• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heips!

Tsemppiä piinailijoille! Ja jollakin oli joku haamu, joten viivalle vahvistumista!
Parilla todettiin keskenmeno, lämpimät osanotot! Ja onnea kaikille plussanneillle! :Heartpink

ON: täällä kp 32. Meillä oli lapsivapaa viikonloppu ja vietettii se mukavasti laivalla miehen kanssa kahdestaan :p Täällä on ihme juttu nyt meneillään, koska tuhru tuli kylään jota ei koskaan ennen oo tapahtunut !!o_O Tuhru tuli tosiaan jo kp 28, ja mä ehdinki jo innostua et näinkö lyhyeks kierto nyt sitten jatkossa jääkin (edellinen oli 37 ja sitä edellinen km:n jälkeinen kierto oli 65) mutta ei, en voi sanoo näitä menkoiks sitte yhtään! Pikkuhousun suojalla täällä on menty, joka kerta ei edes tule mitään, enemmä vuoto on hennon vaaleanpunaista ja tosi limaista, välillä hiukan ihan verenpunaista, mutta siis todella vähän. välillä sitte taas vähä ruskehtavaa, ja se että useinmiten ei ees pyyhkäsyllä jää mitää paperii ! Nyt alkaa niinku 4 tuhrupäivä. Ärsyttää! :mad: MITÄ tää niiinku on ?? :oops:
Testin tein tänäaamuna mut nega se on, niinku arvelinki :grin Mistä mä ny tiiän mistä mä alan laskee kp:t ku nää ei oo mitkää menkat. Onkohan 4 pikkuhousun suojaan tullut edes hiukan jotain..?! :help

Täällä on koulussa kokeita nii paljon että aika täällä kirjoittamiseen jää kovin vähälle, mutta aina välillä olen yrittänyt tänne jotakin rustata. Pian pitääkin perustaa ryhmä 2015, ja oon niiin messissä mukana! :hello

Dikulle tsemppiä pissatulehduksen kans. Ei oo kiva vaiva.

Ompa J3nni omituista tuhruilua, toivottavasti tilanne selkiytyisi pian :)

Gatusa, yritähän nyt levätä ja kerätä voimia. Ja nautihan rauhasta jos ukko ja esikko rannalle lähtivät :)

mites sannuinen, johanna ja tirpukka.... testi päivät... :)

gatusa: sais jo helpottuu tuo sun olo! voiku pääsisit vaikka johonki retkelle miehes kanssa missä vaikka söisitte piknikkiä meren rannassa ja nautiskelisitte yhteisestä ajasta.. ja voisit hetkeks unohtaa kaiken stressin ja muut huolet.

J3nni: kiva kuulla sinunkin kuulumisiasi! vaikka tuo tuhru on kyllä niin veemäistä! viimekierrossa oli itselläki tuota ihme vuotoa kesti nyt yhteensä 11 päivää jossa välissä ei ollut mitään muuta ku valkkaria hitosti 4 päivän ajan... vuoto oli sillon ku vuoti ni just limasta vaalean punaisesta ihan punaiseen vuotoon. ei mitään klönttejä mitä yleensä tulee ku on menkat (limakalvoo ym....)

on. tänä aamuna pojan kans keitettiin puuro ja olipa pahaa!!!! maistu ihan jollekki kemikaalille! meinas tulla oksennus... ei voitu sitä syyä, onneksi oli vielä jogurttua kaapissa...en tiedä olisko ollut huono kattila jolla keitin ni syynä makuun....mutta huh...yökkyytti vielä pitkään!!

Muokattu viimeksi:
Gatusalle jaksamisia sinne. <3

ON: clomit aloitettu, eli tänää kp 3. :)
Järkyttää noi uutiset noista lapsi murhista... Tuntuu niiin pahalta!

No se jannaa samassa kohtaa kun viime kuussa myös. eli silloin kun juuri pitäisi harrastaa.
mä olen nyt niin vihainen siitä etten ensi kuusta lähtien enää syö niitä clomeja. ja alotan ihan vittuillessani pillerit. katotaan kelpaanko sitten.

Lume, huonolta kuulostaa. Haluaako se nyt itse oikeesti samaa kuin sinä? Vai auttaisiko jos mies ei tietäis ollenkaan missä vaiheessa sun kierto on? Siis että seksiä oikeastaan koko ajan niin ei tuu paineita ovulaatioajasta?
täältä sulle tsemppihali :hug013

Lume <3 voin vaan kuvitella miten tuollainen turhauttaa.

Teidän pitää kyllä nyt puhua asiat selviksi. Onhan epäreilua että sinä joudut syömään hormoneja, ottamaan vastaan haittavaikutukset ja mies ei arvosta ja hoida omaa osuuttaan. Todella loukkaavaa varmasti.

Tsemppiä ja toivon että sun mies tulee järkiinsä.
Hali ♥

Loin nyt ens vuodeks topan. Uskosin etta meikalainen ainaki sinne paatyy, eiha tas oo ku yks mahollisuus plussata tan vuoden puolella ;)

Jos joku listaa muokkailee mulle vois laittaa testi paivaks 5.12.

