Onne ja iso halaus plussanneet <3
Kertokaahan rakkaat naiset, että nöyrrynkö ostamaan raskaustestin vai laitetaanko nämä olot vaikka jonkun tulevan vatsataudin piikkiin? :D
Nyt menossa kp8, kuukautiset oli suht normaalit, parina ekana päivänä normaalia runsasta vuotoa, siitä eteenpäin niukkaa ja ruskeaa vain. Kipua oli kp1 muutama tunti, mutta lievempänä, kuin pahimmillaan. Kuukautiset loppui siinä kp4(-5). Tämän viikon ollut samanlaisia oireita, kuin viime raskaudessa ja paljon muita lisäksi. Mua siis etoo jatkuvasti. Mua etoo pyykinpesuaineet, mun omat hajuvedet, raikaspyykki, ruuan tuoksu, kahvin tuoksu ja kaikki muu mikä ennen tuoksunut ihanalta. Haistan myäs todella herkästi hajuja.Aamupala ei maistu tuntuu kokoajan että pitäisi juosta oksentamaan. Kokoajan jossain vetää suonta. Tänään etominen meni todella pahaksi, olen ollut heräämisestä saakkaa tosi pahoinvoiva. Väsyttää aivan kamalana ja väsyn helposti. Pissattaa normaalia reilusti enemmän. Painetta ala vatsalla. Mies väittää että raskaana, kun katsoo tätä wc ravaamista ja pahoinvoivaa vaimoaan. Mutta mulla oli nämä kuukautiset, en vaan usko että ne tulee jos on raskaana. Joo ne oli hieman oudot mutta silti. (äsken ei pystynyt pyykkejä laittaa kuivumaan. Aloin kakomaan etovaa oloa, ihanku oksennus tulisi) Kokoajan semmoinen jännä paineen tunne kurkulla, kun nielaisee. Voisko vain olla jotain menkan jälkeistä kropan sekoilua tai semmosta? Mitäs olette mieltä? Onpas sekava viesti,mutta ehkä saatte jonkun tajun tästä :D Eihän tiedä vaikka liikkeellä olisi joku vatsatauti joka tälläistä aiheuttaa?? Täällä kuitenkaan ei niin kamalasti odoteta raskautumista, että oireet olisi mielikuvituksen tuotetta.