• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voimia Mimmu ja Timbe! Olette ajatuksissani!

Täällä viikonloppua vietetty eilen työpaikan pikkujouluissa. Yhdelle työkaverille kerroin myös tästä yrityksestä ja alkusyksyn keskenmenosta. Tänään sitten ihan kotona: lasi viiniä, illalla Syke ja ehkä jotain muutakin kivaa. Tjottaillen ja kiertopäiviä laskematta tämä kierto on menty, mutta ovisoireet niin selkeät tänään ja eilen, että pakkohan tähän kiertoon on vielä yrittää yhdet panokset tallettaa. Hieman rikkoo tätä mun autuasta tietämättömyyden pyrkimystä, kun niin selkeät ovisoireet.

Muokattu viimeksi:
Ei tämä tyhjennyskään näämmä sitten mene kuin strömsöössä!! Kaikki tyhjennys lääkkeet otettu ohjeen mukaan, aamulla tuli yksi hyytymä ja muuten vuoto ollu niukempaa kuin kuukautisissa. Kipuja ei ollut kuin hetken aamulla, eli eipä ne lääkkeet ainakaan kunnolla kohtua laittanut supistelemaan.

Ei voi muuta sanoa kuin voi helv...... Kaikki näämmä vaikeamman kautta..

Jos jollain jotain vinkkejä tilanteeseen, niin otan ne vastaan mielihyvin. ARGH!!!!

Mimmu ja Timbe :Heartred Voimia teille. Olipa ikävää luettavaa, ihan tuli kyynel silmään itsellenikin.. On tämä elämä epäoikeudenmukaista..

Täällä on tultu ja menty sellaisella tahdilla, että enpä ole tänne foorumille viime aikoina juuri ehtinyt. Täällä kiertopäivä 29/27 menossa, dpo 14. Minulla tuo luteaalivaihe tosiaan normaalisti noin 11-12 päivää. Torstaina tein viimeisen liuskatestin, nega. Eilen, kun menkat päivän myöhässä löysin kaapista yhden cb digitalin, nega. Tiedä sitten miksi kierto heittää, aikaisemmin kärsinyt lähinnä turhankin lyhkäsistä kierroista, ja tuo 27 päivää ollut keskenmenon jälkeen maksimi. Oviksen löysin tikulla, lämmöt koholla edelleen 37,3 ja ovistesti antoi tänään plussaa. Voisi herätä jo pienet toiveet mahdollisesta raskaudesta, mutta cb kyllä kumosi ne eilen aika tehokkaasti. Varasin itselleni gynelle ajan ensi kuun alkuun, josko pitkästä aikaa otettaisiin papa ja vähän katsottaisiin, millä mallilla tämän neidin "vehkeet" ovat. :dontknow

Lunta tullut tänne eteläänkin, ja siitä ollaan kyllä nautittu runsain määrin ulkoillen! Nyt glögiä, saunaan ja köllimään viltin alle :rolleyes:

Voi Timbe :Heartpink tuo on hankala tilanne. Ei tuohon oikein ole mitään keinoja edesauttaa. Ota yhteyttä maanantaina äippäpolille mikäli mitään ei nyt viikonlopun aikana tapahdu.

Timbe, kehottaisin huomenna/maanantaina ottamaan yhteyttä lääkäriin. Kaikilla kuulema ne lääkkeet eivät välttämättä riitä, vaan joudutaan turvautumaan mahdolliseen kaavintaan.. :sad001 Liian pitkään ei kannata odotella.

Aurinkoinen, ehkäpä sulla vaan nousee hcg hitaasti ja se tuo sulle vielä toivotun tuloksen :grin:wink niin kauanhan on toivoa kunnes täti punainen kaartaa vierailulle.

Voi Timbe, onpa paskaa. Mä olen nyt tosi onnellinen, että pääsin kaavintaan. Olen kuullut lääkkeistä niin paljon huonoa ja epäonnistumisia. Kaavinnan jälkeen kun toipuminen lähtee tosi nopeasti liikkeelle eikä tarvitse vahtia mitä tulee ulos. Tsemppiä ihan hurjasti.

