Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pikaisia plussatuulia teille kaikille puhaltelen!

Timbelle ja Mimmulle iso hali ja tsempit <3 Olen todella pahoillani keskenmenoista. Ne on todella rankkoja kokemuksia.

ON: Täällä poksahtaa tänään 10+0 ja aamulla ja eilen kuulin dopplerilla jälleen sydänäänet ja laskeskelin et syke olis ollut jotain 160. Muuten omat olot on suht ok, väsymystä ja pahoinvointia on mut onneks on helpottamaan päin.

Huomenta :)

Hyvä Gatusa, että sait rahaa tarpeellisiin juttuihin !toivottavasti asiat nyt sujuvat niin kuin toivot :Heartred

Meninpä sitten testaamaan tänään:oops: haamu ilmestyi testiajan puitteissa, muttei se nyt kyllä ole kuin ihan hailura sellainen:sad001 toivottavasti ei nyt ollut vaan hipaisu :rolleyes: Sen siitä saa kun liian aikaisin testaa :laughing002

Oikein mukavaa viikonloppua, me nautitaan lumesta täällä eteläsuomessa :) Plussatuulia kaikille:Heartbigred

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    61.1 KB · Katsottu: 190
huomenta ihanat!!! :)

diku vointi ihan hyvä kiitos kysymästä mitä nyt väsyttää ku alko varsinaiset supparit illalla tosi harvakseltaa eikä mitenkää hirveen kivuliaina, vähä tuntuu et suppareita on mut ei ol kärvistelyä joten eiköhä tässä vielä joitai päiviä ainaki mene.

freyja onnea rv 10+0 poksumisesta mashaAllah, hyvä että olo on paranemaan päin :)

on: 36+3 tänään, illalla alko varsinaiset supparit mut ei ol voimakkaita vielä. saapi nähä meneekö montaki päivää vielä, sais alkaa kyl mun puolesta tulla tiiviimmin ja vahvistua. harvakseltaaha niitä tuli yön mittaa ja aamulla kivuttomia taas vaihteeks. nyt asiat tuntuu menevän niin ku toivoin. anoppi ja kälyt lähtee pariks viikoks toisee kaupunkii oliivinkorjuuseen joten jos tässä ens viikol pääsis synnyttään ni sais toipuaa jonki aikaa rauhassa inshaAllah :) ukolle sanoin että jos ehtii pääpostiin ennen ku menee kiinni ja äippä on laittan rahat ja koodin viestinä ni tullessaa kotiin antaa sit mulle rahat, minä otan sairaalakulut pois siitä ja sit annan sille peittoa ja vaippoi varten rahat, paras että tuo sit ne koska sen sisko ku oli antan rahaa peittoa varten lahjana ni ukko osti jotai iha muuta rahoilla ku mitä piti. tänää repesin ku ukko luuli että vauva kuluttaa 1 vaipan per päivä...selitin että riippuen vauvan vatsan aktiivisuudesta se määrä vaihtelee paljonko niitä menee päivässä ja kuinka kauan se paketti kestää. mä alan jo oottaa innolla josko ens viikolla pääsis tositoimiin, keskiviikkona alkaa rv 37 joten sillo ois hyvä aika vaikka, ehtisinpä sitte sairaalasta kotii ennen ku ukon porukat palaa jne :)

Mariska! Kyllä mun silmät testissä myös haamulaisen näkee tai ainakin viivan paikan! Toivottavasti viiva vahvistuu :)

Täällä oli puhetta akupunktiosta, joten ajattelin kirjottaa omasta käynnistäni, kun juuri eilen kävin ensimmäistä kertaa:)

Hoitaja oli kiinalainen nainen, jonka suomenkielen taito oli vähän heikohko, joten en häneltä hirveästi kysellyt mitään. Tai hän vaikutti kyllä ymmärtävän erittäin hyvin suomea, mutta itse en aina ymmärtänyt hänen puhettaan.

Ensin laitettiin neulat ja niiden annettiin olla ehkä 45 min. Vatsassa olevat tuntui alkuun aika inhottavilta, mutta ei mitään kovaa kipua kuitenkaan. Vatsan päälle laitettiin myös lämpötyyny. Kun neulat otettiin pois, käännyin vatsalleni ja jonkin aikaa makasin peittojen ja lämpötyynyjen alla. Tämän jälkeen hoitaja hieroi sellaisella rullalla (?) ensin jalat ja myös selän + kuivakuppasi selästä, ainakin siltä se vähän tuntui. Hän ei tosiaan paljoa kertonut, mitä milloinkin tekee, joten vähän arvailuksi jäi :grin Muuten kyllä erittäin mukava ja varmasti ammattitaitoinen nainen.Tämän jälkeen istuin tuolille ja hän hieroi niskat sellaisella lämpimällä putkentapaisella jutulla. Myöhemmin hieroi vielä käsin niskaa ja päätä, kun olin ensin juonut teetä. Kokonaan aikaa meni sellainen 1h 45 min.

