Raskaaksi 2015

Mimi, ihanaa että saitte lääkäriajan kaikista vaikeuksista huolimatta ja nyt asiat lähtevät rullaamaan. Eiköhän se plussakin pian testiin pärähdä! :)

Be, pahoittelut negatestistä. :sad001 Olisipa testissä vain jotain vikaa. Aiemmassa testissä kuitenkin oli ihan selkeä tuplaviiva.

Pahoittelut tädistä kaikille, joille se on toivomatta kylään paukannut. :confused:

Kummallinen kommentti Milttiksen luovuttajalta. Kyllä siinä munkin korvaan on vähän vonkauksen makua, mutta ehkä kannattaa ihan reippaasti kysyä suoraan, mitä hän kommentillaan tarkoitti...

Beislalle onnea oviksen metsästykseen!
 
Meritähti: Toivottavasti sulta lähtee flunssa pian pois, sillä tuo viikkokin on varmasti jo ihan tarpeeksi pitkä aika. Itsellä kans kohta viikon kestänyt tää flunssa, onneksi ei oo enää muita oireita, kun rään vuotaminen..Mutta nyt on tosiaan paha flunssakausi meneillään. :(

liliina: Mukavia häämessuja sinulle! Itse kahdesti häämessuilla käyneenä voin sanoa, että sieltä löytää ihania ideoita omiin häihin tai ainakin minä löysin. :)
 
Pepe, ihailtava asenne! ❤️ Vaikealla hetkellä pitäisi aina muistaa kerätä ne onnenhetket pienistä asioista.

Mimi, ihanaa, että asiat lähtee sittenkin rullaamaan eteenpäin! ❤️

Ihana kuulla susta Kiivimami! Uä-kuulumisia odotellessa ;) ❤️

Lauruskaah, viivalle vahvistumisia! ❤️

Loora84, kaikkea hyvää matkaan ja hus pois supistukset! Ihanat viikot! ❤️

Mukkis, ihanasti sanottu miehesi pojalta!

Iiliinalle mukavaa päivää messuilla!

Mitä ihmettä be??? :(

Mariskalle ja muille flunssan kanssa taisteleville pikaista paranemista!

Pahoittelut tädeistä! Sais tajuta jo pysyä poissa!
 
Milttis, no jopas oli vihjailevaa kyllä..Toivottavasti mies pysyy ruuodussa! Toisaalta, todellsta tarkoitusperää voi olla vaikea arvioida, jos ei tunne tyyppiä kunnolla. Auttaisko kunnon keskustelu?
Anskunen, pikaista paranemista sinne ja toivottavasti ei jää ovis hyödyntämättä!
Tähtityär, voi vitsit sentään, oon niin onnellinen sun puolesta :)
Tyttötiikeri, joko on säryt helpottanu?
Mukkis, ei ole mikään sääntö vaan tapauskohtaista :)
Luteaalivaihekkin on YLEENSÄ 12-14pvää, mut monilla vaan 10 kun allekirjoittaneellakin usein ollut, tai sit vähän enempi. Mulla on vaihdellutkin tuo väli, eli ei oo pysyny samana, vaikka niinkin olen kuullut sanottavan.
Pahoittelut tädin saapumisesta :sad010ja olipas ihanasti sanottu poikapuolelta ♥
mimi. Ihanaa!!! :)
Piia84, meillä onkin suht samanikäiset lapset. Täällä poika 3/2010 ja tyttö 2/2014 :)
Beislalle onnea oviksen metsästykseen! :)
Lauruskaah, Tuossa toisessa kuvassa näen ehkä jotain hyvin hailuraista, viivalle vahvistumista ja uus testi tosiaan myöhemmin :)
be, mitähän ihmettä :O Mikäskp sulla meneillään?
Zanasa, oi että, kyllä kuulostaa lupaavalta!
Mariskalle pikaista paranemista!

