iines86 yritä sinnitellä vielä hetki, tulet varmasti raskaaksi
jaksamisia ja plussaonnea sinulle ja sun miehelle, olette ansainneet pikkuisen ihanuuden elämäänne. Tiedän hyvin tuon tunteen kun kaverit vaan pölhähtelee että raskaana ollaan, tuntuu pahalle. Onnea tyksiin mikäli sinne olette siis menossa, kaikki menee varmasti hyvin.
Mekin yritetty jo yli vuosi ja ainoastaan 1 keskenmeno ja muutama varhainen keskari/kemiallinen takana. Elämä kyllä antaa ja ottaa. Teille se varmasti on jo pian suotuisampi ja onnenne kääntyy parhain päin :) Sullakin tuo lista on aika rankka, pian tulee onnellinen päätös!
Oho! Nyt kun luin sun tuoreemman kommentin niin jee! mulla on melkein sama tilanne eli värillinen haamu testattu, Toivon NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄIN paljon plussaonnea sulle
:) parempi on malttaa vielä hetki niinkuin totesitkin.
lissufin just joo mikä kaveri, mulla yhtä törkeä "kaveri" ja tiedän että noitakin ihmisiä löytyy.. tsemppiä
Pampero aivan mielettömästi onnea ja aivan ihana uutinen :) katsoin eilen sun pregcheck kuvan ja tulin tosi iloiseksi ja tänään aamulla katsoin vielä tuon digin tuloksen. Superia! Tarrabody ja söpö keväinen tarralakki mukaan sulle. Oi ihanaa onnea onnea onnea :)
Gatusa sulle vielä maailman eniten onnea ja parhautta raskauteesi, pidän kädet ristissä sun puolesta
yritä rauhoittua, pikkuinenkin senkun kasvaa siellä masussa vaan kovaa vauhtia ja kehittyy. Ja tuosta leivästä niin huh, just joo.. älä stressaa liikaa siitäkään. Ei tiiä vaiks siel olis eri näkemys eväistä ja millaista kuuluu olla, niin älä rakas Gatusa anna semmosen vaivata sua. Mun mies on iso uhmaikänen ja apinanpoikanen mut parhaimmillaan osaa olla ihana mies (vaikka tuntuu että aika harvoin hipoo täydellisyyttä) mut ei meistä kukaan oo täydellinen. Sun mies stressaa varmaan kun tolleen keuhkoo, heh. Jaksuja! Outoa ajatella, että on noilla miehilläkin noita "narttukausia/päiviä".
Myyh kovasti tsemppiä
, hmm mulla on myös aika outo tilanne noiden testien kanssa.. mulla kans samanlaista näyttänyt kuin sulla ja pamperolla tosin himmeempänä mutta viivan erottaa.. mikähän on :O
PePa niinhän se on että toivoa on niin kauan kuin ei ole vuotoa.. mikä on aika piinaavaa jos kierto senkun venyy ja venyy. Kuitenkin toivotan paljon plussaonnea sulle ja sun miehelle, jos ei tässä kierrossa niin ens!
Kaikille paljon lisää plussaonnea ja plussapuhurit käynnissä! Ei voi olla nappaamatta omaa plussaansa kun niin kovat tuulet puhaltaa, täällä tosin epävakaina En yleensä enää ole näin testaamassa heti kun epäilyttää enkä elättele toiveita koska olen jo niin sujut tän asian kanssa ettei raskaus ala.. noh kuten kerroinkin silloin muutama päivä takaperin että sain haamujen esi isän kun menkat oli jo alkaneet eli kp3 ja eilen kp6 tuli selkeempi ja tänään kp7 sain selkeemmän sitäkin. Siis kun en ole ikinä testannut tässä vaiheessa kiertoa ellei noi ole valemenkat niin voiko testiin saada värillisen haamun? Eli pitäiskö suosiolla vaan niellä se että en ole raskaana vaan testi näyttelee omiaan. Mietin jo hetken digiä.. HELP! Haluan saada asiaan joko negatiivisen tuomion tai jotain vahvempaa, ei noita viivoja jaksa erkkikään tihrustaa, ei oo kivaa! Niin absurdia muutenkin..