Raskaaksi 2015

Oikein paljon onnea carnagan :smiley-bounce015

Lauruskaah, mulla kans ollu kauheet ilmavaivat, vessassa ramppausta, ärtyneisyyttä ja sit tietty tää unettomuus... Hohhoijaa :wacky:

Kp 24/28
 
Mymmelistikö oli kuukupista kysellyt? Suosittelen! Se on mun menkkapäivien pelastus! Jos ei olisi kipuja niin en muistaisi koko menkkoja :) 3 vuotta on nyt kuppi ollut ja äkkiä siihen oppi. Uuden osto olisi nyt edessä, sillä entinen vetelee viimeisiään. Tamponeja en ikinä tykännyt käyttää (jotenkin tuntuivat ikäviltä ja valuivat ulos + ei tee mieli tunkea valkaistua pumpulia sisuksiin imemään kaiken luonnollisenkin kosteuden :sour:).

Be, kamalaa! Toivottavasti on pelättyä vähäisemmät vahingot! :nailbiting: Ja älä turhaan pahoittele, tähän ketjuun kuuluu kaikki mieltä painavat sekä ilon asiat maan ja taivaan väliltä :cat: Laitanhan miekin kynsistä kuvia tänne :grin

Ilpuri ja Nennaa komppaan teitä epänormaalien menkkojen kohdalla! Täällä on kans vasta kp 3 ja täti pakkailee kamojaan. Ja tissit on edelleen kipeät vaikka se yleensä loppuu menkkojen alkuun. o_O Tää kroppa on kyllä sekaisin, koska mun kohdalla ei voi olla valemenkoista kyse.

Tervetuloa mukaan puhveli! Ja ei kun testailemaan! :grin

Onnea vielä kerran Carnagan! Plussa se on :dance018 Sun visiitti ei ollu sitten täällä pitkä :smiley-bounce022


Larissa kp 3/27
 
Onnea Carnagan :) !! Hurjasti tarroja ja liimoja pikkuiselle !

Tervetuloa uusille :greet025 Olkoon visiittinne lyhyt !!

Voi Be noi vahingot on aina kurjia ja koettelee ! Jaksuja :hug013

Plussaa teille jokaiselle ja mukavaa alkavaa viikkoa :talk017
 
Carnaganille hurjan paljon onnea! Hienot viivat! Paljon tarrasukkia!


Puhveli, tervetuloa joukkoomme. Olkoon vierailusi lyhyt.
 
Carnaganin viivat <3 onnea vielä!

Larissa multa mennyt ihan ohi että sä oot päässyt tositoimiin!!! Jes vihdoin :) täällä jännätään sun kiertoa jo. Jännittää ehkä enemmän kuin omakin kierto. Toivottavasti tuhru jää tässä kierrossa tulematta ja saat tuplaviivat <3

Tänään olis se päivä kun mun veljen pitäis tulla ulos yksiöstään <3
 
Voi ei be! Tsemppiäsinne ja toivotaanettä mitään kovin isoo ei olis kerenny käymään! :/

On. Tääl on maha ihan sekasin ja kovat kipuilut.. Ehkä se ovis on ihan juuri hollilla no eilen ehtoolla saatiin hyödynnettyä. Niin kuin toissa ehtoonakin. Että ei auta kun toivoa että jotakin tapahtuisi.. :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Ilpurille voimia. :hug013 Joskus vaan itsensä kasaamisessa menee pidempään kuin yleensä.

be, ei haittaa ollenkaan että avauduit tänne. Hyvä jos puhuminen auttaa. :hug013

pepe, mullakin jotkin asiat jäänyt ostamatta, kun mietin että jos saankin plussan. Esim. just kuukuppi pitäis päivittää uuteen, ja uimapuku, mut mietin että jos vanhat koot ei käykään raskauden jälkeen...

Puhveli, tervetuloa! Kuinka pitkä yritys tai tjottailu teillä on takana?

Carnagan, hurjasti onnea! :grin :wav

nuuhku, harmi kipuilulle mutta onneksi ovis on hyödynnetty. Ehkä ne oli jotain ovisoireita?

On. Eilen menkat taas vähän runsastui. Outoa, ei mulla yleensä heittele ees-taas. :confused:
kp 5/28-32
 
Onnea ihanista viivoista Carnagan ja paljo tarrasukkia matkaan! :Heartred

Aneksa kp 26/28-29
 
Beisla mulla myös vaatteita ostaessa "mahtuuko tähän sitten masu" yms. Samoin siteet ja tamppoonit jää yleensä kauppaan kunnes täti paukkaa päälle :D tsemppiä kiertoon sinne :)

Ja joku uusi oli tullut mitä en ollut huomannut mutta tervetuloa ja toivottavasti pian plussaat :)

Pepe kp21/23-30

ImageUploadedByVau Foorumi1425281180.718538.jpg


Tälläisen lähetin veljelle postissa. Kyllä jäljestä näkee että eka villapuku mitä oon tehnyt mutta eiköhän se kelpaa :D
 
Carnagan onnea plussasta! Ei tarvinnu viivoja tihrustaa ku niin selkeesti näkyi ;)

Muuten en sit muistakaan et mitä kenelleki kuului, niin kauheesti taas juttua riittäny täällä!

Lauantaina luulin et täti tulis, ku pyyhkies tuli jotain tuhrua. Edellee sama jatkuu eli en tiedä mitä tapahtuu?! Siteeseen asti ei tuu mitään. Eli joko kp46/31 tai kp3...
 
Kiitos paljon pepe, voisi itsekin uskaltaa laittaa tuollaisen puikoille kunhan keskeneräiset on valmiina:happy: Teen lähinnä villasukkia ja muuta yksinkertaista kun kärsivällisyys ei riitä isompiin töihin, ehdin kyllästyä jos aloitan jotain isompaa ja sitten ne pyörii vuoden pari jossain laatikossa ja joskus teen ne loppuun, ellei ole pakko saada jotain heti käyttöön:D Arvaappa montako paripuoli villasukkaa löytyy myös :D
 
Tassu täällä myös sellasia parittomia laatikot täynnä :D
 
Ihanaa Carnagan, onnea <3 onnea<3!!!!!

Täällä kp25/(28-30) oireita on joitain. Erikoisinmat repäisy kivut aivastessa tai riuhtaessa jotain. Anyway, oon hieman skeptinen ja uskon että jos mun kohdalla raskaus on mahdollista niin alkuraskaus on oireeton :D Joten oireetonta aikaa ennen kuukautisia odottelemaan :D Kuukautiset taitaa tulla kellon tarkasti lauantaina aamulla :Da
 
Carnaganille onnea pikaisesta plussasta!

Pepen villahaalari on hieno, älä vähättele kykyjäsi! Ja ihanaa kun jaksat aloittaa sukkatalkoot, niistä tullaan varmasti iloitsemaan :)

Toivottavasti ei haittaa, että mä notkun täällä ja jännäilen teidän kanssa. En jaksa kovin aktiivisesti kirjoittaa, mutta tykkäilen kovasti ja elän mukana.

on: Jospa mä kertoisin vähän kuulumisia välillä tännekin. Rv 15+1 menossa ja massu alkaa muotoutua pikkuhiljaa pyöreämmäksi vararavinnosta huolimatta. Olo on suht normaali, mitä nyt tarttee juosta vessassa joka tunti. Vauveli kasvaa hyvin ja chillailee. Toivottavasti pysyykin näin :)
 
Takaisin
Top