on:kp 21 ja dpo5. Jännitävät ajat edessä ja toki jo nyt jänskättää, . Vaikka aika pieni mahdollisuus kai on että niin hyvä tuuri kävis, että tämän ikäisenä(jo 34v) yk1 onnistaisi. Saa sitä silti jännätä ja toivoa :)
Mulla tuo periodtrackeri ennakoi tätiä 16pvä, mutta mulla tuo luteaalivaihe ylöeensä ollut 10-11päivää, joten saattaisi tuo täti tulla jo jokusen päivän aiemminkin jos tulee. Vajaan viikon verran siis jännitettävää vielä :)
 
Peukutuksia Nyytti että tärppäis heti ekasta! Meilläkin marraskuussa nappasi heti ekalla yrityksellä mutta oli tosiaan sitten tuulimuna... nyt uutta yritystä pelissä :)
 
Pidetään nyytti sormet ja varpaat ristissä et tärppäis :) mulla womanlog ehdottaa menkkojen alkamispäiväksi ton 16.2 mutta nyt kun ovis on tikutettu niin väittäisin et 18.2 olis paljon osuvampi päivä.. Saas nähdä. Nyt kp24 ja dpo3? Vai? Tiistaina oli ot+ eli eikö se oo -1?
 
Onnea plussanneet ja tsemppiä niille keillä ovis oli nyt hoodeilla ♡ ++++++

Nuista testeistä.. Musta tuntuu että apteekki on tehny tahallaan nuista testeistään sellasia "joka toinen kunnollinen ja joka toinen ei" :D huomanneet mikä rahasampo ne on ja akat paineessa ostelee ja testailee ja pähkäilee että nega se on,mut missä menkat?? Sit kipitettään ostamaan kasa uusia :D

Minä tilasin viime yrityksille ja nyt näille uusille myös testejä tuolta raskauskeijusta♡ :) mun mielestä on ihan edullinen paikka, hyviä aleja ja kaupanpäällisiä. Toimitus 1-2pv. Tilasin nyt vaan cb digi ovistestejä, pari cb digi raskaustestiä ja kaupanpäälle tuli tikkutestejä.. SIT kun on joskus aika testailla niin ei tarvitse arpoa kun ite ainakin tippuu sit niin korkealta ku testit huijaa :(( pöhh

Ovis pitäis olla 14.2 ♡♡Mies tulee reissusta tiistaina ja sit alkaa "ystävänpäivät" meillä vähän etuajassa ;) ;)

voisko joku laittaa mut tuohon listaan? :) Eli yritys alkanut 1/15 ja toista yritetään :) ♡
 
Silv,niinkainiin kai se menee että ovispäivä on nolla ja sit seuraavasta alkaa laskut. Mä en tikuta vaan kattelen sylkitestillä, niin oon jotenkin pitäny ovispäivänä sitä kun saan vahvimmat kuviot ja mahakivut alkaa. En oo varma meneekö oikein,mut pääasia kai et joka kierrossa laskee samalla tapaa,niin pysyy kartalla :)
 
Kiitoksia kaikille tsempeistä! :) Minäkin alussa vain ihmettelin , että miten on mahdollista kun kaksi samanlaista testiä, mutta ihan erilaisia tuloksia kahden päivän sisällä!? Tosin silloin torstaina se digi näytti ei raskaana, joten en oikein tiedä mitä uskoa. Nyt en testaa vaan odotan jos menkat alkais, jos ei ala niin teen keskiviikkona uuden digin.

Nyttti mulla on menossa tänään kp 30/28. Ei ne menkat ole paljoakaan myöhässä, mutta itselläni aikaisemmin ollut todella säännölliset.

