• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
oi onnea laurushka tuhannesti mashaAllah tonnikaupalla tarrasukia,bodyja, potkareita yms. aivan ihanaa!!!

kiitos kaikki tsempistä tässä alkaa olla jo aikas odottavaiset ja optimistiset tunnelmat itellä vaikkakin kärsimättömät myös.

lucky ei tuollai mun miehen kans onnistu ikinä sen voin sanoa jo kokemuksesta. ja se että se vei esikon rannalle ni kunha pojat tulee ni tulos on se että saan kuunnella nukkuma-aikaan asti varmaa valitusta. ja ku ruoka ei ol valmis minusta riippumattomasta syystä (kaasu loppu pullosta kesken ruuanlaiton) ni se tulee oleen äksympi ku normaalist, jos sil on vähäki rahaa ni se on varmaa tuhlannu ne jo vaikka tiesi että kaasu on loppumaisillaan.

on: reisiä alko tänää poltella jostai syystä, menkkajomot palas, painetta, väsymys, nukkuminen ei ol onnistun, välillä suppareita. että tämmöstä tänne ja jotai nestettä tuli siteesee joka kirkasta mut iha vähä vaan ja oletan että on eilisaamuisesta aktiviteetista ukon kans... kunnon supparei ja synnytyksen käynnistymistä odotellessa.

Laurushka onnittelut :Heartbigred Tarrasukkia ja vauvaliimaa pienelle :Heartbigred
Mariskalla ollu jänniä testejä,harmi et on ollu susia...pc on ollu yleensä niitä ns luottotestejä. Illalla sit uusiksi testiä :wink
Lucky; Mikä dpo sulla on?
Gatusa; Näin kun istuu koti köökissä,niin mietin usein kuinka lujilla sä olet siellä ja kuinka vahva nainen olet että pärjäät :Heartred Ei vissiin mene enää pitkään,et prinsessa syntyy? :love2

Ai,niin lääkäri kirjoitti Trimopan nimistä lääkettä.Ahistaa pikkusen,raskaana sitä ei saa syödä.Joo en olekkaan raskaana,mutta mutta näinä päivinä olis kiinnittyminen..:smiley-ashamed005 Ärsyttävää omaa pohdintaa.

diku juu ei taida mennä enää järin kauaa inshaAllah. pojat ku tuli kotii ni mun oletus piti paikkansa se rauha loppu siihen. kyllähä täällä on HIUKKA erilaista ku siellä suomessa ja yleensäki eurooppaan verrattuna. no ite menen mentaliteelilla elettiin sitä ennenkin...tällästähä oli ennen sähkön aikakautta että mennää kaasun turvin pitkälti kaikessa ja kynttilöiden, kynttilöitä mulla vaa ei ole mut sentää sähkö on..

Laurushkalle onnittelut plussaamisesta :) <3

Mariska kyllä uskaltaa ja kyllä sinä plussaat <3

Gatusalle voimia <3

Dikulle hermoja <3

Lume, yhdyn edellisten kommentteihin.. olisi parempi jos seksiä olisi läpi kierron (tosin kaikki ei tykkää menkkojen aikaan) & auttaisi jos et enää puhuisi kierron vaiheista pariin kk. Tsemppiä <3 ja sun miehen käytös on kyllä perseestä :(

Joku oli täällä puhunut että ei varmaan muisteta enää häntä, minä muistan mutta nyt ei vaan tule nimimerkki mieleen. Hei vaan taas! :) mä muistan melkein kaikki koska olen täällä notkunut jo vuoden. Tosin tosi moni on siirtynyt jo plussanneisiin.
En vielä minä.

*Onko siis tehty jo uusi ketju? Jos on niin linkkiä tulemaan kiitos :) puhelimella on vaikeaa kahlata läpi ketjuja.

Täällä oma napa dpo 2 oletan :) uusi testipäivä on 5.12 jos joku jaksaa päivittää.

Laurushkalle isot onnittelut myös täältä! :)

Täällä on ollu kunnon pms tänään, sillä erotuksella että se on ollu post-menstrual syndrome. Kunnon kiukku, ahistus ja masennus. Ja voi että ku osaaki ihan suoraan sanottuna vituttaa.

Minut vois laittaa testaamaan vaikkapa 18.12, jos joku päivittää listaa.

Hätäisenä sitten pissin toisenkin tikun :oops: Samanlainen juuri ja juuri silmin erottuva haamulainen :eek:
Huomenna olis se röntgen, mitäs nyt ?
Voihan tuo olla vaan ilmoitus että jotain yritti tapahtua.
Kp 27/28-30 ja dpo 12-+1 pvä joten luulis jo että olis vahvempi:sad001

laurushka kamalasti onnea :) ♡ ihanaa kun joku plussaa aina :)

kiitos kaikille tsempeistä. täällä taas aamulla puhuttu ja sittenpä se peitto heilui. Mies sanoi et on ollut väsynyt töiden takia. no aamulla nousee 5 ja on kotona illalla 3 jälkeen.

Kuitenkin rakastan sitä höppänää tosi paljon ♡

Takaisin