Raskaaksi 2015

Outs, unohdin onnitella minniee!! <3 paljonpaljon onnea :)

Märehdin vain omia olojani, just mietin et eipä oo oikeastaan mitään sellasta oiretta ollu mitä edellisissä kierroissa, toi yökkäysrefleksi ja yliaktiiviset kyynelkanavat (xD) ainoot. Niin eiköhän iskeny menkkaolot kun pääsin kotiin! Pöh. Kp 31/30-32 dpo 10.
 
Hui paljon onnea Minniee! ❤ :) aivan mahtavaa! Jatkakaahan nyt tätä aaltoa, ni ehkä miekin ehdin vielä matkaan! ;)

On; nyt menossa ostamaan ovistestejä ja pari r-testiä siinä ohessa :) saas nähdä ehdinkö enää saamaan plussia ovistestiin, kun voi olla että meni jo.. En kyllä tiedä saisinko muutenkaan kun kokoaika joutuu vessassa ravaamaan, niin tuskin tuolla alle tunnin pidätyksellä saa mitään näkyviin kuitenkaan... :( mie niin tahdon kyllä silti tuohon aaltoon mukaan! Nyt on niin hyvin (mielestäni) peittoja heiluteltu, että jos nyt ei tärppää, niin sit todennäkösesti on kyllä jokin vialla... :D
 
Onnea plussista!!! Vesta, mitkä viivat!! Ja haamulaisille vahvistumisia! Tosiaan Minniee, ne kuuluisat valemenkat! Ihana ystävänpäivä täällä!

Itellä tosiaan tää kierto menee ohi, kun mies on reissussa. Jatkan siis taustailua. Jatkakaa te plussa-aaltoa!
 
Silv, mulla ei ollut oikeen mitään oireita ennen eilistä yökkäilyä, jolloin tuli jo haamu testiin.:eek: Aikaisemmissa kierroissa mulla on aina ollu kaikki mahdolliset raskausoireet hyvissä ajoin, ja nyt ehdin jo ihmetellä missähän ne on, että oonko mä jo tottunut ja kyllästynyt tähän piinailuun etten osaa enää kytätä kaikkia nippailuja ja oloja? Sitten sieltä tulikin plussa :) Nyt tuntuu kuin olis menkat alkamassa ilman niitä pahimpia alaselkäkramppeja.
 
Nut luovuttaja koittaa kocasti pahoitella yms. Mut ei edelleenkään oo häneen kovinkaan luottavainen olo varsinkaan kun viesteihin tuleevastaukset monen päivän viiveellä. Varmaan ehtis ees näkemään jos seuraavalla kerralla ilmottaa millon on aika.
 
Vesta: mulla oli oviksen aikaan turvotusta ja ilmavaivaa ja rinnat sivuilta kipeet, mut ne on nyt lähtenyt.. Toki jos oikein painelee niin rinnat on vähän arat mut hyvin vähän. Toi yökkäily mullakin on, lähinnä hajut ja kahvi-tupakka yhdistelmä. Tai tänään siihen ei oo tarvinnut mitää syytä, ku on pala kurkussa koko ajan :D äsken juili vatsassa, just niinkuin olis menkat tulossa. Äh. Miksen voi olla mies. :D
 
Silv, oon kans miettiny monta kertaa, ett miks en oo mies :D edes pippeli olis kiva, koska oon sellanen kusiluntti, ett aina kun EI ole vessaa lähettyvillä, niin olis pakko päästä, esim tapahtumissa ja motarin ruuhkissa :D
 
Oivoivoi tahtoisin jo äkkiä kotiin testaamaan oviksen, kun sain noi testitkin ostettua! :) nyt pitää vaan odotella kauan, kun mies keksi että mennään hitsaamaan nyt tota pakoputkea lisää. Kohta meinaan hitsaan sellasen taidonnäytteen, ettei voi katsarikaan sanoa mitään! :D
Sen jälkeen mennään käymään vielä miehen porukoilla ja toivottavasti sitten ei ole liian myöhäistä.. Tai sitten käyn huoltsikan vessassa ja toivon että toi liuska antaa edes jotain, vaikken purkkia siihen hätään löydäkään.. :D :)
 
Oikein kovasti onnea kaikille plussanneille! Ihanaa!! <3
käyn täällä välillä lueskelemassa vieläkin muiden kuulumisia.
itsellä tänään rv8+0 :)
olen toki iloinen että vauva on tulossa mutta en kyllä millään tavalla pysty tästä raskaudesta nauttimaan. Hirmuisen pahoinvoinnin kourissa on mennyt jo viikkoja eikä helpotusta taida olla luvassa. Keskiviikkona kävin jo tiputuksessakin.
Joten yksinkertaisesti voin vain todeta että tää on tosi raskasta.
mutta joka päivä hoen itselleni että "keep your eyes on the prize" sillonhan tää kaikki unohtuu kun se palkinto on sylissä :)
 
Hyvää ystävänpäivää <3

Ihanaa kun on tullut plussia ja selkeesti tulossa on varmaan lisääkin!!!

Onnea kovasti plussanneille! Ja mäkin näin ainakin Vestan testissä hailuran :) :gen014

On. Kyllä se vaan niin on, että mies suostuu yrittämään viä vauvaa :) Nyt on kp 8 ja treenattu ollaan joka päivä, mut voi laittaa tonne yrittäjiin 1/15 jos joku jaksaa... ite oon niin surkee näitten tietokonejuttujen kanssa,että ei parane mennä ees yrittään... Testipäivää en osaa sanoo,koska sittenkun vihdoin ne testit joskus postissa tulee niitä on useampi, joten testaan varmaan joka päivä ;) (laittoivat uudet testit tulemaan ja viestissä luki, että toi posti on joskus mahdottoman hidas... Täh? ei kai postilla kestä 1,5 viikkoa lähetyksen tuomisessa, omassa päässä ovat varmasti virheen tehneet...) Mä oon niin täpinöissäni tästä, kun en oikeestaan uskonut, että mies lähtee tähän mukaan :love7

Muuten joku kysyi siitä onko ollut kellään niin ettei ole ollut ennen plussaamista mitään oireita,niin mulla. En muista,että olis mitään ollut ennen plussaa. Testit oon tehny vaan sen takia kun menkat on olleet myöhässä.
 
Takaisin
Top