Raskaaksi 2015

Kiitos kaikille ja ihanaa huomata, että täällä on aina vaan se ihana henki päällä.. :Heartred
Mulle tulee niin haikee olo kun tiedän et en enää palaa kuumeilioihin jos tää raskaus päättyy onnellisesti...Koko ajan on semmonen haikee olo et pian tää on ohi ja en koe enää koskaan tätä...Toivottavasti joku ymmärs mitä ajan takaa..

Toivon niin sydämmeni pohjasta, että saatte kaikki pian sen ihanaisen plussan siihen r-testiin.. :)

Tsemppiä ja plussa tuulia... :)
 
Kiivimami93 ei olla aikaisemmin juteltu, mutta olen kuullut sinusta kun täällä on kovasti kaivattu ja muistettu sinua. :) Ihana kuulla,että olet pitkän yrityksen jälkeen raskautunut ja nyt odottamassa omaa pienokaista! :) Mukavaa odotusaikaa ja toivottavasti alkuraskauden oireet ja muut vaivat väistyy pian.

Liliina itselläni todellakin helpotti! Siis mulla on ollut siitä lähtien kun menkat ensimmäisen kerran alkoivat aivan hirveät kivut ensimmäisenä päivänä. Joka kerta, ihan joka kerta kun menkat alkoivat mä oksensin koko päivänä ja makoilin vaan tuskissani. Synnytyksen jälkeen odotin kovasti, että ne muuttuisivat, koska olin itsekin kuullut siitä. Ja ne todellakin olivat erilaisia. Ei enää järkyttäviä kipuja, yhdellä buranalla pärjää ekan päivän ja kivut todella siedettäviä. Ainoa miinus ehkä se että
kuukautisvuoto on ollut paljon runsaampaa.
 
Loora84 Älä siitä huoli, ei tänne aio ketään kovin pitkäksi aikaa enää jäädä. ;) Kyllä me saadaan pian käyntiin se plussa-aalto, joka vie kaikkia mukanaan tuonne odottajien puolelle. :) Ihanaa ja nautinnollista odotusaikaa sulle! :)
 
Last edited by a moderator:
Be. Me taidettiin olla tuolla samassa ketjussa laskettuaika huhtikuussa 2013?? Mitä sulle kuuluu ja pikkuselle???
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Loora sun nimimerkki olikin niin tuttu ja olin just kattomassa oletko ollut huhtikuun -13 ryhmässä. Ihanaa kuulla sinusta! :) Meille kuuluu todella hyvää, pikkuinen alkaa nyt olee jo ihan iso poika ja kasvaa ja kehittyy hurjaa vauhtia. Täällähän minä taas olen ja kovasti toivon, että saadaan leikkikaveri esikoiselle. :) Mitäs teille kuuluu? Miten on mennyt ja koska sun LA aika on? :)
 
Mulla tullut tänään vähän ruskeeta limaa :o tie oisko täti tulossa.. tuli sit tänään oltua myös TYKSissä, mulla on lievä kasvohermohalvaus ja maanantaina selviää lisää :/
 
Be. Totta puhut et ei noi enää niin pikkusia oo vaikka kuinka tahtois.. :) Meille kuuluu hyvää ja alettiin tätä tokaa jo yrittämään kun esikoinen oli 4kk et vuos meni aikaa kun tärppäs.. Yks keskenmenokin mahtu väliin ja nyt toivottavasti saadaan nyytti syliin saakka.. :) Mulla laskettu aika on 23.5 eli viikkoja nyt 25+1...
Aika hiljaseks se meiän huhtikuun ketju on menny mut käy siellä aina joskus joku päivittelemässä tietoja ja mun lisäks siellä on ilmottanu muutama ketä muukin on raskaana ja taitaa olla saanutkin jo uuden vauvelin syliin.. :)

Pikaista plussaa toivon sinne sulle ja tuuhan kertoo sinne huhtikuun ketjuun kun plussa pärähtää ja muutenkin kuulumisia... :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
heh, totta ja onhan sekin mahdollista että oonkin kierrossa menossa vasta kp10 jos se viikko sitten tullut vuoto olikin jo menkat:sorry:
 
Mä täällä jo oottelen niitä plussia heti aamusta :grin
Ei oikein saanut nukuttua.

