Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mekin yritetty jo yli vuosi ja ainoastaan 1 keskenmeno ja muutama varhainen keskari/kemiallinen takana. Elämä kyllä antaa ja ottaa. Teille se varmasti on jo pian suotuisampi ja onnenne kääntyy parhain päin :) Sullakin tuo lista on aika rankka, pian tulee onnellinen päätös!

yritä rauhoittua, pikkuinenkin senkun kasvaa siellä masussa vaan kovaa vauhtia ja kehittyy. Ja tuosta leivästä niin huh, just joo.. älä stressaa liikaa siitäkään. Ei tiiä vaiks siel olis eri näkemys eväistä ja millaista kuuluu olla, niin älä rakas Gatusa anna semmosen vaivata sua. Mun mies on iso uhmaikänen ja apinanpoikanen mut parhaimmillaan osaa olla ihana mies (vaikka tuntuu että aika harvoin hipoo täydellisyyttä) mut ei meistä kukaan oo täydellinen. Sun mies stressaa varmaan kun tolleen keuhkoo, heh. Jaksuja! Outoa ajatella, että on noilla miehilläkin noita "narttukausia/päiviä".

, hmm mulla on myös aika outo tilanne noiden testien kanssa.. mulla kans samanlaista näyttänyt kuin sulla ja pamperolla tosin himmeempänä mutta viivan erottaa.. mikähän on :O

Ja kiwibird, minkä merkkisiä testejä olet tehnyt? Digiä kehiin sanoisin minä, se ei iso panostus ole siihen nähden että saa mielenrauhan :) Jos sulla on noin monta tummenevaa haamua jo ilmaantunut niin kyllä se hyvältä minusta vaikuttaa. Onko vuoto ollut normaalia vai niukkaa? Nyt Kiwibird ja Iines ehdottomasti mukaan joulukuisiin!!