Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkään en nää kuvia. :(

Ja nyt en muista enää enempää mitä piti kommentoida :D

Muoks. tajusin just, etä eka vuosi yritystä takana tässä toisella kierroksella.. :(
No pääasia, et kierto vaihtui...

Onnistuikohan nyt :rolleyes: Anteeksi nyt leidit kun tää tekniikan ihmelapsi harjoittelee :laughing021

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    59.5 KB · Katsottu: 173
Minäpä se palaan tänne teidän joukkoon varmaan seuraavien viikkojen aikana. Odottelen nimittäin tällä hetkellä pääsyä kaavintaan. Tänään todettu ettei raskaus voi jatkua, epäilevät rypäleraskautta.

Moikka :) täällä hirveästi taas uutta luettavaa kun muutama päivä jää väliin. Hengessä elän ja oon taustajoukoissa :)

Mulla menossa dpo9 ja jännittää, kuinkahan käy. Tän viikon ollu lämmöt koholla eli dpo5 lähtien, huidellu siinä 36,5 hujakoilla mikä mulle todella korkea kun yleensä lämmöt on vähän päälle 35 ja se on aina ollut mulle normaalia ja tätä myöten oon palellut etenkin iltasin kun hullu. Oikeastaan mitään muita mainittavia oireita ei oo, paitsi itseä hieman hämmentävä ja uusi jota ei koskaan aiemmin oo ollut eli mun nännin nypykät on aivan kovat ja näkyy jopa urheiluliivien ja t-paidan läpi hölmösti :D ehkä ne on hieman arat mut muuten rinnat ei oo kipeät. Oon nukkunu aika hyvin ja muutenkin ollu energinen. Mitäköhän tää nyt meinaa?

Voi Mimmu :( Oon suunnattoman pahoillani!

ON: kp39, ei vieläkään menkkoja. Yks nega tehtynä keskiviikkoaamuna. Huomenna uus testi, en kyllä mitään siltä odota. Teen vain koska olis illalla pikkujoulut ja vois muutaman lasin juoda kuohuvaa :) Lataan ihan hirveesti odotuksia joulukuussa olevaan naistenpolin käyntiin ja se on nyt se mitä odotan. Toki sais menkatkin alkaa jossain vaiheessa.

voi ei mimmu olen niin pahoillani puolestasi, voimia.

tsemppiä kaikille...

täällä näköjää esikko saanu vatsataudin eli mä oon seuraavana ilmeisesti vuorossa...alko koulussa omien sanojen mukaan. tosi kivaa, eka ukolla ruokamyrkytys omenan takia ja nyt esikolla vatsatauti.

Sarina1 taidat kuules plussan vetäistä testiin! :rolleyes: Itsellä oli aivan samat oireet,mulla kans normaali lämpö päälle 35° ja sit ennen plussausta ja sen jälkeen lämmöt pysynu nyt koko ajan yli 36. :smiley-bounce005
Tissien arkuutta ei tuossa vaiheessa mullakaa tainnut olla,mutta nännit oli jatkuvaan kivi kovat! :smiley-ashamed008

Mimmulle voimia ja halaus. :Heartred Seuraavaan kertaan paljon onnea! Itsekkin olen kokenut yhden rypäle raskauden eikä ollut häävi kokemus. Onneksi sinulla todettii varhain. Omalla kohdalla selvisi vasta kun mahasta kuului poks ja veren vuoto oli järkyttävää. Sairaalasta lähettivät kotiin ja parin tunnin päästä lanssilla yliopistolliseen sairaalaan shokissa. Lääkäri sanoi että 30min ja henki olisi saattanut lähteä. Nämä ei todellakaan leikin asioita ole ja onneksi sait jo ajan kaavintaan. Voimia! :Heartred:Heartbigred:Heartred

Takaisin