Raskaaksi 2015

Oikeassa oot Silv, huonommin näkyy sun testi tuolla sivustolla kuin täällä :bored: Täällä näen siinä haamun, tuolla en :eek:
 
Ainiin unohdin täysin kommentoida tuohon syntymäkuukausiaiheeseen, vaikka sanottavaa onkin :D Itse tosiaan olen jouluaattona syntynyt (jee) ja kyllähän se vähän harmitti kun kaverit sai ajokortteja ja pääsivät baariin ja ite olit ikuinen "lapsi". Siitäkin löytyy kokemusta, kun kaverit päättää lähteä baariin juhlistamaan yhden synttäreitä, kun vihdoin ja viimein tuli sekin täysikäiseksi, ja ite jäät vieraaseen asuntoon yksinäs jollekin "makelle, peralle, könälle tai tompalle", jota et oo edes aiemmin tavannut :D no mutta, kokemuksia kokemuksia :) ja nyt aikuisena se ei haittaa enää yhtään ett on jouluna syntynyt, saapahan pidempään sanoa olevansa "parikymppinen" kun muut on jo täyttäny 30 ;)
 
Nennaa, tuo on varmasti totta että lapsena harmittaa tiettyyn aikaan syntyminen enemmän kuin sitten aikuisena. Mun puoliso on syntynyt heinäkuussa, ja sitä harmitti lapsena kun perhe oli aina mökillä silloin (tai kaverit lomalla) niin ei koskaan voinut järjestää synttäreitä niin kuin muut. Puolensa kaikessa.
No, meillä jää varmaan useammasta syystä tämän vuoden maaliskuun kierto väliin, jos ei nyt tärppää.
 
Täällä kans joulukuun lapsi. Sain aina kuulla että "huomaa että oot loppuvuodesta kun oot noin pentu" vastasin aina takaisin vaan että "rypyt löytää mut onneksi myöhemmin". Itsellä oli ehkä mopo ikä se kovin, mutta siinä se meni. Itse en tuota 18v synttäreitä edes odottanut kun en oo sellainen että tykkään käydä. Olin muutaman viikon vajaa 20 kun kävin ekan kerran baarissa ja sekin oli Tampereella joku karaokebaari :D ja silloin olin äidin, äidin ystävän ja hänen tyttären kanssa!
 
Enpä minäkään enää sen jälkeen ole paljoa juonut tai baareissa käynyt, kun 18 täytin :D lapsena ehkä harmitti myös se, kun tosiaan oli jouluna synttärit, niin ei voinut pitää silloin synttäreitä, joten ne piti pitää aina viikkoa aikasemmin, ja se oli mun mielestä tyhmää :D
Pepe, noin miekin oon todennut kun muut on maininnu loppuvuodesta syntymisestä :D
 
Ma oon helmikuussa syntynyt ja musta se oli just kivaa sillon nuorempana, nykyaan silla nyt ei oo enaa mitaan valia.. Veljenpoika on syntynyt jouluaattona, sille pidetaan synttaribileet aina tammikuulla. Pikkuveli on syntynyt elokuun lopussa ja muistan miten tuskissaan mutsi oli sen kuuman kesan ja oon aina aatellut etten haluis loppukesan vauvaa.. No tassahan oon, la 31.7. :rolleyes: En ma kuitenkaan oikeasti lahtis laskelmoimaan etta millon pitais tarpata etta syntyis "sopivaan" aikaan. :grin Onhan se toki tassa muutenkin huomattu, ettei se niin vaan juuri silloin tapahdu kun itse haluaa..
 
Ei ois pitäny testata tänään, en oo oikein muuta saanut aikaiseksi, kun testien ihmettelemistä...
Latasin nyt uuden kuvan tuonne, kuva on kyllä testiajan ulkopuolella otettu.
Eli tuolta näkyy http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/my-pregnancy-test373362

ai nii piti kysyä, et osaako joku sanoa, että miksi jenkit laittaa oman sormuksensa tai jonkun korun samaan kuvaan oman testinsä kanssa? Törmäsin vaan aika moneen, kun katselin siellä kuvia.
 
Lueskelen täälä samalla kun jännitän tiistain nt-ultraa ja keskiviikon sokerirasitusta:-D esikoisen la oli 7.1.2014,mutta kävikin niin että piti käynnistää rv 37+1 & synty 37+3. 19.12.13
 
Itse tammikuun alun lapsia. Itseenä ahista aina että olen luokan vanhin. Mutta samalla oli kiva kun sai tosissaan ne mopo ja autokortit ennen muita

Itsellä oli esikoisella laskettuaika 23.7, mutta hän ei halunnut tulla millään ulos ja lopulta käynnistivät 2.8. Kyllä se kesä oli tuskanen. Useampia kertoja päiviä suihkussa, vettä kun sato kaatamalla niin seisoin vaatteet päällä pihalla. (Eipähän tarvinnut vesilaskua kasvattaa) uimaankaan kun en enää loppu ajasta uskaltanut. Taitaa olla plussat ja miinukset melkein jokaisessa vuodenajassa :)
 
Hyvää ystävänpäivää kaikille ihanilla naisilla :)

Täällä ei tätiä kuuluu eikä näy eikä edes oireita :) Saatan testailla huomenna taas jos sille tuntuu.

