• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut negoista :sad001

Mariska, oliskohan sun kuitenkin parempi vielä varuiks testata aamupissasta varmuuden vuoks?

No ei tuosta nyt viitsis edes kuvaa laittaa. :oops:Näkyy kyllä livenä ihan kääntelemättä väriäkin ja mieskin sen taas näki, mutta totes vaan että kyllä siinä viiva on muttei toi kultapieni ole läheskään tasavahva :sad001
En nyt sit tiedä mitä sen röntgenin kanssakaan teen :eek:
Koskaan en oo ennen näihin mitään tosiaan saanut, edes viivan paikkaa kyllä nega on aina ollut puhdas nega.
Hemmetti :sad001
Kuvaan tuskin mitään tarttui...

Johannalle pahoittelut negasta !:Heartbigred

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    62.1 KB · Katsottu: 209
Rimakauhu iskee; menkat on loppu, nyt ollaan siis virallisesti ekassa ehkäsyttömässä kierrossa, ja mielessä joka toinen minuutti "uskallankohan mä ryhtyä siihen vielä kerran" ja joka toinen minuutti "mä niin haluan vielä yhden lapsen, perhe ei ole vielä valmis" :confused: Mies on ihan varma, haluaa kolmannen. Niin mäkin, mutta se pelko sitä raskausaikaa kohtaan on aivan jäätävää.... Jos joku pystyis lupaamaan, että se kolmas kerta toden sanoo ja että se on ihan erilaista ja olen se hehkuva odottaja ja ja ja, olisin varmaan jo tukevasti raskaana. Tyhmää miettiä näitä täällä, kun täällä pitkään ensimmäistään yrittäneitä, mutta ei oikein muuta paikkaa nyt ole missä voisin näitä purkaa...anteeksi <3

Se voi kestää hetken mä taisin hätäpäissäni testata jo dpo 9 negasta testiajan jälkeen haamuun ja vasta dpo 15 tuli 2 viivaa joista toinen vieläkin vaaleampi mutta erottui ilman "tulkintaa" täällä mennään kohta viikkoa 29 ja olo on aika täysi :)
Voi gatusa siellä on ihan kohta h hetki käsillä :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Azalea jos yhtään lohduttaa niin moni jolla on useampi lapsi sanoo että raskaudet ovat olleet ihan erilaisia eivätkä ole välttämättä olleet mitenkään samanlaisia esim ensimmäinen vaikea ja toinen helppo.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mariska miten tuo röntgen vaikuttaa? En välttämättä ole samaa mieltä siitä että jo noilla dpoilla näkyisi jotain selkeää. Huomenna on paljon parempi mahdollisuus nähdä toinen viiva vahvempana. Kyllä mä näen jotain ja uskon että viiva lähtee tuosta vahvistamaan. Tsemppiä <3
Johanna pahoittelut negatiivisesta :( <3

Onnea plussista ja plussatuulia myös muille ++++++++++++++++

Mimmu: pahoittelut!

Pahoittelut tädeistä.

ON: laskureiden mukaan ovis olis huomenna, mutta toi oikean puolen nippailu alavatsassa on ollut tänään todella voimakasta, joten se onkin sitten varmaan tänään. Nyt kp14 ja dpo 0.

Rimakauhu iskee; menkat on loppu, nyt ollaan siis virallisesti ekassa ehkäsyttömässä kierrossa, ja mielessä joka toinen minuutti "uskallankohan mä ryhtyä siihen vielä kerran" ja joka toinen minuutti "mä niin haluan vielä yhden lapsen, perhe ei ole vielä valmis" :confused: Mies on ihan varma, haluaa kolmannen. Niin mäkin, mutta se pelko sitä raskausaikaa kohtaan on aivan jäätävää.... Jos joku pystyis lupaamaan, että se kolmas kerta toden sanoo ja että se on ihan erilaista ja olen se hehkuva odottaja ja ja ja, olisin varmaan jo tukevasti raskaana. Tyhmää miettiä näitä täällä, kun täällä pitkään ensimmäistään yrittäneitä, mutta ei oikein muuta paikkaa nyt ole missä voisin näitä purkaa...anteeksi <3

Ymmärrän hyvin, minulla on ihan samanlaiset tunnelmat. Välillä fyysisinä oireina tuntuva vauvakuume, välillä epäröin pystynkö, jaksanko, uskallanko sittenkään. En varsinaisesti nauttinut ensimmäisen raskausajasta. Mutta tällä kertaa jos raskaaksi vain onnistun tulemaan, nautin vaikka hampaat irvessä, kun en ole varma tuleeko meille kolmatta ollenkaan. Ehkä sitä osaa toisella kertaa ottaa rennommin, ehkä ongelmia ei tule niin paljon pitkin matkaa jne. Ainakin neuroottisuus on helpottanut esikoisesta huolehtimisessa, kun raskausajan pelot saivat jatkoa syntymän jälkeen jatkuvana pohdintana että mitä kaikkea saattaa sattua ja mitä pitää ottaa huomioon. Enää en ajattele mitä jos ja pahimpia uhkakuvia vaan luotan elämään ja itseeni. Jospa sitä osais siirtää sen asenteen siihen odotukseenkin sitten? Ehkä en oksenna suolia myöten kaikkea pihalle raskauspahoinvoinneissani ja ehkä seuraavalla tulokkaalla ei ole koliikkia...

Lopulta se on ihan sama vaikka hirvittää koska kuitenkin on se tyhjä paikka vielä perheessä ja haluaa ainakin yhdelle pienelle vielä elämän antaa ja hänestä huolta pitää.

juu niihä täällä on. mä tässä nyt jännitän ku ukko laitto mulle injektion että millo synnytys mahollisest alkaa tai käynnistyy ku tuota ei sais laittaa 24h ennen synnytystä.

Mariska, kyllä haamulainen minunkin kännykässä näkyi... Kerro vaan epäilystä huomenna. :)

En tie johtuuko clomeista vaiko mistä mutta tuo Kuopion tilanne on itkettänyt mua tänä iltana aikalailla. En vain ymmärrä, että täälläkin eräät (itse mukaan lukien) ovat yrittäneet kauan saada oman pikkuisen ja sitten toisaalla eräs äiti tekee tuollaisen päätöksen... :(

oho niitä tulikin sit varmaan useampi toivottavasti näkyy. Nyt siis kp 28/28, ei vielä menkkoja, mut kai tossa jo jotain ois pitänyt näkyä

Takaisin