Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lucky: Ei sul olis ovistestii? Jos se antais viitteitä? Mikä sun kp on? Joo mä mietin kans et jos se olis oikeessa, jotenki sellanen helpottunu tunne ollu ton primolut kuurin jälkeen. Ihan ku siel ainaski se keltarauhanen olis korjantunu, no sen näkee kierron päätteeks :grin

Voi mikä ihana fiilis mää sain kukkia tänää, ukko toi 2 ruusua ja anoppi ja sen ystävä pääsiäiskimpun :Heartred

Täällä oli illalla jotain väriä housuissa joten taidanpa odotella tätiä kylään ennen kuin ryhdyn mitään testaamaan :(

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

lissufin: eilen kyllä lääkäri sano että älä viel tuhlaile ovistestiä kun yhtään johtofoliikkelia ei näy. oli vaan huippu hyvä limakalvo, juuri otollinen kiinnittymiseen. kolme kerrosta ja kaikkee :) siis joo ja kp 16 terolut tauolla mikäli ovis tuliski nyt myöhemmin... en tiedä jos tää on ovikseen valmistautumista ni millasta se vuoto on sitten oviksen aikaan.... ukko ei nää ees missä se reikä on kun suihkuaa tollasta limaa kun vettä kaatosateella

freyja: jos ei nyt tärpännyt niin sitten ensi kierrossa!!! toivottavasti vuoto jää vain siihen pyyhkäisyyn.

harmi freyja että tuli ikävä ylläri tänää, inshaAllah ensi kierrossa sitten.

lucky kuulostais siltä että valmistautuu ovikseen, aattele positiivisest ei ainakaa ol pula liukasteesta.

jospa se ovis sieltä tulis ja oma keltarauhas hormoni toiminta alkaa toimimaan

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Kp 1 sieltä sitten alkoi :( Mä stressaan ihan liikaa koko juttua. Kierto jäi 29 päivään joten vieläkin on sekaisin kroppa. Päätin et vähennän huomattavasti tätä ajattelua ja yritän keksiä muuta puuhaa kun muuten roikun netissä miettimässä asioita 24/7 :D Palaillaan taas joskus :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Musicbox, ihan sydämeni pohjasta pahoittelen! :Heartred Tekis mieli sanoa että tyhmät Marraskuiset! Minäkin kun kävin siellä silloin kääntymässä... Sulle tahdon lähettää paljon keväisiä, uutta odottavia ajatuksia :) Tulppaanin nuppuja, kissankorvia, pääskysen lentoja ja ennen kaikkea sitä seuraavaa plussaa, kun sen aika on :Heartred

Freyja, pahoittelut kp 1 johdosta :sad001 Ihan kyllä suututti sun puolesta :smiley-angry002 Oot kyllä aivan oikeessa että pitäisi keksiä muuta puuhaa ja tarkoitan siis itseäni kanssa. Ulkoilu vois olla hyvä juttu, siis vielä enemmän, kun ulkoillaanhan me päivittäin :) Mun koirat ainakin tykkäis ja tyttökin alkaa olla siinä iässä että jotain jo ulkomaailmasta tajuaa. Harmi vaan että ollaan molemmat vähän flunssassa... Mitäs jos molemmat aloitettaisiin ihan uusi harrastus! :) Mä oon suunnitellut geokätkeilyä, kun oon vähän tämmönen eräjorma :grin Ja sit voisin tän laihisprojektin suhteen katella jotain ryhmäliikunta-juttuu... Tsemii Freyja tuleviin koitoksiin ja sä oot yksi niistä jotka erityisesti on mun ajatuksissa! :)

ON: Flunssaa pukkaa mullekin päälle, kurkku kipeä :sad001 Tänään menossa kp28/25-? ja aamulla testattu NEGA :sad001:sad001 Mua ei edes niin hirveesti harmita se ettei vauvaa ole tulossa, mutta voiskos sit ees nämä mun kuukautiset alkaa!! :smiley-angry019 Harmittaa ja ärsyttää kun ei mitään tästä kropasta tiedä :smiley-angry016 Tänään ois kenties dpo11-12 ja ennen kuin kukaan sanoo että voihan toi olla liian aikaista, niin viime kierron kemiallissa sain plussan kuitenkin jo noin dpo8... Että tuskin on nyt siitä kyse :sad001 Mulla saattoi kylläkin olla ovis myöhemminkin, mutta se jäi sit hyödyntämättä...:sad001:mad:

Niin että onpas nyt tyhmää!!!!

