Raskaaksi 2015

Ai niin oli käyty keskustelua halvoista ovistesteistä, ite tilasin ekaksi netistä ovistestejä, mutta ne oli mielestäni todella huono laatuisia, sitten kokeilin noita prisman pregchek ovistestejä, hyvin ovat toimineet minulla. 10 kpl maksaa alle 9€.
 
Oho johan on 13. Päivä kun täällä on plussauutisia :) onneaonnea!

Ja täti ei halua lähteä mun luota pois, veikkaan et vuotelen ne yleiset 7 päivää. Viime vuoto kesti 5 päivää.. Mut syykin on se että olivat myöhässä.
 
Unicorn, en tiiä enää ollenkaan mun kierrosta suoraan sanottuna. Heti pillereiden lopettamisen jälkeen oli aina lokakuuhun asti 30-31 ja nykyään 33-> eihän se silleen pitkä kai oo (eiks vasta 35 oo se minkä jälkeen lääkäriin voi mennä??) mut kerranhan se olikin jo 44pv ja sen jälkeen taas ton 33-35 :( tuntuu aivan uskomattoman pitkältä ajalta, kun mun mielestä se pillereiden kanssa ollut säännöllinen oli just hyvä, ku ties mitä odottaa :D
Gynelle
oon yrittäny pari kk saada jo aikaa, mut ei täällä ees pysty varaamaan. Pitäis kai olla aina aamun eka soittaja sinäpäivänä kun aletaan seuraavalle kuulle niitä varaamaan terkas! >:( siellä ajattelin asiasta kysästä, jos joskus sinne pääsisin..
Mut joka tapauksessa aion plussata tos huhtikuussa viimeistään! :D :)
 
Nennaa: mulle gyne sano, että max 35 päivää on vielä ihan normaali. Mulla ollu viime kierrot 42, 33, 42 ja nyt taas 41 ainakin. Pitkällä kierrolla joutuu kyllä vaan odottamaan. Mä oon laskenu, että tässä on 1/3 vähemmän mahdollisuuksia onnistua.
 
Muurahainen, mä oon myös harrastanu tota samaa googlailua, dpo 5 vasta nyt ja rasittaaaaa, kun tiedän, että vasta dpo 10 ois ihan ekat pienet mahkut :rolleyes:
 
Unicorn, en oo ite oikeestaan tullut ees miettineeksi tota noin! Aivan totta muuten että "pitkällä" kierrollahan ei tosiaan ole niin paljoa mahiksia.. Jollain laskurilla sain keskimääräiseksi kierron pituudeksi 34pv. Olisin silti vaan niin onnellinen jos saisin kierron taas siihen 30pv, jotenkin tää tuntuu niin hirveen paljon pidemmältä ajalta odottaa :D
Nyt tuli kovin itsekeskeinen olo, ku tiedän ett toisilla on paljon pidemmätkin kierrot :( oliko sulla unicorn joku syy noille noin kamalan pitkille kierroille? En kuollaksenikaan muista, jos oletkin aiemmin jo kertonut :S
 
Jestas naiset mikä plussa-aalto!!! :talk017:talk017 :happy093
Onnea Tintuska ja Sazu mahtavasta digituloksesta!!!
Vestalla myös hienot viivat!!! Parin päivän päästä paukahtaakin leffaviivat! Onnea!
Milttis ja Silv, viivoille vahvistumisia!!!

Nyt naiset uikkarit kainaloon ja hypätkää mukaan aaltoon! ++++++++++++++++++++++++++
 
Mä taidan suosiolla kahlata takaisin rantaan ja kuivatella itseni. Melkeimpä voisi samalla pakata uikkarit laukkuun takaisin.
Kävin äsken katsomassa keskiviikon S-prog tulokseni ja 17,7 oli vaan arvo. Eli juuri niin kuin epäilin, clomiannostus ei ole riittävä :(
Muoks. Kävin vähän googlen ihmeellisessä maailmassa ja huomasin että multa toi arvo on otettu pari päivää liian aikaisin, kun se pitäisi ottaa n. 7 päivää oletetun oviksen jälkeen. Eli ehkä mä jään vielä tähän rannalle hetkeksi vaikka uittelemaan varpaita lämpimässä vedessä. :)
 
Muokattu viimeksi:
Nennaa: pitkät kierrot johtuu kai edellisestä raskaudesta ja imetyksestä. Nyt kyllä toivon, että tää ei ois pitkää kiertoa, vaan että oisinki raskaana. Kannattaa sunki vähä seurata, mutta kyllä se 33-35 päivää on vielä aivan normaalia eikä edes älyttömän pitkä. Harvalla varmaan on ihan se ideaali 28:n päivän kierto ja jollaki tais olla liian lyhyt, alle 20:n päivän kierto. Missä oot nyt menossa ja milloin testaat? :)
 
Äh, anteeksi kun tulen toisten hienoa plussa-aaltoa lannistamaan vikisemällä, mutta nyt on vaan paha mieli :sad001 Elättelin vielä toiveita, että olisin saanut antaa miehelle ystävänpäivälahjaksi tuplaviivat, mutta ei se asia toivomalla parane. Kiva vaan lähteä koko viikonlopuksi reissuun, kun ei tiedä, alkaako menkat puolentunnin vai kolmen kuukauden päästä. Nyt siis kp 33/26(?) ja ekoja luomumenkkoja odottelen.
 
Emmäätiä mut mä nään vieläkin. Ehkä vahvemman ku eilises, superhaamu silti. Siinä teille tuijottamista!

ImageUploadedByVau Foorumi1423894753.641717.jpg
 
Onnea plussanneet !♡ ihana kuulla plussauutisiaki välillä :) kaikki viestit oon kahlannu ja ristus mikä homma :D te kirjottelette niin kauheesti :D

On: itsellä on ristiriitaiset tuntemukset kun nyt piti mulla olla ovis 14.2 mutta digiin ei tuu hymyä :( testasin eilen ja tänääm ja ei mitää.. helvetti jos kierto venyy taas pidemmäksi kun jo luulin että se pienenis :(

Peitto on heilunu ti iltana ja eilen pe iltana :( työreissu verotti sen verran mutta jospa vielä tänään ;) entä jos en ovuloi ollenkaan??? :(
 
Silvin testissä hienosti aamuauringon mukana näkyy haamulainen! Vahvistumisia!!! <3

Late, mikä kp sulla on nyt?

Muoks. Ai niin ja oikein ihanaa ystävänpäivää!!!! <3
 
Takaisin
Top