Sain myös ruokavalio-ohjeet ja happamia ruokia pitäisi välttää. Olin juuri ajatellut, jos kokeilisin nyt litkiä greippimehua, mutta greippi on siis kiellettyä. Samoin esim. ananas, kiivi, marjat ja maitohappobakteerit. Seuraavan kerran kun alkaa kuukautiset, niin mun pitää heti soittaa eli tuossa 3 viikon kuluttua uusi käsittely, jos ei tämä kierto tuota tulosta.

Mielenkiinnolla odotan, millainen Pepen käynti on. Hauska kuulla, kuinka hoitajakohtaisia nämä on.

Mimmu mikä on vointisi?

Itselläni oli tossa tunti sitten järkyttävät supistukset ja krampit, helpotti onneka kuumalla suihkulla. Toivottavasti tämä menisi nyt äkkiä ohi. Huoh..

Voimia Timbe ja Mimmu ♡ en voi edes kuvitella miltä teistä tuntuu :( . *virtuaalihalaus*

Mariska kyllä mäkin näen viivan tai ainakin viivanpaikan :cool: Vahvistumista ♡

Juu kyllä täällä pärjäillään, kuhan tästä nyt ei enää ainakaan pahenisi.. :)

Nella kiva kuulla kokemuksestasi. :) itse ymmärsin että aikaan on varattu 1h. Joten tulossa luultavasti erilainen hoito kuin sulle.

Ja mariskan testissä jonkun haamulaisen nään minäkin :)

vaikka ei ol kivast sanottu tämä mut onneks varhasessa vaiheessa ettei myöhemmin, voin sanoa meinaa kokemuksesta. mulla eka keskeytyny keskenmeno oli sisäl 5vko ennen toteamista vaikka käytii sairaalassa ja sit ne poltot ja supparit...kuin synnyttäis mut ei tullu kunnes kaavinnat tehtii (ilman kivunlievitystä, puudutusta ja nukutusta sairaalassa lääkärin huoneessa useampaa otteesee ja silti jäi jotai sisää ja vuosin sit 3kk ku häränkurkku, hyvä ettei henki lähten). sit tuli plussa taas ja sama lopputulos mut sillä kertaa kaavinta nukutuksessa joka onnistu.

Kivalle Nennu kuulosti tuo akupunktio.

Itse olis kans varattava aika hierojalle.

Nyt näin kyllä sekopäistä unta! Mä oon ihan tosiväsynyt ja oon pojan antanut kattoo lasten ohjelmia ja itse torkkunu tässä sohvalla sen vieressä. Näin unta (kun ei se totta voinu mitenkään olla) että puin vaatehuooneessa päivävaatteet päälle ja rinnasta tuli maitoa. Ja molemmat nännit painu sisään. Menin sohvalle ja nukahdin. Sit muka pyysin poikaa hakee mulle puhelimen että saisin teille ilmoittaa. Ilmeisesti en ole tänne aikaisemmin jo laittanut tästä asiasta viestiä. (Unta sen on edelleen oltava). Sit unessa havahduin unesta ja ukko oli ilmestynyt viereen ja olin sille unissaan itkenyt ja sanonut että näennäistä tulee maitoa :) (unta tämäkin kun ei mies ole kotona). :) enpäs tiedä johtuuko unet väsymyksestä vai jostai muusta.

Sabetti: ens viikon lopussa pitäis menkkojen alkaa... eli 1.12 ajattelin testata ku sit olis jo myöhässä. Ehkä dpo 9 mikäli olen ovuloinut silloin kun ajattelin

Kiitos teille kaikille ihanille!

Tultiin juuri kotiin. Sain juteltua aamulla lääkärin kanssa, aivan ihana nainen. Eilinen hcg oli yli 36000, joka on vielä ihan normaalin rajoissa mutta ylärajalla. Lääkäri oli tarkoituksella kaapinut ihan kaiken mahdollisen pois, oli kuulemma aika paljon. Sanoi odottavansa mielenkiinnolla patologisia tuloksia. Mun pitää mennä ens pe takaisin hcg-mittaukseen ja samalla käydään läpi biobsitulokset. Tänään arvo oli laskenut jo 10000:teen eli hyvä juttu. Jos oli kyse rypäleraskaudesta niin pitää käydä viikottain hcg-mittauksessa niin kauan kunnes se on nolla. Sitten saa aloittaa yrittämisen uudelleen, jos haluaa. Todennäköisyys uusiutumiseen on pieni, koska ylipäätänsä koko rypäle on tosi harvinainen.

