mimi. aivan mahtavaa että pääset tutkimuksiin! jee * näyttää peukkuja ja hymyilee* oon kyllä todella iloinen teidän ja sun puolesta, jes! <3 nyt onnistaa ja varmasti
sabetti ja muurahainen juu tänne tulin moikkaamaan :) <3 ihana kuulla myös teitä
sohwia oireista.. huhh huhh no ennen raskaustestin tekemistä 3+3 ounastelin jotain mutta olin negatiivisin mielin ja hoinkin sitä että nega se sieltä tulee.. kaveri yllytti tekemään testin ja se olikin positiivinen, voit kuvitella ehkä tunnetta kun on yli puolitoista vuotta yrittänyt.. jotkut hajut teki pahaa ja jotkut hajut vaan haisi tosi oudoille, lämpö koholla 3+4-4+6 iho kukkii, kramppaili menkkamaisesti, repäisykivut aivastaessa, alkoi rinnat olemaan kipeämmät ja valkovuotoa tuli kokoajan (tulee edelleen) ja lämpö oli koholla jälleen, 5+0-6+6 alkoi pahoinvointi ja huonovointisuus, kramppailut jatkui ja valkovuotoa tuli, rinnat tosi kipeät, masu pömpötti ja sylkeä erittyi enemmän suuhun, krampit jäänyt vähemmälle mutta välillä tuntemuksia alapäässä että raskaana ollaan, ruokatottumukset uusiksi! mikään lemppari ei maistu enää hyvältä, aamuhuonovointisuus viikko 7+0-7+6 oli väsynyttä aikaa ja voin jälleen huonosti, mielialat alkoi heitellä ja sylkeä tuli ihan liikaa, aamuisin räin sylkeä ja olo oli tosi flunssainen, alavatsaa nipistelee välillä, kramppailee ja vihloo harvoin, rinnat ei niin kipeät mutta kipeät kuitenkin, nyt käynnissä oleva viikko eli 8+1 on tuonut mukanaan ruokahalua aavistuksen verran enemmän ja syön enemmän koska jos en syö säännöllisesti tulee paha olo mutta kartan edelleen pahaa tekeviä ruokia, rinnat alkaa taas olla kipeämmät, pahoinvointia ei oo vielä ilmaantunut, oon säästynyt yrjöiltä ja pahimmilta aamu räkimisiltä varmaan suuveden ansiosta :) tämmöstä tähän mennessä.. mutta tolla rv 3-4 oli vaan aika uskomaton olo kaikesta ja oireita alkoi tulemaan pikkuhiljaa ja kun ne tuli ne tuli niin ettei jäänyt mikään arvauksen varaan.. unohdin varmaan jotain tosi olennaista mutta toivottavasti oli jotain apua :) ihan alussa oli just kaikkea pientä mihin kiinnitin huomiota ja niistä kirjoitin kaks kuukautta sitten tähän ketjuun ja viikoilla 5 6 ja 7 oksensin kerran per viikko :) plussaonnea <3
Beisla kiitos <3 toivottavasti saat työpaikan tai jotain siihen tilalle :)
Anskunen tietysti tulen ja minä oon kaivannut teitä! sähän olet plussannut! ONNEKSI OLKOON <3 missä välissä? :) oonkohan ihan dementoitunut tästä väsymyksestä ja hormooneista vai oonko jo onnitellut hehe, ainakin sun la on aiemmin kuin mun (syyskuun puolessa välissä 2015)
pepeXXL mites teillä menee? <3
Mariska kiitos oi ihanaa, oletko sinä plussannut kans? <3
Larissa kiitos samoin ihana kuulla sinusta <3 mites sulla on mennyt muuten?
Be:lle kaikki sympatia, kovin on inhottava tilanne :/
Azalea mahtavaa pupuilua <3
Silv ompas kivat tapetit <3 :)
Taikatuuli kiitos <3