Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ei pidäkää luovuttaa niin kaua ku vuotoa ei ole pepa :) mullaki oli välillä niitä hetkiä mut meni ohi ku tuli hirvee olo, nyt mielialanvaihtelut ja vaihtelevat tunteet onnesta pelkoon. tätä tämä ihana eka kolmannes on... oispa jo toka kolmannes alkamas että vois oikeestiki hengähtää ja rentoutua :)

Musicbox.Pahoittelut keskenmenosta ja paljon voimia....

Pampero.Voi että kun oli ihana lukee et joku oli saanu plussan. :) Onnea valtavasti ja tarrasukkia matkaan.. :)

on.kp.10 ja ei mitään viitettä et ovis olis piakkoin...täytenee silti yrittää vilkastuttaa tota sänky puuhia kun tätikin on pois....en varmaan tilaa ovistestei tähän kiertoon...

Pampero: Onnea kovasti ja tarrasukkia mukaan ;)

plussa-aalto käyntiin vaan!! <33

ON: kp 28 ja dpo 10 tein aamulla apteekin oman r-testin koska ostin niitä viime kierrossa ylimääräisiä niin ajattelin tänä aamuna testata ihan huvikseni (aikaista tiedän). Noh,annoin olla sen rauhassa keittiön pyödällä ja menin pesemään hampaita,siinä meni n. 2min ja menin katsomaan testiä ja odotin näkeväni sen yhden viivan siinä. Testiin oli tullut kuitenkin toinen viiva joka oli todella vaalea,mutta silmin nähtävissä. Ei tarvinnut käännellä O_o Avasin testin n. 4min päästä koska ajattelin silmissä heittävän ja sen ikkunan jotenkin vääristävän niin siinä tosiaan oli hailakkaa hailakampi viiva jossa oli punaista väriä (tooooodella vähän) Viime kierrossa sain kokea karvaan pettymyksen hailakasta viivasta joten en intoile tästä vielä yhtään. Kuinka herkästi nuo apteekin omat antaa niitä "viivanpaikkoja". En ole kyllä muistaakseni saanut edes niitä koskaan noihin testeihin O_o pitää kai jännätä tässä pari päivää ja odottaa :)

Plussaa kaikille!! <3

iines kuulostaa multa, mulla oli liuskatestissä sama tilanne eli tosi haalea viiva mut se vahvistu samaks ku kontrolli ku tein sit oletettuna menkkojen alkamispäivänä uuden testin. ihania uutisia heti aamusta.

siis mä en voi uskoa silmiäni enkä korviani. mun mies pelkää ihmisten reaktioi kuollakseen lapsen eväitten kohalla. eilisest leiväst tein eväät (eli suht tuoretta vielä) ni ukko oli että hän ei vie noita mukanaan, ku ihmiset kattoo et on roskista otettu, olin et anteeks mitä? hän pelkää ihmisten reaktioi ja appelsiinit oli liian pieniä hänen mielestä. siis iha uskomatonta, mä ku olin lapsi ni ei meit noin arvosteltu eikä vanhempia. iha outoo.
tänää oli suunnitelmis alkaa istutuspuuhii mut tuolla on miehiä yhel katol ni ei voi mennä ulos, ukko jo raivos et mitä sä siinä ovella seisot. oikeest se valittaa ku nainen, minä ku oon tottun et eka syödää ne leivät mitä ostettu ja sit ostetaa uutta ni toi ostaa joka aamu uutta leipää peläten ihmisten reaktioi jos eväinä ei ole tuoretta samanpäivän leipää.

Gatusa: Okkei..eli nyt vaan maltan mieleni ja testaan vasta lauantaina :) Voi miehet..ei oo totta!! Joskus sitä miettii kyllä,että mihin sitä lasta tarvitsee kun kotona on tollanen joka käyttäytyy kuin 5-vuotias pikkupoika. Meilläkin äijä saa raivareita jostain ihan turhasta. yleensä asia koskee hänen tietokonettaan. Olin muka sekoittanut sen kun käyn jossain p*ska sivuilla joista tulee viruksia ja kaikkee...ööööö xD tsemppiä...niitä isoja vauvoja pitää vaa yrittää ymmärtää.

Muokattu viimeksi:
iines niinpä, mun miehel on rajut raskausoireet tai sit sil on uhmaikä...36v ikäsellä meinaan... oikeest välil on niin vaikee ymmärtää mut miehiä, mutta kuten sanonta menee miehet on ikuisia lapsia. ja mul on siin tapaukses 2 poikaa joista toinen on mua vanhempi. saas nähä miten menee sitten jos kaikki menee hyvin täs raskaudes, inshaAllah pojat ei tul mustiksiks. ukko valittaa mulle kokoajan et mä oon vihanen, kärttynen ja äksyilen, onko ihme kun se päästää kokoajan sammakoi suustaa.

nii ja pitääki tänää kiittää äippää näkkäristä mitä lähetti meille ku vatsa sai kuitupommin pitkästä aikaa ni johan olo parani ja auttaa mulla pahoinvointiin :)

Muokattu viimeksi:
Onnea Pampero :Heartred

Iines toivottavasti viivasi vahvistuu!!