Mitämitä tämä on? Kolmatta päivää ovistikku plussalla (tosin voiko tuosta nyt olla satavarma että se on plussa kun ne on noita viivantihrustustestejä, vahva viiva mutta mistä mä tiedän kumpi viiva on vahvempi, c vai t). Olikos se nyt 24-48 h kun sen pitäis plussasta tulla sen oviksen? Ja onko ne oviskivut ennen munasolun varsinaista irtoamista vai sen jälkeen? Pelkästään irtoamisen aikana ne ei ainakaan mulla ole koska tässä on nyt viikon verran podettu aina välillä sellasta oloa että "ihan kohta se syntyy" ja synnärille oisin rynnänny kyllä jo moneen kertaan jos en tietäis ettei sieltä oo mitään syntymässä.

Ärsyttävää että ovistesti näyttää aikasemmin raskauden kun raskaustesti mutta sitten ovisplussa voi tarkottaa miljoonaa muutakin asiaa. Ei kun odottelua vaan.

Akupunktiota en oo ikinä uskaltanut kokeilla, mutta uskon kyllä siihen (akupisteiden hieronta kun toimii ainakin). Mun pitää matkustaa aikamoinen matka muuten jos hierojalle haluan, hyvä sellanen jäi entiselle asuinpaikkakunnalle. Nykyisellä paikkakunnalla kävin eräällä hierojalla, mutta koska mua ujostuttaa niin uudet ihmiset kun se että heilun vähissä vaatteissa, niin koin tilanteen hankalaksi. Sitten kun se hieroja oli vielä kamalan tyly niin en uskalla kyllä tuntemattomalle hierojalle toista kertaa. Jäi kurja olo, mietin pari päivää että mitä väärää mä sanoin sille että sellaset tiuskimiset ansaitsin, sitten päätin että sillä varmaan oli huono päivä ja väärä alavalinta.

Orm onnekas. Testi viivan pitää olla yhtä vahva kuin control viivan. Ovis kivut yleensä on viimeisimpänä Lima päivänä ja ovis kivut voi kestää useitakin päiviä... en osaa sanoa ihan varmaa mutta itsellä kivut Alko ehkä oviksella ja sen jälkeen kipuilu jatku... ja kai ne voi alkaa ennenkin ovista. Laitappa kuva sun testeistä? :) ja mitkä kp:t sulla on menossa?

Mulla tuli eilen illalla vahvin ovisplussa tässä kierrossa joten hyödynnettiin se yöllä. Luulin että ohi meni mutta ei. Onneksi siis testasin vielä. Kai se täytyy vielä tänään kerran testata että varmasti tulos on haalistunut.

Voimia Mimmu <3

Mä olen menossa hautajaisiin. Rauha rakkaani muistolle <3

Voimia ja jaksamista kaikille <3

Orm onnekas. Testi viivan pitää olla yhtä vahva kuin control viivan. Ovis kivut yleensä on viimeisimpänä Lima päivänä ja ovis kivut voi kestää useitakin päiviä... en osaa sanoa ihan varmaa mutta itsellä kivut Alko ehkä oviksella ja sen jälkeen kipuilu jatku... ja kai ne voi alkaa ennenkin ovista. Laitappa kuva sun testeistä? :) ja mitkä kp:t sulla on menossa?
Tänpäivänen testi ui näköjään kanasuikaleiden marinaadissa tällä hetkellä, joten se ei oo poseerauskunnossa :smiley-bounce022
Jos vielä huominen on mun mielestä plussa niin laitan kuvan siitä tänne. Ovikselta tuntui tiistaina, jolloin ne kivut myös alkoi. Jos varsinainen ovis oli sillon niin on varsin mahdollista saada joululahjaksi plussa. Torstaina oli vieläpä se mahan turpoaminen äärimmilleen joka voisi viitata kiinnittymiseen, mutta nopee muksu ois tulossa kyllä jos kahessa vuorokaudessa kiinnittyis. Mistäpä näitä tietää. Kystat ja muut voi sotkea tilannetta aika lailla, lyödä kiinnittymiseltä vaikuttavan turvotuksen päälle ja jomotella muulloinkin kun oviksen aikoihin. Niin ja kp 16/28, mutta edellinen kierto poikkeuksellisesti oli 37 vai 38kohan se oli. Mulla ei siitä syystä ole enää raskaustestejä jäljellä kun vuoto oli myöhässä edellisessä kierrossa.

Tän kierron jälkeen alkaa tauko jos ei plussaa tule.

Muokattu viimeksi:
Salamalla vai ilman? Tajusin etten heittäny näytettä pois ja noita ovistikkuja on vaikka ovistikkutalon rakentamiseen...

Takaisin