Raskaaksi 2015

Meillä mä oon oinas, mies kauris, esikoinen vesimies (olis ollut kalat, jos ois viipynyt masussa laskettuun asti, synty 1kk etuajassa) ja kakkonen skorpioni. :D
 
Hellou ja hyvää ystävänpäivää kaikille :) ♡

no kuulkaa just ku pääsi sanomaan niin (ällövaroitus) hirveet kanamunalimat tuli aamulla paperiin :/ :D Ei mulla koskaan oo niin paljon tullut.. huhhu... ja nyt on nivusia särkenyt koko päivä oikeelta.. tänään siis kp19/32-34..testailen vielä ovista illalla (mitä onko kolme kertaa päivässä liian epätoivoista) :D :D :D???

Jospa se tästä ja kohta sais itekin laittaa kuvia testeistä tänne ;)
 
Itsekin joskus nuorempana ajattelin, että mä haluan, että mun lapset syntyy alkuvuodesta.. Mutta ei mulle todellakaan ole enää yhtään väliä, että milloin lapsi syntyy, kunhan tulisin edes raskaaksi ja saisin sen oman pienen. Toki mä ymmärrän, että alkuvuoden syntymäpäivästä on "hyötyä" tai no se, että jos oot ihan loppuvuodesta syntynyt, niin pääset esim.baariin kavereita myöhemmin, jos ne on täyttänyt jo alkuvuodesta. Joka tapauksessa me kaikki jossain vaiheessa vietetään niitä syntymäpäivä. :)

Minniee: Tee ihmeessä testi, jos sä yhtään epäröit sen tekemistä. ;)
 
Heippa ja hyvää ystävänpäivää kaikille teille! <3

Tämän päivän testi näyttää tältä, kp31/30-31 :)
 

Liitteet

  • ystavanpaivana.jpg.jpg
    ystavanpaivana.jpg.jpg
    24.7 KB · Katsottu: 222
Anteeksi tyhmät kysymykset mut mitä tuo "evap" tarkottaa tuolla countdowntopregnancy -sivun kuvissa?

Unohtakaa, löysin jo ;)
 
Vestalla onkin siellä oikeen leffaviivat! Hienosti on lähteny vahvistumaan! Onnea vielä kerran :grin

Silv, tarkoittaako toi evap viivanpaikkaa? Valista mua :grin
 
Minniee, jos et halua testata oman mielenrauhan vuoksi, niin testaa vaikka miehen takia, jos kerran hänkin epäilee raskautta. :)

Late, ovikselta kyllä kuulostaa, nyt vaan peitot heilumaan! :wink

Vesta, sillä lailla! Eipä tarvi enää tihrustaa tai arvailla. :biggrin
 
Takaisin
Top