Täällä testattiin aamulla puhdas nega :sad001 Viimeksi tässä vaiheessa (dpo10) tuli jo miehen nähtävä haamu, joten nyt on vähän Game over - fiilis.. Testaan vielä muutaman päivän päästä jos ei tätiä näy mutta ei Se taida enää plussaksi muuttua.

Muistelinkin että meitä oli monta samoilla kiertopäivillä ja muitakin jännäilijöitä pitäis siis olla.. Ainakin Iines siis ja siellähän oli myös haamu testattu! Hieno homma Iines, nyt toivotaan että viivat vahvistuu!! Dpo10 ei varmaan kovin vahvaa viivaa useimmille tulekaan :) Ja olihan mullakin eilen tosi haalea viiva, testiajalla sitä sai tosissaan tihrustaa että näki.

Gatusa: meillä onkin aika lähekkäin lasketut ajat :) Toivottavasti (ja uskon niin) että saadaan molemmat jännäillä h-hetkeä sitten joulukuussakin samoihin aikoihin :)

Loora: Kiitos ja tsemppiä sulle oviksen bongailuun ja hyödyntämiseen, josko tässä kierrossa tulisi toivottu tulos :)

Myyh: Mikä siellä tilanne, oletko testaillut tänään?

Pepa: Voi, pahoittelut negasta :(

Musicbox: Suuret pahoittelut menetyksestä :( (mikäli minulta on aiemmin jäänyt pahoittelematta) :Heartred

On: Mulla ei ole mitään oireita, ja nautin siitä nyt ihan täysillä. Pahoinvointi on vielä niin hyvin muistissa, että en todellakaan jaksa murehtia sen poissaolosta, päinvastoin :D Kyllä se ehtii sieltä vielä alkaa jos on alkaakseen... :pale Viime viikolla mulla oli oikealla alavatsassa muutamia tuntuvia repäisyjä/vihlaisuja, jopa yöllä heräsin siihen kylkeä kääntäessä. Yksi yö heräsin todella kovaan, jonkin aikaa kestävään viiltelevään kipuun juuri samaisessa kohdassa oikealla alavatsalla, en ole sellaista koskaan ennen tuntenut... Kyllä niistä jo osasi päätellä että jotain on varmaan tapahtumassa.

Tässä kierrossa meillä oli ekaa kertaa käytössä greippimehu ja kiinnittymisen aikoihin punaviinilasillinen kahtena iltana. Tiedä sitten oliko noista apua, mutta varmaan ratkaisevaa tässä kierrossa oli oikea ajoitus :D Ensimmäistä kertaa päästiin näin hyvin ovulaatio hyödyntämään, eli peitot heilui pe iltana ja ovis oli lauantaina. Aiemmissa kierroissa peitot on heilunut 2-3 päivää ennen ovulaatiota. Tämä oli siis yk 3 (tai 4, jos lasketaan yritykseksi kierto, jossa seksiä oli 4 päivää ennen ovulaatiota).

Paljon plussatuulia kaikille! :love022

Iinekselle myös onnittelut haamusta, tehän alatte tyhjentää ketjua ihan urakalla! Voi kun pääsis itsekin mukaan.. :rolleyes:

Noh, nythän sen pitäis pääsiäisenä selvitä, olotila on kovin ristiriitainen.
On siis joko oireita tai mukamasoireita ja vähän pelkään että jälkimmäisiä kun puuttuu se vahva tunne. (listasin kyllä mitä olen minäkin päivänä kuvitellut...)

Lisäks siitepölyallergia alkaa ärsyttää ihan kunnolla.

Mutta niin, eiköhän tiistaina olla viisaampia. Hyvää pääsiäistä kaikille!

iines86 yritä sinnitellä vielä hetki, tulet varmasti raskaaksi <3 jaksamisia ja plussaonnea sinulle ja sun miehelle, olette ansainneet pikkuisen ihanuuden elämäänne. Tiedän hyvin tuon tunteen kun kaverit vaan pölhähtelee että raskaana ollaan, tuntuu pahalle. Onnea tyksiin mikäli sinne olette siis menossa, kaikki menee varmasti hyvin. :talk017 Mekin yritetty jo yli vuosi ja ainoastaan 1 keskenmeno ja muutama varhainen keskari/kemiallinen takana. Elämä kyllä antaa ja ottaa. Teille se varmasti on jo pian suotuisampi ja onnenne kääntyy parhain päin :) Sullakin tuo lista on aika rankka, pian tulee onnellinen päätös! :wink

