Musicbox, ihan sydämeni pohjasta pahoittelen!
Tekis mieli sanoa että tyhmät Marraskuiset! Minäkin kun kävin siellä silloin kääntymässä... Sulle tahdon lähettää paljon keväisiä, uutta odottavia ajatuksia :) Tulppaanin nuppuja, kissankorvia, pääskysen lentoja ja ennen kaikkea sitä seuraavaa plussaa, kun sen aika on
Freyja, pahoittelut kp 1 johdosta
Ihan kyllä suututti sun puolesta
Oot kyllä aivan oikeessa että pitäisi keksiä muuta puuhaa ja tarkoitan siis itseäni kanssa. Ulkoilu vois olla hyvä juttu, siis vielä enemmän, kun ulkoillaanhan me päivittäin :) Mun koirat ainakin tykkäis ja tyttökin alkaa olla siinä iässä että jotain jo ulkomaailmasta tajuaa. Harmi vaan että ollaan molemmat vähän flunssassa... Mitäs jos molemmat aloitettaisiin ihan uusi harrastus! :) Mä oon suunnitellut geokätkeilyä, kun oon vähän tämmönen eräjorma
Ja sit voisin tän laihisprojektin suhteen katella jotain ryhmäliikunta-juttuu... Tsemii Freyja tuleviin koitoksiin ja sä oot yksi niistä jotka erityisesti on mun ajatuksissa! :)
ON: Flunssaa pukkaa mullekin päälle, kurkku kipeä
Tänään menossa kp28/25-? ja aamulla testattu NEGA
Mua ei edes niin hirveesti harmita se ettei vauvaa ole tulossa, mutta voiskos sit ees nämä mun kuukautiset alkaa!!
Harmittaa ja ärsyttää kun ei mitään tästä kropasta tiedä
Tänään ois kenties dpo11-12 ja ennen kuin kukaan sanoo että voihan toi olla liian aikaista, niin viime kierron kemiallissa sain plussan kuitenkin jo noin dpo8... Että tuskin on nyt siitä kyse
Mulla saattoi kylläkin olla ovis myöhemminkin, mutta se jäi sit hyödyntämättä...
Niin että onpas nyt tyhmää!!!!
Ja nyt kun tuon sain sanottua, niin nousen tästä ja suuntaan ajatuksen tähän päivään! :) Paljon kaikkea hommaa ja aurinkokin paistaa :)
Tsemii kaikille muille kierron vaiheisiin! Kunpa plussaa tulisi ainakin niille muutamalle piinailijalle joiden "H-hetki" lähestyy
+++++++++++++++ Ja kaikille muillekin kun sen aika on!
Mä sanon nyt heippa
ja tuun sit kertomaan kun menkat vihdoin alkaa.