Ja nyt kun tuon sain sanottua, niin nousen tästä ja suuntaan ajatuksen tähän päivään! :) Paljon kaikkea hommaa ja aurinkokin paistaa :)

Tsemii kaikille muille kierron vaiheisiin! Kunpa plussaa tulisi ainakin niille muutamalle piinailijalle joiden "H-hetki" lähestyy :Heartred +++++++++++++++ Ja kaikille muillekin kun sen aika on! :smiley-angelic001

Mä sanon nyt heippa :greet025 ja tuun sit kertomaan kun menkat vihdoin alkaa.

pahoittelut menkoista freyja, inshaAllah tulee se plussa kuitenki pian :)

sandy pahoittelut negasta, toivotaan kuitenki parasta niin kauan ku vuotoa ei näy. :)

on: aamu aloitettu hirveellä pelkokohtauksella raha-asioista. tuntuu et ukon suku vie kaikki rahat mitä ukko tienaa...sen setä haluu rahaa asianajajaa varten (edesmenneen sedän maasta käytävää oikeustaistelua varten), vanhemmille pitää ostaa ruokaa ja mitä ne ny haluukaa jne. mä oikeest vedin paniikkii et miten me selvitää jos tää tyyli jatkuu ja me saadaa lapsi, onko varaa vuokraan, ruokaan, vaatteisiin, vauvan tarvikkeisiin, sairaalakuluihin sit ku vauva syntyy... no pitää vaan luottaa että kaikki selviää ja kääntyy parempaan suuntaan. jos mä suomessaki (huomattavast kalliimmassa maassa) selvisin ni kyllä täälläki selvitään. ja pitää luottaa että Jumalalla on omat suunnitelmansa meidän varalle. Alhamdulillah joko vesimeloni, hunajameloni ja tai kurkku alko nousee maasta jo joten jotai lohdutusta ja toivon pilkettä, mies vaa ei ymmärrä miksi mä panikoin ja ärsyynty.

Freyja: Pahoittelut tädistä, tsemppiä uuteen kiertoon :Heartred

Lucky: Taitaa sulla pukata ovista. Muksaa metsästystä, teille vissii tulloo munarikaspääsiäinen :grin Madh sanojen mukaisesti

Sandy: Pahoittelut negasta, niin miten gatusakin sanoi aina on toivoo jos ei tätii näy :Heartred

Gatusa: Jaksuja sulle, välillä vois sanoo et suku on pahin. Toi rahakysymys on sama meillä pinnalla, ukko se nyt ostaa millo mitäki huvittaa ja sil on säästössä rahaa mut annas olla jos mulla olis säästössä 20e nii sehän on myös hänen ja ennen kaikkea meidän ruokarahaa. Ihanaa siellä näkyy merkkejä kevästä/kesästä teijä pellolla nams.

On: Mä purkaan mun kiukkua Suomen terveydenhuoltoa kohtaan ompelemalla, tällästä syntyy, enää resorit ja napit paikalleen :grin Oon mäki kahjo, 20 vuotta ollu menkat mut piti googlettaa kuinka kauan ne kestää yleisesti naisilla, tullu vähä vainoharhaiseksi vissii ton vuotohäiriön myötä, täti tekee edelleen lähtöä mut ei oo viel pakannu laukkuaan. Mä jo potkaisisin sen pihalle ja kiellän tulemasta seuraavaan 9kk

Muoks. Älkääkä kattoko tota reikää lakanassa :grin se meni rikki ukko oli unohtanu kertoo ku lakana oli ollu kuivumassa oven pielessä siin oli naula ja mä riuhtasin lakanan pois

Liitteet

• IMG_20140416_114815.jpg
    IMG_20140416_114815.jpg
    237.2 KB · Katsottu: 87
Muokattu viimeksi:
hieno haalari lissufin, oot kyl niin taitava. juu meil on kuule iha sama jos mulla ois rahaa ni se kyl katois nopeest, huomattii viime vuonna vespan kohalla ku olin saanu palkkion, se raha katos tosi nopeest kyllä. hohhoijaa mä sorruin ajatteleen et entäs jos mun la muuttuuki tässä ens viikolla joulukuun alkuu tai marraskuulle...epätodennäköstä mut alko tuntuu siltä ja tietty elättelen toiveita et oisin jo pahimpien viikkojen yli...

Heippa!

Käyn äkkiä tässä läpi!