Late- Tuo kävi mielessä varsinkin kun ostin sen pakkauksen jossa oli kaks kappaletta kympillä. :D

Oon huomiseen asti täällä vanhempieni luona ja pikaisesti luin teidän viestejä. Sori etten ehdi kommentoimaan kaikille, mutta ISOSTI tärppi onnea kaikille sekä paranemisia sairastaville! Toivottavasti myös niitä oikeita plussia tulee! :)
 
Eilen pupuilua, ehkä on syytä tänäänkin pupuilla :D
 

Liitteet

  • 1423312621226.jpg
    1423312621226.jpg
    27.1 KB · Katsottu: 150
Be: jos niit viallisia on koitettu "hyödyntää" noin et lyöty toimivan kans samaan pakettiin :D

Hei tuosta pigmenttiviivasta, luulin ensin et se ois painauma jostain housuista kunnes tajusin et mulla ei oo yksissäkään housuissa ollu saumaa tos kohtaa, niin siis alkaako se normaalistikin tuolta hävystä asti?? Ihan kuin ois halkeemassa kahtia koko ämmä
 
Silv, munkin ensimmäinen ajatus oli, että viiva on painauma housuista, mutta mullekin tosiaan tällä viikolla ihan alhaalta napaan asti ulottuva pigmenttiviiva ilmestynyt.

Häämessut katsastettu, iiiiihanat kengät löysin ja kaasolleni kerroin, että teoreettinen kp1 mutta tätiä ei kuulu. Oli tosi kannustava.
 
Kiitos paranemis toivotuksista ihanat :Heartred

Voi Be :( älä silti vielä toivoa menetä !! :hug013

Hyödyntäkää nyt ovisplussat kunnolla ja sitten kaikki plussaa :talk017:talk017
 
Ooh, aivan mahtava lastenhuoneen tapetti tilattu (vaikkei sitä taloo vielä ookkaan xD) mut ei noin edullisesti Vallilan tapettia saa mistään! Neutraali, eikä välttämättä heti tajua Angry birds -tapetiksi :) maalilla saa sit väriä mitä ikinä tahtoo :)
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    218.5 KB · Katsottu: 163
SannaMiia: Pahoittelut menkoista:sad001 ja onnea uuteen kiertoon.:)

Beisla: Pahoittelut irtisanomisesta.:sad001

Lauruskaah: Kuulostaa siun oireet lupaavalta. :) Tee uusi testi muutaman päivän päästä.

Mukkis: Pahoittelut menkoista:sad001 ja onnea uuteen kiertoon. :)

Kiivimami: Kiitos ku piipahdit ilahduttamaan meitä.:)

Be: Älä heitä vielä "hanskoja tiskiin". Testaile uudestaan muutaman päivän päästä.:)

Azalea: Ei kun pupuilemaan.:sex

Tähtityär: Onnea, vauvaliimaa:ky ja tarrasukkia matkaan.:)

Täällä flunssa ei äitynytkään sen enempiä, vaan meni melkeinpä ohi. Muutamana päivänä on ollu vihlaisuja munasarjoissa ja sellasta outoa jomotusta. Nännit on kipeät ainakin pikkasen( jos en sit kuvittele)o_O Olin tännään aamuvuorossa töissä ja koko päivän on ollu huimausta, mitä lie:dontknow No, pitäisi koittaa ottaa iisisti, mut mitä lähemmäksi menkkojen alkamispvä lähestyy, ni pieni toivon kipinä on ilmas, et jospa sieltä se plussa tulis..., mut ei uskalla toivoa liikaa, ettei sit putoaisi korkealta ja kovaa...:sad001 Jos joku päivittää listaa, ni miulle vois laittaa testipväksi 12 pvä, silloin ois kp 30. Miulki on tuol apteekin testi jossain kaapin kätköissä, jos löytäsin sen.... Se muistaakseni menee vanhaks maaliskuussa, et näinköhän sekään toimii enää, ku muillakin on kokemuksia, ettei toimi niinkuin pitäisi. Vielä en kehtais ostaa sitä cb-digiä. Mikä testi ois hyvä, jos tilaisin netist? En kyl tuohon paikalliseen apteekkiin mee ku on pieni paikkakunta.
 
Mitä ihmettä naiset!!!! Joko mie tosissaan kuvittelen tai sitten mua on tosiaanki vaivannu koko työpäivän kiinnittymiskivut :O
En usko että se vois enää ovis olla tässä vaiheessa varsinkaan kun en koskaan oo tuntenut koko ovulaatiota.

Vaan pittää lyyä jäitä hattuun ettei puttoo niin korkealta.
 
Takaisin
Top