätin tossa aikasemmin aikani kuluks testin tehä kp24 dpo11?.
 

Liitteet

  • 1425288459794.jpg
    1425288459794.jpg
    13.5 KB · Katsottu: 192
Beisla, 11/14 jätettiin pillerit pois ja päätettiin aloitella yrittämään, joten ei tässä hirmu kauan vielä, kp:tkin on yllättävän pitkiä aikaisempiin..

pepe, aivan ihana villapuku! Piti siskolle kanssa tehdä vauvan sukat, siellä ne vielä odottelee tekijää :D

Antzeliina, haaleeta näkyy! :)
 
Pepe musta toi villapuku oli kyllä ihan super! :hello2

Toffee mukava kuulla sun kuulumisia. Jokos vatsa on pyöristynyt, niin että näkyy? :)

ON. Liekkö nyt iskee se flunssa muhun mikä kaikilla on ollu. Nenä tukossa ja ai vastustaa. ..Jospa ei tarviis tänä vuonna sairastella tuota lenssua. Laskin LA:n vau:n laskuria ja sieltä tuli 14.11 :joyful: en ole yhtään hätäinen ja kärsimätön. ..rv3+2 olis nyt, jos itu olis matkassa. :nailbiting::woot:
Tieni vie iltavuoroon, hyvää alkanutta viikkoa kaikille! ♡

Kp24/28
 
Täällä kun pyörii niin paljon sakkia niin olisiko kenelläkään parempaa tietoa allergialääkkeiden käytöstä näin yritysaikana? Mulla on alkanut ihan hillitön kutina johon ei oikein löydy mitään syytä ja ajattelin kokeilla josko allergialääkkeistä olisi apua tähän. Google osasi sitten kertoa, että ainakin kestine voi heikentää raskauden alkamista. Lääkäriin en ole vielä päässyt, joten en ole sieltä voinut kysyä. Ajatus olisi popsia kuuri pillereitä (ei sumutetta kun nuhaa ei ole) mutta ovista odottelen ensi viikolle enkä tietenkään haluaisi syödä jotain joka voi estää kiinnittymisen mutta ei tämä kutinakaan hääviä ole... :/
 
pepe: Olitpas sinä tehnyt ihanan villapuvun. Minulta ei ikinä onnistuisi tuollaisen tekeminen, joten sä oot kyllä taitava! :)

Mun silmissä on kyllä vikaa tai en omista viivalaseja ollenkaan, kun en näe antzeliinan ja mukkiksen testeissä kuin yhden viivan vain. :sad001 Toivon kovasti vahvistumisia viivoille, niin josko minäkin näkisin jotain. :)
 
KIITOS kaikille. ❤

Carnagan paljon onnea plussasta ja tarrasukkia pienelle. ❤️

Pepen villapuku on kyllä todella ihana. ❤️

Antzeliina &Mukkis viivoille vahvistumista. :)

Plussatuulia kaikille. :)

On. Täällä kyllä aamusta itketty kun kaikki ahdistaa ja ei vaan voi uskoa tätä vahinkoa todeksi. Mieheni lähti töihin ja jäin tänne yksin esikoisen kanssa keittiötä tyhjentämään. Korjaukset aloitetaan tunnin päästä. Meidän olkkarissa on kaikki melkein valkoista ja nyt se on niin kamalan näköinen kuin vain voi olla. Kaikki keittiön kamat sinne siiretty ja hirveä sotku koko talossa. No tämä ei nyt vielä mitään, enemmän ahdistaa tuo vakuutusyhtiö.. En tiedä miten he korvaavat vahingon kun vesi on vuotanut tiskikoneen letkuista.. Niissä oli jotain vikaa.. Tarkistaja tekee nyt raportin vahingosta ja huomenna se toimitetaan vakuutusyhtiölle ja sitten vain odotellaan ja toivotaan parasta. Mä lähden nyt rauhoittumaan pojan kanssa vanhempieni luokse..
 
Mukkis mä nään ainenkin haamun siellä nyt vahvistumista sinne :Heartred

Ja kiitos kaikki koko ajan odotan että puhelin soi, että joko on käyttäjä maailmassa. Tosin ensisynnyttäjä joten voihan se mennä ylikin. Itse olin 2viikkoa yli ja painoa 2900g ja lääkäri sanoi että varmasti yli 4kg :D
 
Mullakaan ei vieläkään viivalasit oo päässä ku en nää antzeliinalla tai mukkiksella ku yhet viivat :/ mut eipä oo eka kerta ku muut näkee haamuja ja mä en mitään :D
 
Takaisin
Top