Päivitin listaa ja lisäsin sinne itseni, jos nyt tuohon testipäivään asti edes päästään. Siinä vaiheessa nimittäin menkat jo hyvin myöhässä. En halua testailla mitään turhia negoja tai haamuja.

Mä myös mukana ens vuoden ketjussa, jos nyt ei tästä tän vuoden vikasta kierrosta plussaa pärähdä.

Lume, toivottavasti saatte miehen kanssa puhuttua. Meillä myös viime kierrossa samaa "ongelmaa", miestä lähinnä stressasi sama, mistä Anskunen puhui, eli kun minä oon koko ajan vauvavauvavauva... Nyt olen tässä kierrossa huomattavasti vähemmän jauhanut vauvajuttuja, kun olen pyrkinyt jo ihan omassakin mielessä suuntaamaan ajatuksia muualle.

Meillä herkuteltiin eilen illalla mätileivillä. Mies oli kaupasta ostanut pikkuisen kirjolohen mätiä, jos sattuisikin käymään niin, etten jouluna saa mätiin koskea. Aaaw...

------------------------------------

Testaajat:

Aurinkoinen 19.11.
titem 19.11.
Mymmelisti 20.11.
Sannuinen 22.11.
Johanna...23.11
tirpukka 26.11
PikkuMinski 27.11.
lucky87 1.12.
Kiivilintu 3.12.
DarkMimosa 5.12.
@sukki 7.12.
Orm Onnekas 7.12.
starling 13.12.
Pikkukakkosen posti 15.12.
Azalea 18.12.
Kyfi86 19.12
Elli Etana?
'muurahainen'?
Merink?
Pandakarhu?
Nuuhku?
Jellis?
Ratamo?
Toffee?
miemalia?
Soma?
Lume?
Larissa?
Silv?

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, mimi. Freyja86, SuNWay, jennnyy, (41)

Muokattu viimeksi:
Kuumeilua täälläkin vaihtelevasti maaliskuusta, ehkäsyrengas käytössä elo-syyskuun, väleissä keskeytettyä ja nyt "unohtunut" tuolta meidän ehkäisijältä hoitaa se homma parin kk ajan vaikka joulukuussa vasta piti ylipäänsä keskustella koko asiasta! Mä tärisen ja oon niin onnellinen, mutta myös niin kovin peloissani! Torstaina piti vasta alkaa menkat mutta tuttu teki tänään testin ja eilen repi mulla aivastaessa mahaa niin, että vitsillä kokeilin ja meinasi silmät tippua ja leuka loksahti.

Liitteet

• 1508145_10203396878746229_1928603046765166761_n.jpg
    1508145_10203396878746229_1928603046765166761_n.jpg
    18.4 KB · Katsottu: 175
Hemmetti :mad: Tein pregchekin testin ja nyt se ei sit toiminu ollenkaan :sad001 Ei tullut edes kontrolli viivaa ! On tää niin mun tuuria :eek:
Anteeksi omanapailu :oops:

Lumelle voima hali että asiat selviävät ukon kanssa <3

Isosti onnea Laurushka!! <3 Mahtavaa!!!!
Lucky kyseli meidän testailuista...joopa Joo, voisin sanoa..:( Olen ihan varma, että meidän makuukammariurheilut ei vaan tässä kierrossa natsahtanut kohdilleen, ei sit millään. Testasin ovista niillä paskoilla cb:n digitikuilla jotka antoi joka kerta 3 viivaa, ja jatkoksi vielä halpisliuskoilla jotka loppu kesken..joten en etes tiedä mihin kohtaan Se ovia oikeesti asettu..ja jos tikut loppu kesken, niin loppu kyllä puuhastelutkin.
..olen kyllä huomannu, ja itseasiassa mies sanoikin, että ei halua että testaan ovista koska puuhastelut on nyt sit ihan vaan "vauvantekopäivinä"..tiedetään...onhan Se mennyt ihan siihen.
Taas tulee Tää sama olo, tekis mieli nakata rukkaset naulaan ja antaa olla. ..mutta, katsotaan tämä kierto loppuun, tädin Pitäis tulla to tai pe.. Testaillutkin jo olen, ihme kyllä, en laisinkaan niin vahvoja haamuja kun aiemmissa kierroissa, on toki vielä aikaistakin.
Teille kaikille ihanille naisille toivon Laurushkan kaltaista tulosta lähipäivinä!!! Ja Timbelle ja mummille myös sitten kun kroppa ja mieli on siihen taas valmiita. Lämmin halaus teille <3

hahahaha...olipas tuo edellinen kommenttini kirjotusvirheitä täynnä! Sitä tämä puhelimen ennakoiva tekstinsyöttö teettää!
EI OLLUT TARKOITUKSENI MIMMUA MUMMITELLA!!! ANTEEKSI :) :) :)

No niin nyt tuli testiajan puitteissa noin hailura kontrolli ja viereen toinen viiva mut liian lähelle kontrollia ?
Sori naiset mä taidan seota näiden testien kanssa :excited001

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    67.7 KB · Katsottu: 165
Niin mäkin ! Oon vallan käyttänyt noita, enkä oo koskaan saanu niihin mitään muuta kun puhdasta negaa jos näin on ollut, nyt jo kolmeen tullu onneton haamu ja kaks niistä on ollu viallisia :eek: Ota tästä nyt selvää

Takaisin