• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
noniin pakko omanapailla mutta nyt taas saa huokasta helpotuksesta. mun äiti totes tänää että hän ei kieltävää vastausta hyväksy ja huomen laittaa mulle 50€ inshaAllah, sillä saan katettua sairaalan ku menee synnyttää, peiton vauvalle, vaipat ja esikolle jotain. loput saa ukko jotenki hoitaa. enhä mä tänää päässy sairaalaa tarkastukseen sen klassisen syyn takia...

Haha, okei :D toivottavasti saat sairaala reissun järjestymään suunnitelmien mukaan. Ja onhan tuo 50€ oman lapsen hyvinvointiin laitettuna pikkuraha Suomessa.. Ainakin minun mielestä..

kielen alta mitattu lämpö eikös oo korkeampi kuin kainalosta. 36.8 oli mun lämpö... tosin aamulla oli 36.9... ei oo mitään mihin verrata ku en ennen ole suusta mitannut. Mut normaali lämpö yleensä 35.8-36.3

Jos joku on plussannut niin paljon Onnea ja tarrasukkia matkaan.. :)

Plussa tuulia puhaltelen teille.. :)

36.9 oli kyllä myös kainalosta :) empä oo moisia lukemia mitannut ku kipeänä ollessa... Ilmankos se paleltaa ja joka kohta ihan jäässä ollu jo monta päivää

Lucky87 millon sä testaat? En nyt vielä oo oikeen takasi perillä muiden kierrosta, niin sori jos hätyyttelen ihan väärään aikaan....

Mutta siis, mua paleli silloin ennen plussaa ihan tosi paljon. ;)

Mä tajusin just ettei mulla oo mitään normaaleja PMSiä. Tissit ei oo kipeet ja mä en itke kaikelle. Näköjään niitä oireita voi tarkkailla myös käänteisesti. Ab ilmeisesti puree kun kaikki punainen on kadonnut. Eli nyt on kaikin puolin normaali olotila :) En oo edes ottanut noita homeopaattisia pms lääkkeitä.. Hyvä näin!
Mitäs meinaatte viikonloppuna?

Huomenia naiset :)
Gatusa; mikäs vointi?
Jellis; hyvä et lääkkeet on tepsinyt. :)
Mariska; testaatko aamulla? :wink

Takaisin