Raskaaksi 2015

Jopa mä nään jotain Carnaganin testissä. Toivottavasti vahvistuu!
 
Mymmelisti mä laskin väärin silloin itse, koska nyt tuo womanlog näyttää että kp 19 olisi menossa. Sama kun sulla siis. :) Milloin sä ajattelit testata? Mä aattelin jo ensi viikon sunnuntaina tehdä sen ekan testin. :p


Carnagan Jee, siinä näkyy jotain!! Nyt vaan kovasti vahvistumista sille!! :) ❤️
 
Be, mä päätin viimeks et testaan vasta sitte kun menkat viikon myöhässä :D mulla nyt muutaman kk heittäny noi kierrot vaikka ennen ollu melkeen sekunnilleen tarkka kierto.
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Carnagan minäkin näen myös toisen viivan tuossa sinun testissä. Kovasti vahvistumisia sinne! :)
 
Garnagan mäkin näen jonkun hentosen viivan! Vahvistumista sille!

Uusille tervetuloa! Toivon teille lyhyttä visiittiä!

Oon ollu reissussa niin oon vaan pikasesti ehtinyt vilkuilla teidän höpinöitä....

Pakko tulla sen verran omanapailemaan, että huvittaa miten sitä saa aikaseks näitä "raskausoireita" vaikka raskaus on tässä kierrossa mahdottomuus. Nyt on kp 25, ovisplussan sain kp 18 ja pupuiltiin viimeks kp 11... Että eipä kannata mun ainakaan jatkossakaan oireita kytätä... :D

Tyttötiikeri kp 25/29-34
 
Mymmelisti voi kun itsekkin malttaisi odottaa noin, mutta ei vaan pysty. :D Mullakin meni viime kierto sekaisin yrityksestä ja menkat myöhästy viikon, mutta koska näitä oireita on ollut tässä niin testaan jo sunnuntaina. Toivottavasti täti punainen pysyy kaukana sinusta ja plussaat pian. :)
 
Mymmelisti joo täällä tänään kp20. Ja positiivinen ovistesti oli kp15. :) oon täällä taustaillut kun ollaan sukulaisilla oltu torstaista asti.

Garnagan tänne näkyy ainenkin haamu :)

Tervetuloa kaikki uudet mukaan toivottavasti saatte plussan pian :)

Täällä meni heti kp16 tissit kosketus aroiksi ja eilen närästi hirveesti. Täytyy toitottaa itselle että ei tää vielä mitään voi merkitä. Ja tissit nyt muutenkin on aina kipeenä loppukierrossa!

Kp20/23-30
 
Carnagan kyllä siellä jotain haamulaista minäkin olen näkevinäni. Vahvistumista sille! :happy:

Mymmelisti mulla on tällä hetkellä kp6/46-69. Edellinen kierto oli ennätyspitkä, mutta kävin yksityisellä gynellä joka määräs primolutit säännöllistämään kiertoa. Viimeks esikoisenkin kohdalla meni just näin. Eka reilun vuoden menkat tuli miten sattuu ja sitten ilman mitään tasoittuivat ykskaks. Ja viidennestä kierrosta tuon tasoittumisen jälkeen plussattiin. Toivotaan, että nyt menee samalla tavalla. :wink Olis kyllä enemmän kuin tervetullut tuo liikuntainnostus. Myönnän, että itekin usein ajattelen samalla tavalla, että mitään ei voi tulevaisuuteen suunnitella JOS satun tulemaan raskaaksi. Olisi niin hyvä saada ajatukset ihan jonnekin muualle. Toi on ihan hyvä, että sulla on tavoitteena nuo ystäväsi hää, sen avulla varmasti onnistut tavoitteessasi. :grin Mulla kyllä yleensä keväisin, kun lumet sulaa ja aurinko alkaa paistamaan niin liikunta kyllä lisääntyy, joten aurinkoisia kelejä tässä odotellessa. :smug:

enu kp6/46-69
 
Muokattu viimeksi:
Carnagan kyllahan siina joku haamu kummittelee, vahvistumista sille! :)

Ma en ikina olettanutkaan etta ekasta kierrosta tarppais, vaikka virallista pcos-diagnoosia ei viela ollut niin kylla ma oon aina epaillyt etta mulla vois se olla, ja etten valttamatta raskaudu helposti. 1,5 vuotta pillereiden lopetuksesta meni ekaan plussaan, enka ma koko sina aikana juuri miettinyt etta miloin se ovis vois olla tms, ja menkat oli valilla kellontarkkaan 28 paivan valein ja valilla taas oli kuukausien taukoja. Mutta silloin se vauva oli muutenkin vahan sellanen "sivuprojekti", koko ajan oli muutakin tekemista ja ajattelemista, eika menkkojen alkaminen ollut mikaan maailmanloppu. Mut sit keskenmenon jalkeen tuli pakkomielle, olin jo niin asennoitunut siihen etta oon raskaana ja ykskaks en enaa ollutkaan. Halusin uudelleen raskaaksi HETI, vaikka pelkasin etta siihen menis toiset 1,5 vuotta. Tilasin ovistikut ja kaikki. Ja sit se tarppi tulikin ekasta kierrosta km:n jalkeen, jota ma en sit kuitenkaan osannut odottaa yhtaan.

Ja nyt jalkikateen ajatellen on kylla tosi hyva ettei meilla tarpannyt yhtaan aikaisemmin, meidan suhde oli aikaisemmin aikamoista vuoristorataa, ja tyo- sun muut kuviot on nyt paremmat kuin koskaan. :)
 
Liisu: Et sä hullu ole, vaikka aloitit tuon 100 päivää ilman herkkuja- projektin. Nostan kyllä hattua sulle jos pystyt tuohon, sillä itseltäni ei onnistuisi tuo. Tsemppiä! :)
 
Carnagan kyllä siinä jonkun näkönen haamulainen on. Huomenna aamupissistä vaan uutta kehiin. Alotappa nyt se plussa aalto niin päästään me muut hyppäämään kyytiin ;)
 
Minäkin näen jotain haaleaa haamulaista Carnaganin testissä! :excited001 Puoli vuotta tiivistä vauvakuumeilua foorumilla ja johan alan minäkin oppia näkemään testeissä muutkin kuin vain ne leffaviivat!

Liisulle tsemiä herkuttomaan 100 päivän projektiin! Mä olin koko tammikuun syömättä herkkuja ja ekan kahden viikon jälkeen ei niin enää kaivannutkaan herkkuja, kun sai vieroitettua kroppaa sokerista. Olis vaan pitänyt jatkaa, nyt taas olen armottomassa sokerikoukussa.

Mä odotan jo kovasti, että pääsee aloittamaan pyöräilykauden. Uusi tuliterä fillari odottaa jo varastossa. Itse asiassa tultiin miehen kanssa yhdessä ostaneeksi uudet fillarit ja keväällä olisi tarkoitus aloitella yhteistä pyöräilyharrastusta.


kp 22/29-30, dpo 5-6
 
Starling, kiitos tsempeistä! täälläkin odotellaan kuumeisesti pyöräilykautta! Ite oon kolme kesää jo kulkenut pyörällä melkeinpä kaikkialle, se on kyllä niin kivaa! Mies pyöräilee vuoden ympäri, mä en oo vielä siitä innostunut.
 
Takaisin
Top