Anskunen, tottahan tuokin. Oli vain niin selkeät ovisoireet, että luulisi jo, että eilen olisi digi jotain havainnut, sillä ovispäivä kyllä tiedossa. :) Ainoan kerran plussanneena, sain selkeän haamulaisen jo dpo 10, joten aika nopeasti taitaa täällä ne mahdolliset hormonit ponkaista nousuun :grin En sitten tiedä onko vaihteluita eri raskauksien suhteen.

Komppaan Mimmua ja Aurinkoista, lääkkeet eivät kaikilla aina toivotulla tavalla tehoa. Joskus sinne saattaa jäädä pienenpienikin palanen joka aiheuttaa tulehduksen. Siksi ei kannata hirveän kauan odotella ja katsella mitä tulee tapahtumaan.

Jottei aiheet nyt niin synkkinä pysyisi niin heitämpä päivän positiivisen tähän väliin :grin

Nukuin pitkään ja sen jälkeen käytiin koiran kanssa nauttimasta luonnosta ihan ajan kanssa :) tänne ei vain ole lumi löytänyt, taidettiin kumpikin olla hieman pettyneitä :grin koira on kuin pikkulapsi kun touhottaa lumessa, mitä isompi keko sen parempi! Sitten vielä inspiroiduin siivoamaan kämpän ja nyt on ihanan puhdasta! Kohta saunaa, Putousta ja glögiä niin lauantai-ilta vietetään rennoissa merkeissä ukon kainalossa :love2

Kpsta ei edelleenkään mitään hajua enkä jaksa siitä välittääkään! On tää niin ihanan stressitöntä kun sen kerran päätti että unohdan tikuttelut, kp:t jne. :Heartred:Heartbigred:Heartred

Omanapailen: päätin ,että tässä kierrossa en kyttäile oireita vaan meidän se taas siihen. Tänään rinnoissa ollut outoja nipistyksiä ja vatsa ollut kipeä vasemmalta puolen. Ja erityisesti nopeat liikkeet tekee vihlaisuja vatsalle.

Oviksen ajankohdasta ei nyt varmuutta, mutta laskurin mukaan tulevana maanantaina (jos normi kp28 mukaan laskee) taikka ensi perjantaina, jos edellisen kierron kp31 mukaan. Eilen pupuiltiin ja jos ovis sattuu nyt niin talletukset tuli sopivaan saumaan.

Ihanaa kun on tullut taas lisää lunta ja saa tunnelmoida kynttilöiden kanssa :)

Kirpaisee joka kerta lukea noita keskenmenneitä ja keskeytys tarinoita. Voimia mimmulle ja timbelle ♡♡

Voi ei Timbe :Heartred Tsemppiä sinne ja lämpimiä halauksia.

Aurinkoisen kanssa jännäillään samojen juttujen parissa. Mutta siis tuo hormonien nousu on käsittääkseni yksilöllistä joka raskaudessa:rolleyes:
Mulla nyt tuo aamuhaamu kummittelee päänsisällä, olihan se edes hiukan tummentunut eilisestä, koska mieskin sen näkio_O
Digi odottaa kaapissa maanantai aamua, on vaan menkka oloja että saa nähdä jääkö sinne.

Plussaa toivon kovasti kaikille !!:)

Ai on erilaista eri raskauksissa.. Voi ei, täällähän alkaa jo kuvittelemaan vaikka mitä :laughing002 Ei mulla kyllä mitään raskausoireita ole, ei siis yhtään mitään! Toisaalta ei kyllä mitään menkkaoireitakaan.

