Kiitos kaikille. Mutta pidän itseäni vielä ei raskaana koska uskon vasta kun viiva on ihan selvästi punainen ja selvä xD peukut pystyssä. Olisi niin ihanaa saada vihdoin se oma pikkuinen. Ollaan tässä jo 14kk yritetty. meille tulisi uusivuosi vauva jos nyt ois tärpännyt
oli pakko käydä kattoos laskettu-aika
29.12.2014 Mä laitan vaikka kuvan sitten jos viiva vahvistuu. Kävin ostamassa digin nyt jemmaan..toivotaan,että saan käyttää sen!
pePa: Kyllä sulle se plussa sieltä vielä voi tulla..don't worry! Tää dpo 10 on todella aikainen ja TODELLA moni ei saa testiin mitään..ei ees herkkään :) niin kauan on toivoa kun vuotoa ei näy!! Tsemppiä. Toivottavasti säkin liityt sitten joulukuisiin
myyh: kyllä mä näen kaksi ihan selvää haamua molemissa testeissä. Taino haamua..ihan selviä plussia ne on
tsemppiä ja tarrasukkia sinullekkin
kiwibird: Mun on kans pakko todeta,että en nähnyt ylemmässä mitään,mutta alemmassa sen viivanpaikan. Ja tosiaan..kamera saattaa väärentää paljon jos on ihan haalea. En usko,että oisin saanu omastanikaan tänä aamuna mitään selvää kuvaa,että muut ois nähny sen
tsemppiä,tarrasukkia ja viivan vahvistumista
Tissit..tai oikeestaan nännit on mulla alkanut sattumaan iltaa kohden. ja tuntuu,että maha on tyhjä jo tunnin päästä syömisestä vaikka ei tavallaan nälkä ookkaan
maha vaan tuntuu tyhjältä. Join tänää kaks kuppii kahvia ja alko niin ryöhyttää et hyi. Automatkalla tuli pahaolo ja kaupassa pyörrytti. Mutta muuten ihan normi olo. Mahassa ei nipistele tai mitään. Nää saattaa yhäkin olla tulevien menkkojen oireita..pidän ne sellaisina niin kauan kunnes näen viivan tummenevan