Heips!
Tsemppiä piinailijoille! Ja jollakin oli joku haamu, joten viivalle vahvistumista!
Parilla todettiin keskenmeno, lämpimät osanotot! Ja onnea kaikille plussanneillle!
ON: täällä kp 32. Meillä oli lapsivapaa viikonloppu ja vietettii se mukavasti laivalla miehen kanssa kahdestaan
Täällä on ihme juttu nyt meneillään, koska tuhru tuli kylään jota ei koskaan ennen oo tapahtunut !!
Tuhru tuli tosiaan jo kp 28, ja mä ehdinki jo innostua et näinkö lyhyeks kierto nyt sitten jatkossa jääkin (edellinen oli 37 ja sitä edellinen km:n jälkeinen kierto oli 65) mutta ei, en voi sanoo näitä menkoiks sitte yhtään! Pikkuhousun suojalla täällä on menty, joka kerta ei edes tule mitään, enemmä vuoto on hennon vaaleanpunaista ja tosi limaista, välillä hiukan ihan verenpunaista, mutta siis todella vähän. välillä sitte taas vähä ruskehtavaa, ja se että useinmiten ei ees pyyhkäsyllä jää mitää paperii ! Nyt alkaa niinku 4 tuhrupäivä. Ärsyttää!
MITÄ tää niiinku on ?? 
Testin tein tänäaamuna mut nega se on, niinku arvelinki
Mistä mä ny tiiän mistä mä alan laskee kp:t ku nää ei oo mitkää menkat. Onkohan 4 pikkuhousun suojaan tullut edes hiukan jotain..?! 
Täällä on koulussa kokeita nii paljon että aika täällä kirjoittamiseen jää kovin vähälle, mutta aina välillä olen yrittänyt tänne jotakin rustata. Pian pitääkin perustaa ryhmä 2015, ja oon niiin messissä mukana!
Tsemppiä piinailijoille! Ja jollakin oli joku haamu, joten viivalle vahvistumista!
Parilla todettiin keskenmeno, lämpimät osanotot! Ja onnea kaikille plussanneillle!

ON: täällä kp 32. Meillä oli lapsivapaa viikonloppu ja vietettii se mukavasti laivalla miehen kanssa kahdestaan
Testin tein tänäaamuna mut nega se on, niinku arvelinki

Täällä on koulussa kokeita nii paljon että aika täällä kirjoittamiseen jää kovin vähälle, mutta aina välillä olen yrittänyt tänne jotakin rustata. Pian pitääkin perustaa ryhmä 2015, ja oon niiin messissä mukana!