Mimmu: osannotot menetyksestäsi <3 Mulle tehtiin 2011 kaavinta ja hyvin meni ei tullu arpikudosta ja se autto myös niihin naisten vaivoihin ja pidetään peukkuja et auttaa myös sulle et napsahtaa pikkunen mukaan pian.
Kannattaa tänne purkaa jos masentaa se auttaa aika paljon.:)

Mimmu eikä :( ihan kamalaa !!! voima halit ♡ Mutta tervetuloa joukkoon takaisin ♡

mariska ihan kun kaukaa katsoo näkyy mun silmiin viivanpaikka :P

timbe olen myös muiden kannalla että lääkäriin soittoa vaan maanantaina ! voimahali sinnekin ♡

soma ihana kuulla sinusta ♡ :)

mitähän vielä piti ja kenelle sanoa :D

omaa napaa sen verran et tänään on kp10/27-31 ja olen lueskellut teidän ihanaisten naisten juttuja ja ollu taustalla mut kertakaikkiaan olen ollu tosi väsynyt 2 vko valvoin aina 4-5 kun ei tullut uni ja ukko kuorsasi. no eilen ostin tulpat ja nukuin 12h :D
kaikki muutenkin hyvin ja rauha maassa :)

mitä nyt vähän pelottaa olla töissä kun meidän toinen kauppa ryöstettiin tällä viikolla ...

Muokattu viimeksi:
Täällä oikeastaan tuntemukset on hävinneet sen unen jälkeen ja ennen saunaan menoa ei nännitkään painuneet sisään... kellä se vaiva täällä olikin ni mietin että olisinko sit susta nähny sen unen... aamu lämpö mitattu ja 36.4 oli herätessä ettei kuitenkaan mikää korkee että empä tiedä... ei passaa toivoo taas kovin ihmeitä... tunteet heittelee kyllä nii laidasta laitaan että itseäkin pelottaa... ei oo pms oireitakaan ainoo vaan et suolasta ja sit makseta tekee mieli... Hesen hampparit kummitellu monta päivää mielessä mut ei oo ollut niin pakko lähtee että asioikseen olisin 60 km ajanut. . Joskus käynyt näinki :)

Niin ja timbe ja mimmu voimia teille kummallekki. Jotenki tuo teksti tuosta Kaavinnasta vei ruoka halun koska kuvittelin sen mielessäni ehkä toisin kuin se joka sen joutuu kokemaan. Mutta ei se haittaa vaikka vähän puistatti! Toivottavasti tyhjennys lääkkeet kuitenki toimii niinkuin pitää eikä komplikaatioita tulis. En voi edes kuvitella kuinka paska olo teillä kummallakin on ja mä vaan täällä mainitsen miten meni ruokahalu ku mietin liikaa! Kuitenki suuren suuri virtuaali halaus molemmille! Itse sitä aina valittaa niin hiton pienistä asiosta... MIKS? Masis fiilis.

Lume: uni on kyl niin iso osa meidän elämää että ilman sitä ei tuu mistään mitään. Kaikin keinoin yrittää nukkuu mutta silti pelkää että entes jos en saakaan unta ja töihin pitäis lähtee... sit ei ainakaan tuu uni ... niin hilkulla ollut että oon seonnu väsymyksen takia. Oonki miettinyt ku tuosta melatoniinista ollu apua että kun sitä ei sais syödä raskauden aikana ni entes jos raskaaksi kun ja jos tuun niin tuleeki se vaiva etten saa nukuttua niin millä hitolla mä sit nukun! Ei ois nimittäin kiva olla jossai psykoosissa unettomuuden takia kun vauva syntyi. .. olisko jotai luonnon turvallisia hoitoja joita vois testata vaikka heti... joku tee ainaki oli.. unihypnoosi ei ainakaan toimi mulle virtuaalisesti...

Joo kyllä meinasin toissa yönä repiä jo hiukset päästä kun puoli6 nukahdin vasta ja eikö puol 10 ylös.... huoh.

mut eiköhän noita ole luonnon omia keinoja unen saantiin raskauden aikana :)

Takaisin