Raskaaksi 2015

Apua kun mä olen sokea! Nyt kun katsoin sun testin Silv uudestaan, niin kyllähän siellä selvästi näkyy. Ei pitäisi olla näin koukussa tähän foorumiin, että pitää heti herättyäni tulla tänne ja vieläpä katsomaan noita viivoja, kun näköjään silmät oli vielä puoliksi kiinni..

Ja näen myös muurahaisen testissä haalean viivan! :) Toivon viivojen vahvistumisia kovasti! ❤
 
Hei ja ihanaa ystävänpäivää! ❤ Itse olen saanut valtavasti teiltä muilta tietoa, tukea ja positiivista energiaa, että olette kyllä korvaamattomia! Vaikka itselläni on monta hyvää ystävää, niin kukaan heistä ei ole samanlaisessa elämäntilanteessa kuin itse, joten onneksi täältä löytyy paljon kohtalontovereita! :)
 
Muurahaisella ja Silvillä on molemmilla sellanen hailura joka välähtelee kun kääntelee näyttöä. Jännää :)

Hei kaikki viivojenmetsästäjät, vinkkaan teille sivuston countdown to pregnancy. Siellä pääsee katselemaan muiden r- ja ovistestejä tai lataamaan omia kuvia. Kuvat pääsee halutessa käyttäjien raaditettavaksi ja niitä voi katsella myös väärävärisinä tai eri valotuksessa, joten haamuset tulevat hyvin esiin.

Kaikille täällä hyvää ystävänpäivää ja plussaonnea! :Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
sanokaas nyt kannattaako enää testata...tulee vaan paha mieli jos taas nega... kp36/28-35 jos sen normi kierron mukaan lasken...pissattaa kyl koko ajan
 
Toffee: mä oon sitä selaillu mut eilen ei ainakaan toiminut koko sivu :( kai siellä oli ruuhkaa kun me kärsimättömät himotestaajat on se tukittu xD
 
Silv ja Murkku, molempien testeissä näkyy kyllä jotain! Haamuille vahvistumista!!! :woot:

Ja hyvää ystävänpäivää ihan jokaiselle täällä! :love2 Sohwian sanoihin voin kyllä yhtyä täysin, sillä teidän tuki on mulle kovin tärkeä. Vain muutama ystävä ja oma sisko tietää tästä meidän tjottailusta ja heidänkään kanssa en tästä puhu juurikaan, Teidän kanssa on niin tärkeää päästä jutustelemaan, kertomaan kuulumisia ja tsemppaamaan teitä! Olette tärkeä osa mun päiviä :love7
 
Unicorn, onpas sulla pitkään epäsäännöllinen ja pitkä kierto :(
On kp20 nyt menossa, ja laskureiden mukaan tänään olisi ovis (tiedä sitten, kun en tikuttanut ole, tänään kyllä ajattelin hakea ja testata, kun niin tahtoisin elämäni ekan plussan nähdä edes jossakin testissä :D )

Murkulla selkeästi näkyy jotain siellä! Vahvistumista! :)

Hei ja hyvää ystävänpäivää kaikille! ❤❤❤ ihan mahtavaa kun on tällänen foorumi olemassa ja tollaset ihmiset täällä, ku te! :) paljon oon uutta tietoa ja positiivisia ajatuksia saanut täältä :) ❤
 
Mymmelisti, tsemppiä klinikalle soittoon. Aloituskynnys on kova joo, mutta kyllä se siitä! Kuinka pitkät sun menkat yleensä on? Kyllähän jollekin voi 2 päivä olla normaali, kannattaa verrata siihen mitä itsellä yleensä on. Milloin teitkään r-testiä, jos sulla oli oudon lyhyet menkat?
Ja hyvä että mä en oo ainut joka on pohtinut milloin vauva syntyy. Mä en tiedä talvivauvasta, mutta en tiiä olisko harmillista syntyä joulun tienoilla. No, jos ollaan vielä vuoden päästä tässä pisteessä, ei takuulla mietitä enää sitä.

Ketkä oli vielä testausvuorossa, Unicorn ja Nyytti ainakin? Plussa-aaltoon mukaan vaan! :wav

Liliina, voi harmitus. :sad001 Vähän kyllä kuulostaa siltä, että ehkäsyn lopetus on laittanut kierron sekaisin. Ärsyttävää kyllä olla koko ajan "valmiustilassa".

late-, jos tänään piti olla ovis, hyvinhän se voi olla tulossa vielä. Tietty kurjaa jos kierto pitkittyy, mutta ei tässä vaiheessa kannata vielä uskoa ettei ovis tulis ollenkaan.

Mä en taaskaan osaa sanoa haamuista, Silv ja muurahainen, mutta onhan kovin aikaista vielä. Kyllä se kunnon plussa sieltä tulee teidän testeihin! :biggrin

Kiitos sohwia, todella hyvin sanottu. Hyvää ystävänpäivää kaikille! :Heartbigred
 
Murkku: huonommin näkyy kyllä ku täällä :o miten se kuva voi muka muuttua matkalla?? Ei ymmärrä :o
 
Hyvää ystävänpäivää kaikille <3

Silvin ja muurahaisen testeissä en kännyllä mitään näe,mutta uskon toki, joten vahvistumisia! Ihanan paljon plussia ja toivonpilkahduksia :)

Täällä on pieniä menkkamaisia tuntemuksia mahassa vilahtanut,joten täti saapunee parin päivän sisällä ellei yllätä minua täysin :)
Turvotusta on ollu,mistä kärsin kovasti aiemmissa raskauksissa ja vessassa oon ravannu ehkä tavallistakin tiuhempaan,mutta mitään varsinaisia oireita ei ole,joten edelleen uskon enempi tädin saapumiseen,kuin tuplaviivoihin.
Kp28/(27-)29 ja dpo12
 
Silv, laita sinäkin linkki omaan testiisi :grin Murkku on siellä saanutkin jo jenkkiläisten tuomioita! Osa on sitä mieltä, että plussa se on :woot:

Itse olen kans miettinyt tota lapsen syntymäkuukautta. Vuosi sitten olin sitä mieltä, että en missään nimessä halua plussata maalikuun kierrosta, kun en halunnut joulukuun vauvaa. Nyt olen jo sitä mieltä, että ihan sama missä kuussa syntyy :grin Itse olen tammikuun lapsi ja oli kyllä mukavaa olla aina luokan vanhimpia. Täysi-ikäiseksikin tulin aiemmin kuin monet luokkakaverit :grin
 
Takaisin
Top