Raskaaksi 2015

Be voi ei! Kamala juttu, toivottavasti te ette kovin pitkäksi aikaa joudu evakkoon.. :confused:

Soma ja starling molemmille plussapuhurit loppukiertoon. Toivotaan, että molemmilla tärppää! :p

SannaMiia tiedän niin tuon tunteen. Sain itekin kuulla, että vanha ystävä on raskaana ja oli valitellut yhteiselle kaverillemme kuinka häntä inhottaa lihoa ja menettää treenattu bikinivartalo.. :shifty: Mua niin suututti, kun tuon kuulin. Jos olisin itse kuullut hänen sanovan nuin olisin varmasti sanonut jotain takaisin. Tuon lisäksi hän oli valittanut, kun heillä oli mennyt kolme kuukautta ennenkuin tärppäs.. KOLME kuukautta!?!?!? Pikkusen pistää vihaks tollaset puheet.. :depressed::mad::sad001
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Be, voi kamala! :( toivottavasti vahingon aiheuttaja selviää ja kuivatus ja remontti hoituu nopeasti!

En kauaa malttanutkaan poissa pysyä :D mieli muuttui yhtä nopeasti kun menkatkin!
Nyt nimittäin tulee taas pelkkää tuhrua?! Eli vain eilen vuodin ku niagaranputous, niinkuin normaalisti.. Ei hyvää päivää, jos tätäkin nyt pystyis ymmärtämään!
Päätin siis että eilinen oli kp1, koska perjantai-iltana ja lauantaiaamuna tuli pelkkää onnetonta (ja mulle ennenkuulumatonta) tuhrua. Missä miun menkat on?! Alkaa huolestuttamaan ihan todenteolla, mikä miussa nyt on vikana :(
Onneksi sentään pettymyksen tunne on jäänyt eiliseen, mutta ihmetys ja huolestuneisuus tuli tilalle..

Ainiin ja tää kp -allekirjotus oli ihan tajuttoman hyvä idea! :)
Nenna kp2/33(30-35)
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Voi ei Be! Tosi ikävä juttu tuo vesivahinko! Toivottavasti evakko ei kestä kauaa ja saatte vahingot nopeasti korjattua.
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Voi ei be!

Nennaa kiva kun tulit nopeasti takaisin :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Mymmelisti, mulla on ollut kuukuppi käytössä varmaan, öh, kuutisen vuotta. Tosi paljon oon tykännyt! Mäkään en koskaan tamponeja tykännyt käyttää, mutta nopeesti tuohon kuppiin oppi. Mulla kans menkkojen loppupää niin niukkaa, ettei tamponia edes voisi käyttää, mutta kupilla ei haittaa. Kuukuppikunnan sivuilta saa paljon neuvoja.

nuuhku, no eihän sitä tartte tikuttaa ovista, jos siihen ei ole erityistä syytä. :) Pupuilemaan vaan kaiken varalta.

Carnagan, jopa minä näen tossa jotain! :grin

Tyttötiikeri, hyvä sentään että on jotain mitä verrata, ehkä on helpompi puhua itselle järkeä. :wink

pepe, toivon niin kovasti että plussaisitte viimein!

Liisu, tsemppiä projektiin! Mä en varmaan osais... vaikka hyvä varmasti olis kokeilla olla ilman sokeria.

starling, pyöräily on kyllä kivaa! Mä pyöräilen ympäri vuoden vajaa 2km juna-asemalle, mutta paremmilla keleillä teen mielelläni myös pidempiä lenkkejä.
 
Larissa, aika hyvän mittaiseksi jäi sun kierto. :)

Be, voi ei! :eek: Varmasti kamala järkytys, vielä jos joudutte muuttamaan. Voimia sinne, toivottavasti uudesta tulee entistä ehompi.

SannaMiia, tiedän niin tunteen. Onneksi kukaan ihan läheinen tuttu ei oo raskaana, eräät kyllä yrittää...

Soma, tsemppiä viimeisiin piinapäiviin! :smiley-bounce012

enu, ihme tyyppi kyllä jos kehtaa valitella kolmen kuukauden yritystä. :rolleyes: Ei kuulosta kauheesti siltä, että osais arvostaa mitä on saanut.

nennaa, toivottavasti sussa ei ole mitään vikana! Oon kyllä kuullut monista, joilla ensin alkaa menkat ja sit päivän ei tapahdu mitään... en kyllä tiedä mistä johtuu.

kp4/28-32
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Be: oho!! Toivottavasti ei tuu kalliiksi! Varmaan tosi epätodellista tulla kotia tolleen. Tosi inhottavaa jos joudutte muuttajia. Varmaan se vakuutus kuitenkin korvaa mut ihan turhaa lisä stressiä tuollainen.

Soma ja Starling : plussatuulia!