Oho! Nyt kun luin sun tuoreemman kommentin niin jee! mulla on melkein sama tilanne eli värillinen haamu testattu, Toivon NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄIN paljon plussaonnea sulle <3 :) parempi on malttaa vielä hetki niinkuin totesitkin.:ky :Heartpink

lissufin just joo mikä kaveri, mulla yhtä törkeä "kaveri" ja tiedän että noitakin ihmisiä löytyy.. tsemppiä <3 :love2

Pampero aivan mielettömästi onnea ja aivan ihana uutinen :) katsoin eilen sun pregcheck kuvan ja tulin tosi iloiseksi ja tänään aamulla katsoin vielä tuon digin tuloksen. Superia! Tarrabody ja söpö keväinen tarralakki mukaan sulle. Oi ihanaa onnea onnea onnea :) <3 :flower:Heartbigred

Gatusa sulle vielä maailman eniten onnea ja parhautta raskauteesi, pidän kädet ristissä sun puolesta :Heartpink yritä rauhoittua, pikkuinenkin senkun kasvaa siellä masussa vaan kovaa vauhtia ja kehittyy. Ja tuosta leivästä niin huh, just joo.. älä stressaa liikaa siitäkään. Ei tiiä vaiks siel olis eri näkemys eväistä ja millaista kuuluu olla, niin älä rakas Gatusa anna semmosen vaivata sua. Mun mies on iso uhmaikänen ja apinanpoikanen mut parhaimmillaan osaa olla ihana mies (vaikka tuntuu että aika harvoin hipoo täydellisyyttä) mut ei meistä kukaan oo täydellinen. Sun mies stressaa varmaan kun tolleen keuhkoo, heh. Jaksuja! Outoa ajatella, että on noilla miehilläkin noita "narttukausia/päiviä". laughing7 :Heartred

Myyh kovasti tsemppiä :sign19, hmm mulla on myös aika outo tilanne noiden testien kanssa.. mulla kans samanlaista näyttänyt kuin sulla ja pamperolla tosin himmeempänä mutta viivan erottaa.. mikähän on :O

PePa niinhän se on että toivoa on niin kauan kuin ei ole vuotoa.. mikä on aika piinaavaa jos kierto senkun venyy ja venyy. Kuitenkin toivotan paljon plussaonnea sulle ja sun miehelle, jos ei tässä kierrossa niin ens! :sign19:sign17:icescream

Kaikille paljon lisää plussaonnea ja plussapuhurit käynnissä! Ei voi olla nappaamatta omaa plussaansa kun niin kovat tuulet puhaltaa, täällä tosin epävakaina :scratch En yleensä enää ole näin testaamassa heti kun epäilyttää enkä elättele toiveita koska olen jo niin sujut tän asian kanssa ettei raskaus ala.. noh kuten kerroinkin silloin muutama päivä takaperin että sain haamujen esi isän kun menkat oli jo alkaneet eli kp3 ja eilen kp6 tuli selkeempi ja tänään kp7 sain selkeemmän sitäkin. Siis kun en ole ikinä testannut tässä vaiheessa kiertoa ellei noi ole valemenkat niin voiko testiin saada värillisen haamun? Eli pitäiskö suosiolla vaan niellä se että en ole raskaana vaan testi näyttelee omiaan. Mietin jo hetken digiä.. HELP! Haluan saada asiaan joko negatiivisen tuomion tai jotain vahvempaa, ei noita viivoja jaksa erkkikään tihrustaa, ei oo kivaa! Niin absurdia muutenkin..

Muokattu viimeksi:
Ei oo totta, ONNEA ja tervetuloa kerhoon Satsa!!! Mikä on la? :Heartbigred Ja kiwibird, minkä merkkisiä testejä olet tehnyt? Digiä kehiin sanoisin minä, se ei iso panostus ole siihen nähden että saa mielenrauhan :) Jos sulla on noin monta tummenevaa haamua jo ilmaantunut niin kyllä se hyvältä minusta vaikuttaa. Onko vuoto ollut normaalia vai niukkaa? Nyt Kiwibird ja Iines ehdottomasti mukaan joulukuisiin!! :gen014

oi kiwibird kyllä sinäki sit plussasit ja satsa myös kuten pampero ilmotti kans, oi meil onki sit la kaikil joulukuus inshaAllah, aivan ihanaa :) tonnikaupalla tarrasukkia kaikille plussanneille :)

niin ja iines tuosta sun dpo 10 haamusta et samana dpo:na mulla tuli kans joten onnea :)

Ääh, näihin raskausuutisiin ihan tukehtuu! Niin ihanaa! Onnea Pampero!! Ja Iines ja Satsa!!! :Heartbigred:Heartbigred:Heartred:Heartbigred:Heartbigred

Takaisin