Raskaaksi 2015

no nyt on sidekin laitettu odottelemaan täti punaista, tokihan sitä vielä hiukan toivoo että jospa sittenkin... mutta kyllä vaan alkaa ottamaan päähän...jospa alkais myymään esikoisen vauvavaatteita ni jospa se sitten..kohta vuosi alkaa kolkuttelemaan yritystä, paino normaali, perusterve, menkat suht säännölliset....aaargh...sori omanapailu mutta niin, ottaa päähän:smiley-angry016
 
Pahoittelut negoista! Toivottavasti se plussa-aalto lähtis pian liikkeelle!

Mä en vieläkään pääse vastailemaan kunnolla kaikille.. Anoppi tuli eilen ja on keskiviikkoaamuun täällä, niin varmaan jää täällä roikkuminen vähälle nyt muutaman päivän aikana...

Mimille piti tulla vaan sanomaan että ihanaa että teillä alkaa homma etenemään!

Ja kiivimami! Ihanaa kuulla sinusta vaikka ei varsinaisesti "tunneta" mutta oot kyllä ollu niin kaivattu täällä ryhmässä... :)

On. Täällä hampaan paikka kipuilee edelleen. Ei pärjää ilman kipulääkkeitä.
Mutta kp 4/29-34 ja täti on jo pakannut kamansa ja häippässyt muihin maisemiin. :) Nyt ootellaan että anopin visiitti loppuu, sit aletaan tikutella ovista ja jännätään että saanko miehen tässä kierrossa taas kellistettyä oikeeseen aikaan ilman kumeja. :D
 
huoh,niin ja anteeksi,tiedän toki että täällä on paljon minua kauemminkin sitä esikoistaan yrittäviä joten sillä hiukan mietinkin kehtaanko purkaa hetkellistä tuskastumistani:oops:
 
Liliina, teillähän on jo pian häät! Niinkuin sohwia sanoi, stressaavaa mutta ihanaa aikaa, nauti siitä äläkä välitä pienistä ongelmista, ne kyllä unohtuu. :) Toivottavasti tiellä olis hyviä uutisia muitakin kerrottavana siihen mennessä.

Kiitos oirekertomuksesta kiivimami! Näin ekaa yrittävälle erityisen mielenkiintoista luettavaa.

Loora, uskoisin että ymmärrät mitä tarkoitan. Ihmisen mieli on sellainen, että hyvän asian odottaminen on vähintään "puoli ruokaa", joten onhan se haikeaa kun tietää ettei pääse enää jännäilemään. Mutta kyllä sulle tulee monia muita kivoja jännäilyasioita elämässä, vaikka tämä loppuukin aikanaan. :hug013

Pahoittelut tädin tulosta, sohwia, Liisu. :sad001

Lilinna, no höh sentään. Onneksi täti on vielä poissa, jospa ymmärtäiskin pysyä kaukana susta ja hormonit olis vasta nousussa.

Kyfi, kuulostaa raskaalta tuo pitkä yritys. Voimia teille, kumpa teillä pian tärppäisi. :hug013

On. Kaverin alle vuoden ikäinen lapsi katsastettu eilen, oli kyllä suloinen tapaus! Siitä oli jo muutama kuukausi kun viimeksi oltiin nähty. Ovistestit vielä negaa, mutta metsästys on vasta alussa. Hah, ennen yrityksen alkua tuli pari kertaa 28 päivän kierto, mutta sen jälkeen on mennyt pidemmäksi.
 
Huomenta ladyt!

Kyfi: On varmasti tuskastuttavaa yrittää pitkään. Olisipa tuleva kierto se the kierto!

Pahoittelut muillekin, joille täti saapui vastentahtoisesti kylään. :(

Mulla on tänään kp 36/33-42. Testasin puhtaan negan kp 33. Tämä kierto näyttää menevän samalla tavalla ku edellinen eli ovuloimaton ylipitkä kierto. Laskujen mukaan menkat alkaa ens viikonlopun aikana viimeistään.
 
Kyfi86: Ei sitä varmaan tarvi kenellekään pahoitella kun purkaa tunteitaan tänne, Täällä on mun mielestä tosi hienoa se, että kaikki voivat olla omia itsejään huolimatta siitä millainen tilanne on, toisilla ei vielä ole lasta, toisilla yksi tai useampi, toiset yrittää luomuna ja toiset hoitojen avulla yms... Kaikilla vaan on se yksi sama kaipuu: saada se ihana pikku vauva :dummy:

Nyt tädeille porttikielto tälle foorumille :smiley-angry019
 
Tulinpa kurkkaamaan miten täällä menee, ja onhan siellä plussanneiden listassa jotain tapahtunut! Onnea Mariska ja muutkin plussan saaneet! :)
Ja muille tsempit yrityksiin. Ihan kovin tarkkaan en nyt tilanteita jaksanut lukea kun tekstiä on satoja sivuja :wink
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Kyfi: Kuten Mukkis sanoi, niin tänne saa jokainen kertoa omista tuntemuksistansa ja eikä tarvii pahoitella. Itekin oon kyllä välillä miettinyt samaa, kuin sä, että kehtaako tänne purkaa pahaa oloansa. Mutta oon todennut, että tänne saa kertoa, jos siltä tuntuu, vaikka yritystä oliskin takana vain vähän aikaa. Kyllä mulle tuli eilen sellainen olo kieltämättä, että mitä jos olisinkin raskaana, että olisinko mä ansainnut sen, kun meillä oli menossa vasta yk3. Mutta jokainen joka saa plussan, niin saa olla onnellinen ja on sen ansainnut. :)
 
nooo...kyllä tästä itkupotkuraivari kuopasta taas noustaan uuteen toivoon,(hiipii kyllä mieleen että onkohan tuolla alakerrasta joku "menny rikki" synnytyksen jälkeen:grin) pah, niin menkkaolo kun olla ja voi:meh:
 
Flunssaista aamupäivää.. Blaah,iski siis flunssa päälle mahapöpön seuraks.
Pahoittelut negan testanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon!
Täällä kp22/29 ja dpo 6. Varsinaista kuivaa kautta ei tullu ollenkaan,vaan kirkasta limaa tullu aikalailla koko ajan oviksen jälkeen.
Muutoin ei ihmeitä. Onneks päivät kuluu nopsaan yleensä,niin pian se ens viikkokin menee,toivottavasti :)
 
Voi ei Unicorn jos jo toinen ovuloimaton kierto. Sais sun kroppa alkaa toimia jo niinkuin pitääkin.

Ai niin, tarkistin mitä mun ovulaatiotestien ohjeet (mulla on kahta eri) sanoo oviksesta: molemissa lukee, että plussan jälkeen ovulaation pitäis tulla 24 - 36 tunnin päästä. Mulla ainakin tuntuu menevän kahden päivän päähän siitä ensimmäisestä tasavahvasta iltaplussasta.
 
Loora84 Hui kun kuulostaa rankalta vuodelta, mutta aivan ihanaa että nyt olet raskaana ja noin pitkällä vielä! :)

Mä epäilen että varsinkin silloin kun tapahtui foorumin uudistus ja hävisi todella monet keskustelut niin porukkaa alkoi vaan vähentyä siellä ja itsekin jäin jossain välissä pois. Olen välillä vaan käynyt lukemassa teidän juttuja mutten ole pitkään aikaan kirjoitellut siellä. Tulen ihan varmasti moikkaamaan teitä siellä ja toivottavasti myös jossain vaiheessa kertomaan plussauutisia.:)

lauruskaah voi ei! :( toivottavasti ei ole mitään vakavaa! Kovasti voimia jaksamiseen!

Kyfi86 hitsin nega! Mut älä vielä luovuta, täälläkin eilen nega mutta menkat neljä päivää myöhässä.Ehkä meillä on vielä toivoa. ;)

Milttis toivottavasti johtuu kiinnittymisestä! :)

sohwia pahoittelut tädistä! :( Onnea uuteen kiertoon!

Liisu toivottavasti palaat pian! Onnea seuraavaan kiertoon! :)

liliina se oli vasta eka testi, nyt jos tätiä ei näy niin ensi viikolla uusi testi! :)

Muurahainen toivottavasti on tärpännyt siellä! :)

Tyttötiikeri ovisonnea sinne! :) Toivottavasti oli tädin vika käynti!

Unicorn81 voi miten ärsyttävää! :( Tsemppiä!

Nyytti pikaista paranemista ja helpotusta flunssaan!

Dreamer88 toivottavasti plussaat pian tai sitten voisi jo ne menkat alkaa!

Beisla onnea oviksen metsästykseen! :)

SannaMiia mitäs sinne kuuluu? :)

On. Menkat myöhässä neljättä päivää! :P En malttais odottaa keskiviikkoon, mutta pakkohan se on! Mä voin niin hyvin eikä menkoista mitään tietoakaan! Mulla vaan rinnat turvoksissa ja arat ja naama ruvennut kukkimaan..
 
Last edited by a moderator:
Kiitos Beisla! Kyllähän tämä nyt vähän kirpaisee, kun ei ole edes mahdollisuutta onnistua raskautumisessa. Mä en nyt enää aio testata, ettei tarvi taas pettyä. :(
Missä vaiheessa sun kierto muuten on?
 
Unicorn, mulla kp13 ja ovista yritän metsästää. Jos kierto on suht normaali, pitäis ilmaantua viimeistään keskiviikkona.

