Raskaaksi 2015

Ää, voisko jo kaks viikkoa mennä!!! Ei millään jaksais odottaa tietoa onnistuttiinko tässä kierrossa...
No ei kai se muukaan auta. Kerkee vaan alkaa kuvittelemaan vaikka ja mitä ja sit taas tippuu korkealta. Seuraava kierto on jo yk15! Siis 15! Toivottavasti nyt täs kierrossa onnistutaan. Tänään jo appiukko minulta kysyi, että onko meillä vauvauutisia kerrotavana. Juu ei oo. :(
 
Se on joku tyhmä bisnes idea, kun apteekin testit näyttää negatiivistä jos on kuitenkin tullu jo kerran plussa. Tai eihän sitä tiedä miten paljon on oikeesti noita viallisia liikkeellä tai no mistä sitten johtuukin, niin toivotaan be, että sä saisit plussan! :)

liliina: Kiva juttu, että sä löysit kengät sieltä messuilta. :) onko teillä h-hetkeen vielä kuinka pitkä aika? Voi olla, että sä oot sanonu aikaisemmin asiasta, mutta mun muisti on välillä onneton..
 
Murkku: i feel u... Meillä isä kyselly jo monta vuotta.. Ja yk8 taitaa nyt olla menossa, alkaa kans olee positiiviset ajatukset vähissä :/
 
Murkku ja silv, pakko ne posiitiviset ajatukset on matkassa pitää, täällä parikymppisellä parilla yk10 vissiin menossa eikä viel tähän mennessä ainka mitään sinnepäinkään ole ollut. Tuntuu ett kaikki sikiää nyt niin paljon ett huhhuh! Vois täällä meilläkin alkaa plussauutisia satelemaan pikkuhiljaa! :) ku mun vähän nuorempi serkku sai vauvan alkusyksystä, ni mein mummo tuli kovin kyselemään ett milloins meillä... Turhauduin niin ett meinas itku tulla ku tjottailtukin oli siihenkin asti välillä, kun vaan kk-kivut antoi myöden ilman hormooneja :( nyt sit kärsitään niistä kun niin kova tahto on :D
Plussaonnea ja positiivisia ajatuksia kaikille kovinkovin paljon!❤:)
 
Mulla pieni epäilys että kasvohermohalvaus olis tossa oikealla puolella kasvoissa. Reagoi niin hitaasti kaikkeen ja ei toimi kunnolla.. :S
 
Piti vielä varmistaa, että näyttääkö tuo cb mulla oviksen, viime kierrossa kun tuli pelkkiä tyhjiä ympyröitä enkä oo ikinä ennen ovista testaillut niin mistäs sitä ikinä tietää vaikka mun lh-huippu vaan ois outo. Niitä jäi viime kierrosta tää yks ja päätin, että testaan sen, jos liuskoihin saan kunnon viivat. Ja toimiihan se :P Varmistui siis sekin, että viime kierto tosiaan oli ovulaatioton.
 

Liitteet

  • 1423326063513.jpg
    1423326063513.jpg
    16.8 KB · Katsottu: 158
Junttura, miten tarkalla menetelmällä mittaat lämmön? Ite kun yritin korvalämpömittarilla, sain paljon vaihtelua. Mut jos sulla on tarkka menetelmä, en osaa sanoa.

Nyytti, joo, tilastot puhuvat vastaan että heti onnistuisi, mutta jostain se vaihtelukin tulee, eli ehkä onnistutte!

Liliina, kuulostaa lupaavalta, ja hyvä kun löysit kengät!

Silv hauska tapetti!