Gatusa: Onnea viivan vahvistumisesta ;) tsemppiä jatkoon! <3

musicbox: Pahoittelut keskemenosta :( paljon jaksamisia!

pePa: Ei täällä ihmeempiä :) samaa rataa mennään :)

Jos täti tullut kylään niin isot pahoittelut! Tsempit uuteen kiertoon!
Plussanneille onnea ja jatkoon tarrasukkia paljon ;) <3
Piinailijoille jaksamista ja plussaa myös ;)

Anteeksi jon nyt kiireeltäni unohdin jonkun! Yleisesti kaikille plussapuhureita!! <3

ON: kp 27 ja dpo 9 oireita ei ole ollenkaan. Tissit on lakannut sattumasta ja ovat ihan normaalit. Valkovuodosta en voi sano mitään,kun tota lääkeainetta on nii paljon mukana niin en osaa sanoa mikä on mitäkin xD Luulen,että tästä kierrosta tulee se tuttu nega niinkuin aina :/ mutta sittenpä tulee..alkaa olemaan nyt toi toivo jo niin menetetty,että ehkä vaan odotan,että päästään sinne Tyksiin jatko tutkimuksiin,että missä vika ja lakkaan toivomasta sitä plussaa. Anteeksi turhautuneisuuteni,mutta tää kierto tuntui niin lupaavalta vielä tossa oviksen aikoihin ja muutama päivä sen jälkeen. :/ kaikki oireet hävinnyt kuin tuhka tuuleen. *huokaus* ja kaiken lisäksi eräs ystäväni ilmoitti facebookissa,että hän on raskaana. Olin tietysti onnellinen,mutta samalla surullinen. Miksei meille :'( miksi mä en saa kertoa noita ilo uutisia!

Toivon teille muille parempaa onnea!! <3

Iines: Jaksuja ja halit, Älä menetä toivoa ennen ku täti ei oo tullu. Mä ymmärrän niin sun tilanteen. Mulle yks kaveri pahoitteli keskenmenosta, sit se kysyi et milloin olis ollu la sanoin 10.8 nii tää totes aijaa mulla on laskettu aika 15.8 tuota kyl ite sanon törkeyden huipuksi.

iines kiitos tsempistä ja onnitteluista, harmi että sinulla mieliala maassa nyt, ihan ymmärrettävää. minähä olin tässä kierrossa vuorotellen että ollaa ei olla ollaa ei olla. ja etenki sillo ku tuntu ettei oireita ole. minä todella toivon että saisit kuitenkin sen iloisen yllärin sittenki eikä menkkoja. itellä sillo ku yrittämäl yritti ni tuntu ettei mistää tul mitää, kun saatii huonot uutiset lääkäriltä tässä kierrossa ni olin et tuskinpa tässä raskaudutaa mutta kun oltii jo jotenki hyväksytty ja sisäistetty uutinen ja muuten vaa puuhailtii ni kävi näin. kai se stressi yirttämisestä aiemmin oli osa miks ei tärpänny mulla mut nyt ku ei annettu ees toivoa luomusta ni meille todistettii toisin.

lissufin no kyllä sun kaveris oli oikeest tosi törkee, ois voinu vähä miettii ennen ku avaa suunsa. inshaAllah saatte pian pysyvän plussan :)

Nii ja lisäys tuohon. Se tosissaan oottaa nyt 4 muksuu (en tiedä onko olennainen asia mutta hän on vanhoollislestadiolainen) ja hän on nuori, sanoi että ihmettelee kuinka helposti hän tuli raskaaksi. Totesin sille et nii kaippa sä oot nii hedelmällisessä iässä oleva et se kuuluu vähän niinku asiaan. Mä kyl ihmettelen et kuinka se uskaltaa heti melkein raskautua ku keisarinleikkauksen avulla lapset on tulleet maailmaan. :eek:

lissufin ihmisiä on moneen lähtöön, tosin kyllähä sitä sanotaa et pitäs sektion jälkee oottaa sellai vuoden verran ennen uutta raskautta että kohtu ehtii toipua ja leikkauskohta vahvistua ettei olis niin korkeaa repeämisen vaaraa.

Heippa naiset! Taustalla olen taas ahkerasti lukenut, nyt ois ehkä omaakin kirjotettavaa... Meinaan taisin just testata haamun o_O Dpo11, 3,5h pidätetystä virtsasta ja ja iso kupillinen teetä silloin 3,5h sitten... Viiva on kyllä tosi haalea, tuli testiajalla mutta nyt kuivuessa näkyy selkeesti. Yritin ottaa kuvaa, mutta eihän se kuvassa niin hyvin näy (ainakaan mun kuvaustaidoilla). Tässä nyt linkki kuitenkin jotta voitte mielipiteenne kertoa :D

http://aijaa.com/hbfM3a

Niin ja testi oli pregcheck, tuleeko noihin viivanpaikkoja helposti, onko kellään kokemusta?

kyllä tuossa on toinen viiva, todella haalea mutta onko ihme jos oot juonu teetä, eiköhä tuo tuosta vahvistu, varovaiset onnittelut :) muutaman päivän päästä uusi testi ja näkyy jo huomattavast vahvempi viiva inshaAllah ja mielellää aamulla teet :)

Takaisin