Itse oon joulukuunlapsi myös. Vanhemmat mietti aikanaan josko mut olis laitettu vuotta nuorempien kanssa yhtäaikaa kouluun mutta vastustin itse voimallisesti ja kävin jollain alan ihmisellä joka sitten määritti mun koulukypsyyttä. Tuumasi että, tyttö kouluun saman vuotisten kanssa. Oon itse sitä mieltä, että jos mut olis laitettu nuorempien kanssa kouluun niin päähän siinä olis levinnyt kun oon aina kokenut olevani omankin ikäisiä vanhempia ja lapsena varsinkin aika pikkuvanha.

Itse oon tuota laskettua aikaa miettinyt aika vähän. Nyt kyllä hieman kauhistuttaa, että jos oon raskaana niin vauvasta saattais tulla skorpiooni horoskooppimerkiltään. En hirveästi kyseiseen asiaan ees usko mutta tapaamani skorpioonit on ollut yleensä hankalia, sulkeutuneita ja yleisesti pessimistisiä ihmisiä. Ei tietenkään varmasti kaikki skorpparit oo semmosia mutta nää mun kohalle sattuneet kyllä. Myös kauriit ja neitsyet on mielestäni aika arveluttavia merkkejä :D
 
Onne ja iso halaus plussanneet <3

Kertokaahan rakkaat naiset, että nöyrrynkö ostamaan raskaustestin vai laitetaanko nämä olot vaikka jonkun tulevan vatsataudin piikkiin? :D

Nyt menossa kp8, kuukautiset oli suht normaalit, parina ekana päivänä normaalia runsasta vuotoa, siitä eteenpäin niukkaa ja ruskeaa vain. Kipua oli kp1 muutama tunti, mutta lievempänä, kuin pahimmillaan. Kuukautiset loppui siinä kp4(-5). Tämän viikon ollut samanlaisia oireita, kuin viime raskaudessa ja paljon muita lisäksi. Mua siis etoo jatkuvasti. Mua etoo pyykinpesuaineet, mun omat hajuvedet, raikaspyykki, ruuan tuoksu, kahvin tuoksu ja kaikki muu mikä ennen tuoksunut ihanalta. Haistan myäs todella herkästi hajuja.Aamupala ei maistu tuntuu kokoajan että pitäisi juosta oksentamaan. Kokoajan jossain vetää suonta. Tänään etominen meni todella pahaksi, olen ollut heräämisestä saakkaa tosi pahoinvoiva. Väsyttää aivan kamalana ja väsyn helposti. Pissattaa normaalia reilusti enemmän. Painetta ala vatsalla. Mies väittää että raskaana, kun katsoo tätä wc ravaamista ja pahoinvoivaa vaimoaan. Mutta mulla oli nämä kuukautiset, en vaan usko että ne tulee jos on raskaana. Joo ne oli hieman oudot mutta silti. (äsken ei pystynyt pyykkejä laittaa kuivumaan. Aloin kakomaan etovaa oloa, ihanku oksennus tulisi) Kokoajan semmoinen jännä paineen tunne kurkulla, kun nielaisee. Voisko vain olla jotain menkan jälkeistä kropan sekoilua tai semmosta? Mitäs olette mieltä? Onpas sekava viesti,mutta ehkä saatte jonkun tajun tästä :D Eihän tiedä vaikka liikkeellä olisi joku vatsatauti joka tälläistä aiheuttaa?? Täällä kuitenkaan ei niin kamalasti odoteta raskautumista, että oireet olisi mielikuvituksen tuotetta.
 
Onnea plussanneille:happy093

Iiliina: Mullakin pillereiden lopetuksen jälkeen tuli luomu menkat vasta "kp 36/28", elikkä oli sekasin...
:grin
Nyt menkat loppu ja pääse taas jännäilemään joko tässä kierrossa tärppäis !
 
Milttis mun veli on skorpioni ja se lienee kylla maailman epatyypillisin sellainen. :grin Ei siis lainkaan kuvailemasi kaltainen. Tasta mun babysta tulis kai leijona, joka oli myos edesmenneen isani horoskooppimerkki. o_O Faija kylla osasi olla hankala niin halutessaan.. No, turha sita lienee murehtia etukateen. :)
 
Milttis: vaaka/skorpioni akselille mäkin laskin tän menevän (riippuu laskeeko neuvolaoppien mukaan vai mahdollisesta hedelmöityksestä), nuorin täysveli on vaaka ja on ainakin aivan herttainen tapaus :) kaveri on skorpioni enkä hänes oo huomannutuommosia piirteitä. Ehkä hiukan lellitty on tää kaveri mut todella jämpti ja melkein perfektionisti :) meillä on miehen kans tainnu mennä sekasin nää, ite kaksonen mut tykkäisin vain olla kotona tai muuten suht rauhallisissa merkeissä ja mies rapu, eikä hetkeekään aloillaan :D tyttö on taas härkä ja sen kyl huomaa :)
 
Minniee, niin kuin jo aiemmin useampaan otteeseen sanoin: NYT SITÄ TESTIÄ TEKEMÄÄN! :grin

Murkku, se sormus auttaa ehkä kameraa tarkentamaan oikeaan kohtaan (ettei esim tausta ole tarkka ja testi sumea). Tai sitten nämä tyypit haluavat korostaa olevansa naimisissa ja esitellä komeaa helyään. Mene ja tiedä :grin

Silv, sun uudessa testikuvassa näkyy nyt haamu!!! Murkun testissäkin näen nyt ehkä jotain!

Äääääää mie en malta oottaa, että pääsen taas tihrustamaan omia testejä :grin:nailbiting:
 
Takaisin
Top