Kiivi juu plussasin :) viikkoja nyt 5+0 että varovaisinmielin edetään.

Pahoittelut negoista ja tädeistä !!
Ja niitä plussatuulia jokaiselle!!:talk017
 
Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12 TESTAA 9.2.
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13 TESTAA 9.2.
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 20.2.
Junttura yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
Ilpuri yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
DarkMimosa yritystä 2/14
mimi. yritystä 4/14
nennaa yritystä 4/14
Liisu yritystä 4/14 TESTAA 13.2.
Hampaaton yritystä 5/14
Silv yritystä 5/14 TESTAA 16.2
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14
starling yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Sazu87 yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14 TESTAA 11.2
Johanna.. tjottaillen 8/14
elmiina tjottia 9/14
enu yritystä 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14 TESTAA 13.2.
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
lime- yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
dreamer88 yritystä 11/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
Tassu yritystä 12/14
Taikatuuli74 yritystä 1/15
be yritystä 1/15
liliina yritystä 1/15 TESTAA 9.2.
Kikati yritystä 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
SannaMiia yritystä 1/15
Tintuska tjottailua/yritystä 1/15 TESTAA 14.2.
piglet yritystä 2/15
Kerttu yritystä 3/15
Tintti-8 yritystä 3/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?

(69 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
Katariina86 yritystä 9/14 LA 28.8.
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
j3nni LA 10.9.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Orm Onnekas LA?
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
Mariska86 yritystä 7/14 LA?
Tähtityär yritystä 1/15 LA?

nostin nyt tuota listaa ja poistin itseltäni testipäivän
 
Voihan höpsähtänyt kiivimami :grin :Heartred en mä ole plussannut missään välissä. Keneenköhän mut sekotit? Nyt on kyllä neidin hormoonit tehnyt kepposet :p
 
Mä luultavasti testaan perjantaina vaikka en siitä oviksesta nyt tiedäkään. Sillon olis laskurin mukaan menkat päivän myöhässä.

en meinaa milkään uskoa itekään mutta eilen ja toissapäivänä aunakin oli kiinnittymiskivun tuntoisia julimisia :O vai onko muille clomeilijoille tullut niitä ihan vaan clomien takia ilman aihetta?
 
Täällä ei tarvinnut edes testata, kun täti tuli kylään.. Toivottavasti tuo täti aikoo pysyä muiden luota pois..
 
Pahoittelut Sohwia!
Ihanaa että kiivillä mennyt hyvin!
Mullakin menossa kp 2, eli testipäivän saa ottaa pois, jos joku muokkailee listaa. Reissaillaan tässä nyt molemmat miehen kanssa vuorotellen, eli tää kierto jää hyödyntämättä. Koitan siis taustailla ja palata sitten seuraavaan kiertoon tänne.
Tsemppiä kaikille ja paljon plussia!!!!!
 
Kissajumalattaret sallivat mulle extratunnin unta näin sunnuntain kunniaksi, mutta kauniin valkoinen negahan sieltä tuli. En laita kuvaa, kun kännykän resoluution on jotain niin huonoa, ja mitän katseltavaa ei kyllä olekaan. Tätiäkään ei kyllä ole näkynyt eikä tuntunut.

Lauruskaah, tosi pelottavaa, toivottavasti maanantaina selviää jotain positiivista.

Sohwia ja Liisu, voimia tädin kanssa.
 
Pahoittelut kaikille negan ja tädin saanneille! :(

Lauruskalle tsemppiä maanantaille!

On: kuivakausi näköjään alkanut, joten ovis ohitettu. Tänään dpo 2, nyt vaan malttia ettei ala kuvittelemaan mitään. Oireita kyllä tuli jo eilen, nännit hyvin hyvin arat, johtuu kyllä varmaan clomeista, ne nyt muutenkin aiheuttaa vaikka mitä sivuoireita...
 
Takaisin
Top