Muurahainen, varmasti raskasta kun ihmiset kyselee, vaikka ite jo yrittää tehä parhaansa. :(
Nennaa ja silv myös. :(

Azalea,onnea ovisplussasta! :)
 
Meillä oisko menossa yk16... Ja me ollaan 20 ja 21v. Ja varmasti saadaan vielö oma pieni. Jos ei ihan itselleen niin avulla sitten. Ja rakkaus tätä pientä kohtaan on varmasti valtava <3

Azalea nyt vaan peittoja heiluttamaan ;)
 
Azalea: Nyt äkkiä peittoja heilutteleman. ;)

Uskon, että meistä jokainen saa oman pienen jossain vaiheessa. Joillakin vaan sen oman pienen saaminen kestää, mutta uskon vahvasti, että odotus palkitaan. :)
 
Joo azalea todnäk ovis-plus huomenna. Mun testin ohje antaa kyl pidemmän vaihteluvälin, oisko ollu 48 tuntiin asti, eli viimeistään ylihuomenna, mut huomenna on varmaan todennäköisempi.
 
Lapset pitää saada ensin kipattua sänkyihinsä :) Tänään juhlittiin esikoisen 3v synttäreitä, niin ovat onneks sen verta väsyksissä, ettei haittaa, vaikka vietäskin jo vähän aikasemmin nukkumaan :D Toi huominen päivämäärä (8.2.) on kyllä joku mun onnenpäivä, kun se liittyy aina johonkin. Se on siis esikoisen synttäripäivä ja kakkosen syntymään johtanut tärppikierto alkoi sillon tasan kaks vuotta sitten (eli raskauden kesto laskettiin siitä) ja oliskohan nyt sitten kolmosen tärppipäivä sama päivä ;) ;)
 
Hei te kaikki fiksut naiset! Äsken alkoi vähän menkkakipu-tyyliset kivut, mutta ei niin kovat. Loppui lähes yhtä nopeasti kun alkoikin, ehkä 3min kesti kovin kipu. Voisko ovis olla syynä? :) Lorottelu tosin on ollut nyt tauolla eilen ja tänään, vaikka ennen oon limoista vähän yrittäny päätellä.. Nyt kp13/35-> eli aika pitkä ja epäsäännöllinen kierto mulla. En ennen oo oikeestaan koskaan bongannu ovista kivuista, tai ylipäätään mistään :D voih, näin sitä vaan toivoo ja toivoo :D
 
Junttura, mulla ainakin on lämmöt nousseet tuolleen vaiheittain, mutta mun tapauksessa se saattaa johtua siitä ettei keltarauhanen toimi kunnolla. :sorry:

Azalea, onnea oviksen hyödyntämiseen ja vielä onnenpäivän tienoilla! :wink

nennaa, mulla on suht kovia munis-jomoja oviksen aikaan. Jotenkin menkkakipuihin verrattavia, mutta muniksien tienoilla. Sellaista painetta? Myöhemmin saattaa myös keltarauhanen tykytellä.

NAPAA: Huh miten vilkkaat 2 päivää töissä ja huomenna taas sorvin ääreen. :schocked028 Mielenkiintoisia lisäulottuvuuksia antaa tää työ oviksen lähentyessä, kun asiakaspalvelussa joutuu/saa palvella komeita nuoria miehiä lähietäisyydeltä :grin Oho, kuulostipa pervolta. :grin En siis ole ihan SELLAINEN "asiakaspalvelualan ammattilainen" vaikka tämä nyt siltä kuulostikin:laughing021
 
Sohwia, vajaa neljä kuukautta aikaa (laskin just ja järkytyin, että oikeesti vaan alle neljä! :cat: ) Toiveena olis, että saataisiin juhlissa kerrottua vauvauutisia.

Nyt kaikki oviksenpyydystäjät verkot ja muutkin pyydykset esiin! Napatkaa se!

On, vatsaa juilii, mutta väärästä paikasta. Ei tunnu menkkakivuilta vaan ihan vain juilimiselta. Oon koko illan juossut vessassa aina, kun tunnen hulahduksen, mutta mahtis valkkaria se vaan on. Testaan huomenna, jos täti ei tunge yökylään.
 
Larissa, jos noita meidän pieneläimiä yhtään tunnen, herätys tulee varmaan suunnileen 6.30
 
Takaisin
Top