• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
lume toi väsymys on kyl sellai asia mikä on jotai iha kauheeta...itellä ollu pitkään jo hirvee väsymys eikä jaksais enää mitää. mulla ukko ja esikko estää lepäämisen tehokkaasti...

Joo se on. ihan humalainen ja krapulainen olo tulee ja ei aivot toimi yhtään.! nyt gatusa hirveästi voimia ja tsemppiä loppu hetkille ♡ saisi ukkosi sinua kyllä vähän hyvänä pitää ! :)

pakko on nopsaan purkautua. Meillä ei peti puuhat suju. siis puhetta on muttei tapahdu mitään. ukko odottaisi että pukisin jotain hepeneitä päälle mutta en minä jaksa. se on ihan turhaa minusta. jos ei näin kelpaa ni ei sitten. söin nähtävästi taas turhaan näitä lääkkeitä. ens kuussa en syö. ei tästä tule mitään. heti ku otan asian puheeksi ja yritän vihjailla niin lähtee tyylii nukkumaan... mua ottaa niin vihaksi.

Voi kurja ompas täällä ollut monella murhetta. Toivon kaikille onnea ja menestystä. :Heartblue Elämä ei ole mitään helppoa. Kyllä sitä itse havahtuu miten isoa ihmettä tulee vaatineeksi kun tahtoo tulla raskaaksi. Ei se ole mikään helppo homma. Se on maailman suurin ihme, uuden elämän alku. Hautajaisista selvitty hengissä. Kohti valoa. :wav
Tuossa on nuo mun ovulaatiotestit. Voittaja on selvä joten hyödynnetty on ja hyvin mielestäni. Nyt vaan odotellaan. Kannustavaa kun ovulaatiooireet pukkaa päälle: nipistää sattuu kramppaa vihloo ärsyttää paleltaa turvottaa ja limaa tuli ja nyt se on kuin vettä. Pian alkaa varmaan se kuivempi kausi kai.. Tämän illan testin pissa jäi muutamaan tippaan mutta vaaleampi oli. Mulle tulee aina ovulaatiooireena lisääntynyt virtsaaminen.

Liitteet

• 2014-11-23 00.28.06.png
    2014-11-23 00.28.06.png
    444.8 KB · Katsottu: 154
Noin 500 viestiä viisaampana, huh! täällä oon taustalla roikkunut kun en malta poiskaan pysyä... kaikkia asioita en ees muista et mitä pitikään kommentoida mut plussatuulia kaikille ++++++ ja pahoittelut niille joille on tullu vastoinkäymisiä..

Mimmulle ja Timbelle paljon voimahaleja :Heartred:Heartred:Heartred

Gatusalle tsempit loppumetreille ja toivottavasti se ukkoskin vähä miehistys ja alkais ajatella sun ja vauvan parasta ♡

Lume: mikäs sitä sun miestäs taas vaivaa? Muistelisin et aiemminki alko hannaamaan...? toivottavasti saisitte puhuttuu asiat selviksi vielä ja kun ei tosissaa viiteis popsii pillereitä ihan omaksi huvikseen :smiley-angry002

On: kp 10 meneillää ja hiukan tekis mieli testailla mahdollista ovista... hiukan ollu tuntemuksia mut en jaksa uskoo kun clomillakaan sitä ei saatu aikaa mut jos tyroksinin nosto kuitenki olis jo voinu vaikuttaa.. who knows? :oops:
tuplaclomille saan luvan vasta tammikuus jos ei ihmeitä tapahdu matkalla.
Nikotiinilaastarit on korkattu taas käyttöön ja voi vee että iltasin tekee mieli tupakkia ja kiukuttaa!

Lume, hannaako siis petipuuhista muuten vaankin vaiko kun puhutaan ns vauvanteosta? Meillähän yhdessä vaiheessa mies sanoi ihan suoraan että petipuuhat ei nappaa kun kokoajan on tää vauvavauvavauva-fiilis. Nyt kun ollaan heitetty nurkkaan toi PAKKO HARRASTAA SEKSIÄ, niin se seksikin sujuu ihan eri tavalla ja mieskin on tyytyväinen :) ja tottakai myös minä :wink

Kaivelin listan sivulta 993 asti ja pikaluin noin 20 sivua viestejä :eek: joten nyt päivitän tähän listaan vain itselleni testipäivän. :oops:

Testaajat:

Aurinkoinen 19.11.
titem 19.11.
Mymmelisti 20.11.
Sannuinen 22.11.
Johanna...23.11
tirpukka 26.11
PikkuMinski 27.11.
lucky87 1.12.
Kiivilintu 3.12.
@sukki 7.12.
Pikkukakkosen posti 15.12.
Kyfi86 19.12
Elli Etana?
'muurahainen'?
Merink?
Pandakarhu?
Nuuhku?
DarkMimosa?
Jellis?
Ratamo?
Toffee?
miemalia?
Soma?
Lume?
Larissa?
Silv?