Nennaa: ärsyttävää epänormaali! Mullakin tänään (kp 4) jo loppu menkat tai siis tänään ei oo käytännössä tullut mitään. Kesti siis 3 pv, normaalisti 5. Tein sit testinkin hätäpäissäni mut Nega tietty. Mä aina kuvittelen itselleni "valemenkat" nyt kun ala vatsassa juilii ja toista tissiä pistelee. Hauska nähdä sit et kun on tosi kyseessä niin onko mitään oireita ollenkaan! :o ja ihana kun tulit takas tosi nopeeta <3

Mun fiilikset aamusta palasivat alavireiseksi ja Oon itkeä tihrustellut koko päivän. En tiiä mitä tästä tulee... pitää varmaan katsoa Lepakko videota uudestaan :) mua ärsyttää kun en saa itseäni kasattua. Yrityksen alku aikoina se kävi helposti mut nyt tuntuu että vaikenee vain koko ajan. Että näin!
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Mantereelta hankitut, mammaksi.fi postia vielä ootellessa :)
Ei toi mehu ei kyl mun makuu :D
 

Liitteet

  • 1425241178821.jpg
    1425241178821.jpg
    60.7 KB · Katsottu: 182
Ilpuri, mäkin pari kertaa tehnyt testin, kun oon kuvitellut, että ois muka jotku valemenkat kyseessä. Kirpasee se nega siitä huolimatta.

Enu, kyllä se harmittaa kuulla tuollaisia puheita, erityisesti jos itsellä takana on jo pidempi yritys. Kun siinä ottaisi pahoinvoinnit, rupsahtavan bikinivartalon, ihan kaikki, kun vain saisi sen oman pienen/kokea raskauden.

Aneskalla hyvä arsenaali hankittuna yritystä varten! :grin
 
Nyt en ehdi kommentoimaan.. Tulin pikaisesti vaan kiittämään teitä kaikkia, olette ihania ja kiitos tuesta! ❤️ Ja sori, joku vesivahinko ei nyt kuulu ollenkaan tänne, mutta tänne avautuminen ja teidän tuki on vaan niin korvaamaton. <3 A huge thanks to everyone. ❤️
 
Beisla kiitos <3 tavoite olis plussata jos ei tässä niin seuraavassa :) täytyy näyttää niille lääkäreille kun pistää odottelemaan! Itse oon miettinyt myös tuota kuukuppia mutta aina ajatellen että jos tilaan sen niin en kerkiskään sitä käyttämään jos plussaankin :D

Aneska vau, noihan näyttää siltä että siellä plussataan pian ;)

Be <3
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Oon eilisen illan jälkeen taustaillu täällä, mut en oo ehtiny kirjoittelemaan tänne. Koitan parhaani mukaan kommentoida mahdollisimnan monelle, niillekkin, joille en ehtiny eilen.

Junttura: Kiva kuulla, että miehen simpat on kunnossa ja siun kierto lyhentyny.:) Tsemppiä klinikalle soittoon.


Skippi, lauruskaah, Antzeliina,Nougat, Sohwia: Tsemppiä testiin kun sen aika on.:) Oliko teitä viel muita?

Rosann: Hyvä ku on tehty talletukset. Tärppionnea!:)

:welcomePeepee ja pikaista plussaa!:)

Carnagan: Miekin nään toisen viivan haamulaisen. Vahvistumista viivalle.:) Kännykällä erottuu selvemmin ku tabletilla/kannettavalla.

Be: Voi ei!! Toivottavasti selviitte ilman isompaa remppaa.:hug013 Myö asuttiin vuokralla, ni meil kävi samantapainen vesivahinko. Mies oli kattomassa telkkaria vauva sylissä ja mie tulin saunasta ja ihmettelin, miten keittiön lattialla oli vettä ja vaahtoa. Ei kun astianpesukoneesta virrat pois ja luuttuamaan lattiaa. Onneks oli lattia muovimattoa ja tavallinen iso puuvillamatto olin imenyt itseensä suurimman osan vedestä. Lähinnä mis kohti kone oli siin syvennyksessä, ni se reunaseinä vähän kostu alapuolelta. Koneen alla ei ollu sitä allasta, mikä nykyisin on koneiden mukana. Kone oli siis vuokranantajien. Siinäkin ois voinu käydä huonommin, jos vedet ois ehtiny mennä keittiön kaapiston alle.

Plussapuhureita kaikille!:talk017:talk017:talk017:talk017

Taikatuuli74 kp18/28-30, dpo 3
 
Kaiken selailun jälkeen ilmoittaudun mukaan :) Kovasti täällä omaa pientä odottelemassa, tällä hetkellä kp 43/36-42 joten testailua voisi pian harrastaa, jollei täti kerkeä kyläilemään ennen.. Oireita on omassa päässä varmasti enemmän kuin oikeasti on :D
 
Muokattu viimeksi:
Skippi, mä oon täällä myös, ei vaan nukuta, vaikka koko päivän oon ollut tosi väsynyt ja poissaoleva, mieskin oli ihmeissään et mikä mulla on kun oon niin väsyneen oloinen, vitamiinit yms ottanut mut silti vaan ois voinut nukkua koko päivän :D

On. Väsymystä, ilmavaivoja, närästystä.. yms.. mieli ollut ihan tyhjä tänään. Pissalla on tullut ravattua usein.

Tervetuloa puhveli, plussaathan pian ! :)

täällä kp24/28 myös :)
 
Takaisin
Top