Be, sulla on nyt hyvät hermot, tsemppiä odotteluun!
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Be, kiitos kysymästä hyvää kuuluu. Tänään on ollut jo hieman niukempaa vuoto, eli onko täti jo pakkaamassa kamojaan.. jos näin, niin taas kahden päivän vuoto kuten viime kerrallakin. Olot on hyvät, ei tullut edes suurempia menkkakipuja tässä kierrossa. Nyt siis kp3.

Tytöllä nousi aivan yllättäen kuume. Oltiin anopilla kylässä. Ehdin sanoa, että viimeksi kun nosti kuumeen, tuli myös oksennus ja seuraavassa hetkessä oltiinkin halaamassa pönttöä. On toinen vaan niin reppana kipeänä <3
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Voi ei, taas se täti on tullu vierailulle paikkoihin jonne sillä ei olis mitään asiaa :(( ja pahoittelut negoista :(

Lauruskaah: kuulostaa ikävältä :/ toivottavasti maanantaina selviäis jotakin..

Dreamer: erikoisen pitkäksi venyy kierto.. Eihän sulla ollu siinä mitään välivuotoakaan, minkä olis voinu menkoiksi laskea? Ärsyttävää odottelua :/

Kiivimami: ihana et käyt meitäkin välillä vilkuilemassa :) tuuhan kertoon ultrakuulumisia myös :)

ON: viime yönä oli sellainen vatsakipujen yö ettei tosikaan.. Tosin sattui kyllä "väärään kohtaan", et tuskin kiinnittymistä tai muuta.. Nyt aamulla luulin tädin ottavan varaslähdön täälläkin, mut pelkkää valkovuotoa lorisi. Missä on mun kuiva kausi?

Eilen koitin muutaman siiderin juoda, mut ei siitäkään tullu mitään. Kun ei maistu ni ei sit maistu. Oli tarkoituksena vähän "myrkyttää" tuota flunssaa pois, kun ei se tunnu tulevan päälle asti ollenkaan. Ärsyttävää paikallaan junnausta, nousis nyt edes se kuume kunnolla ni tää menis ohikin joskus..

Ja miehen sain suututettua yöllä! Taksia ei saanut mistään enkä halunnu baarin jälkeen (täällä se menee aikaisin kiinni) enää muutakun kotiin peiton alle, joten lähdin kävellen. Mies halus vielä jäädä meidän kaverille hetkeks. Se oli koittanut muutaman kerran soittaa mut ei tuos tuulessa mitään kuullu.. Sit oli tullu vain viesti et antaa olla sitte (heh, pikkusen tulinen sielu :D) soitin sit kun kotiin pääsin, et voisin kyl hakea sen, kun ei tullu juotuakaan, mut sehän ei herralle sopinu millään. Heitin sit vain peiton korviin ja tämä koitti mulle soitella moneen kertaan ilmeisesti sitä kyytiä myöhemmin yöllä, mutten oo heränny puhelimeen. Siitähän se riemu sit repes :D ilmeisesti oli hänkin sit kävelly kotiin, kun aamulla löyty tytön huoneesta nukkumasta. Ja tänään meillä sit pidetään mykkäkoulua. Muuutta, en mä jaksa siitä mitään hirveetä stressiä ottaa, mä kuitenkin kysyin kerran et haluaako hän kotiin ja kerroin meneväni sit nukkuun jollei. On vaan niin luupää tulisielu tullu valittua kumppaniksi, et tän kans on tultava toimeen :) enkä mä usko et se mykkäkoulukaan nyt huomista pidempään kestää, ja kuitenkin oon tänään illan töissä ni kerkee mies rauhottua kotona :)
 
Beisla kiitos! :)

SannaMiia multa on mennyt ohi, en tiennyt et sulla alkoi menkat. Hyvä vaan niin alkaa uusi ja toivottavasti parempi kierto! Onnea siihen! :)

Voi pientä! :( On se aina vaan yhtä vaikeeta kun lapsi sairastelee ja itse ei kauheesti pysty siinä auttamaan kun vaan olemalla läsnä. Toivottavasti menee pian ohi, meidänkin pojalla oli kaks viikkoa sitten kuumetta kolme päivää ja sitten lääkärissä paljastuikin korvatulehdus.


Silv huoh miehet! :D Kyllä ne joskus jaksaa. Ihan hyvinhän sä olet hänelle tarjonnut sitä kyytiä, pitäiskö heidän takia valvoa ja odottaa jos mieli muuttuukin? Kyllä se pian tulee puhuu sulle kun vaan rahoittuu. :) Hyvää työpäivää sinne!
 
Be: joo välis tuntuu et hyvä vaimo -identiteetti kärsii jollen muka valvo aamu viiteen tuijottamassa puhelinta :D mut miehen tuntien, yöllä kun tuun kotiin ni mieli on rauhottunu :) onhan se itelläkin niin et jos veetuttaa ja vielä lisäks vähä särkee päätä ni ei kyl tee mieli puhua kenellekkää mitään :D
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Takaisin
Top