( yht. 25)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, mimi. Freyja86,SuNWay, Mimmu, jennnyy, Timbe (43)

Lisäsin itseni listalle. Kyllä kai kp 30 pitäs jo alkaa näkyä jos yleensä ollu 28. Yritän malttaa ja välttää turhia ennen aikojaan tehtyjä testejä. Ovistesti tänään negatiivinen, ehkä se huippu oli sitten eilisessä testissä, torstain ja perjantain viivat tuskin olivat positiivisen vahvuisia vielä. Ajoitus luultavasti kohdillaan. Mies saa plussan vasta joululahjaksi jos sellanen sattuu alkukuusta tulemaan. Kaksi piinaviikkoa luvassa, ja sitten me otetaan @sukin kanssa plussat!

--------------------------------------------------

Testaajat:

Aurinkoinen 19.11.
titem 19.11.
Mymmelisti 20.11.
Sannuinen 22.11.
Johanna...23.11
tirpukka 26.11
PikkuMinski 27.11.
lucky87 1.12.
Kiivilintu 3.12.
@sukki 7.12.
Orm Onnekas 7.12.
Pikkukakkosen posti 15.12.
Azalea 18.12.
Kyfi86 19.12
Elli Etana?
'muurahainen'?
Merink?
Pandakarhu?
Nuuhku?
DarkMimosa?
Jellis?
Ratamo?
Toffee?
miemalia?
Soma?
Lume?
Larissa?
Silv?

Muokattu viimeksi:
Minut voi ottaa niistä plussanneista pois.. Ja testipäivä menee ensi vuoden puolelle, niin siirryn ainakin siihen raskaaksi 2015 eyhmään :)

Jos ei tosiaan se vuoto ala pian Timbe niin ota yhteys lääkärille huomenna. Mulla keskenmeno alkoi ihan "itsestään" joten minut lähetettiin kotiin vain odottamaan, minä yritin liikkua mahd paljon koska yleensä aina sen jälkeen vuoto voimistui hetkeksi, päivä päivältä pikkuhiljaa hiipien vuodon määrä kasvoi ja kivut paheni mutta ei kuitenkaan sitä "loppurysäystä", paikat ei auennu, lanssikeikka isoon sairaalaan siitä sitten lopulta tuli ja siellä vasta lääkittiin, lääkkeet tehosi mulla tosi hyvin mutta varmaan johtuen siitä että suppareita oli muutenkin kestänyt jo muutaman päivän.

Tsemppiä edelleen ja Mimmulle kans! :Heartred

kiitos tsempistä lume ja kettuli. saapi nähä miten onnistuu, tänää jo pyysin et ukko ottaa esikon mukaa rannalle että saan yrittää levätä ja tarvittaessa keskittyä kellottaan suppareita.

timbe kannattaa harkita että menee käymää polilla ja sanoa että ultraavat koska sulla ei se vuoto ol normaalist alkan vaikka lääkkeet käytitki. jos kohtuu jää jotai ni siin on leikki kaukana lopulta sen voin sanoa kokemuksesta.

tsemppiä piinailijoille, laittakaa uusi plussa-aalto pystyy ja joulukuussa sit mahollisimman paljon plussia kans :)

on: 36+4 ja eilen illalla menin makkariin että lepuutan kroppaa vähä ja mieltä. no alko vähä tuntuvammat supparit mut ei vahvoi mun mittapuun mukaa vieläkää ja loppu jossai vaihees. sit ku kävin nukkuu ni nukkuminen jäi haaveeks koska jos ei ollu supparin takia hereil ni piti nousta vessaa ja sit alkoki menkkajomotukset alaseläs ja alavatsal jotka vaan jatku läpi yön tauotta, vieläki tuntuu jonki verran painetta alavatsalla.

Timbelle extrasti tsemppiä <3
Gatusa; mikäs tänään vointi?
Lume; meillä on ollut aikasemmin samaa "ongelmaa" tosin myös oli jäykistyksessä ongelmaa..
Kiivi; tää on se teidän The kierto :) eiks niin? :)
On; nyt lääkäriin,pissitulehdus otti voiton :(

Mulla sama homma kuin Timbellä. Voi ottaa plussanneista pois ja laittaa 2015 ketjuun. Tässon nyt 3 viikon seksi kielto ja jos päätetään vielä yrittää niin niihin hommiin päästään vasta ens vuonna.

On sitä vuotoo nyt jonkun verran tullu, mutta hyytymiä ei juurikaan.

Meillä ei oo viikonloppu päivystyksessä äitipolin ihmisiä töissä, joten ultrauksia ei tehä ku vasta huomenna. Soitan huomenna lääkäriin :)

diku vointi ok toistaseks mut hermot riekaleina kiitos ukon ja esikon...ovat onneks lähös rannalle ni saan omaa aikaa ja voin levätä ja tarvittaes kellottaa supparei.

Takaisin