Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pampero, kyllä mun silmään näkyy ihan selkeesti viiva. Ite oon käyttäny Pregcheckin testejä ja en niihin oo muita viivoja kuin plussia saanu..

On; täällä on kyllä ollu niin ihmeellisiä testejä että ei voi ku ihmetellä. Eilen vielä tein testin ja siihen tuli haalea viiva. Oli selkeämmin erotettavissa ku se aiempi. Tuli lähes heti se haalea viiva eli oli testi ajan sisällä. Näytin miehellekkin että kuvittelenko vaan. No mieskin sano että kyllä siinä selvästi on viiva, aivan hailakan vaalean punainen .Ei ollut viivan paikka vaan siinä oli väriä. Illalla tosi kovat menkkamaiset maha kivut. Tein aamulla aamupissasta testin ja se taas mun mielestä näyttää negatiiviselta. Kovat maha kivut jatkunu aamusta saakka. Olisko sitten yrittänyt jotain alkua...? Tunne mahassa sellanen että menkat alkaa ihan just. Kun vertaa viimeiseen kolmeen kiertoon niin nyt on päivän menkat myöhässä. Aiemmin alkanut päivälleen samaan aikaan.

myyh inshaAllah kuitenki siellä pikkunen ois kyydissä ja testi teki nyt vikalla kerralla kepposet... tsemppiä, kannattaa myöhemmin testata uudestaa jos ei menkkoi näy. tuosta vikasta testistä mulla tulee mielee toissa vuonna ku mies toi testin, tein illal ja ootin ei mitää, sanoin miehelle tähä ei tul ees kontrolliviivaa eli on viallinen, mies lähti kiikuttaa testiä apteekkii ja vaatiin uutta ni apteeksi todettii, eikö herra näe tuossa kahta tummanpunaista viivaa onneksi olkoon vaimonne on raskaana. ja ukko tuli kotii et mitä sä mut sinne lähetit jne ja näytti mulle testiä. olin et mehä ooteltii yli 10min että tulis ees kontrolliviiva mitä ei tullu eli ne ilmaantu ku lähit apteekkiin :) tosin päätty se kerta keskeytyneesee keskenmenoon.

mulla alaselkä on välil kipee jostai syystä, vissii hormonit aiheuttaa et nuo paikat alkaa löystyy tai jotai ja mulla ku on yliliikkuvat nivelet valmiiks. ja ärsyttävää mut toivoa herättävää jokin painaa virtsarakkoa.

Heippa naiset! Taustalla olen taas ahkerasti lukenut, nyt ois ehkä omaakin kirjotettavaa... Meinaan taisin just testata haamun o_O Dpo11, 3,5h pidätetystä virtsasta ja ja iso kupillinen teetä silloin 3,5h sitten... Viiva on kyllä tosi haalea, tuli testiajalla mutta nyt kuivuessa näkyy selkeesti. Yritin ottaa kuvaa, mutta eihän se kuvassa niin hyvin näy (ainakaan mun kuvaustaidoilla). Tässä nyt linkki kuitenkin jotta voitte mielipiteenne kertoa :D

http://aijaa.com/hbfM3a

Niin ja testi oli pregcheck, tuleeko noihin viivanpaikkoja helposti, onko kellään kokemusta?

Mulla tuli samanlainen viiva ja sama testi. Tuossa aiemmin kirjoitinkin ja tuskailin tätä tilannetta...

myyh niin kauan kun ei ole vuotoa on toivoa, mullaha oli oletettuna menkkojen alkamispäivänä iha järkyt vatsakivut mut eipä alkanu alhamdulillah.

Kiitos kaikille... :) La olis 26.12 jos kaikki menee hyvin. Jouluvauva :love7 Mullahan on tosiaan aina alkanut dpo11 tiputteluvuoto, viime kierrossa jo heti aamusta. Nyt ei sitä oo (vielä) näkynyt ja tarkotus oli alunperin testata huomenna, jollei tänään tiputtele... Mutta ei pystynyt odottaa!! :D

Myyh: no nyt selasin taaksepäin keskustelua ja sähän olit tosiaan testannut myös dpo11. Ja luin myös tuosta testistä kokemuksia, ja luotettavana sitä pääosin on pidetty, ei siis ole ainakaan kuuluisa mistään viivanpaikoistaan... Eli uskoisin että sullakin siellä jotain on varmasti tapahtunut/tapahtuu kuin myös mulla. Ootko nyt tekemäsi testit olleet kaikki saman merkkisiä? Miten jos huomenna testaat ClearBluen viikkonäytöllisellä? Näin ajattelin itse tehdä. Mä oon itse saanut RFSU:n testeihin viivanpaikkoja ja kyllä ne eroaa haamuviivasta kuitenkin aika selkeesti. No, odotellaan ja toivotaan parasta molemmille :love017

Pampero; Samalla testillä oon joka kerta testaillut. On siis tullu kaks positiiviseltä vaikuttavaa, samanlainen viiva tuli eilen niinku tuossa sun testissä. Tänään negatiivinen vaikka testasin aamu pissasta. En aio nyt testailla kun vaan siinä tapauksessa jos ei pariin päivään ala menkat. Maha on kyllä niin kipeä että olen aika varma et tänään alkaa menkat.

pampero: onnea haamulaisesta!!! alkaahan se aurinko paistaa tännekki foorumille!!!

munarikasta pääsiäistä! hah! toivottavasti!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Iines tää on sulle :grin Mun pääsiäismunasta tuli tällänen ylläri

Liitteet

• IMG_20140416_145443.jpg
    IMG_20140416_145443.jpg
    279.5 KB · Katsottu: 97
Hienoa Pampero!! :Heartred:Heartred:Heartred
Tuu kertoo mitä tulevat testit sanoo :) Eiköhän aamulla ole jo kunnon viiva! :)

Toisen onni ei ole onneksi pois meiltä, muistetaanhan se ihanat :Heartred Kasvua ja kasvunpaikkoja, hyväksyntää, sellaista elämä yksinkertaisuudessaan on, onni on sisäinen olotila ja yritetään löytää se itsestämme, ollaan täysiä ihan näinkin vaikka tottakai meistä jokainen toivoo sitä pientä rinnalleen :Heartred

Minä kun aloitin sen tikuttelun niin ekoina päivinä eli la ja su ovistestissä oli paljon vahvempi hailakka viiva kuin mitä nyt olen tikutellut, joku tuolla aiemmin meinasi että alkaisi vahvenemaan mitä lähempänä ovista ollaan mutta eikai se nyt voinu jo mennä kun km-vuotokin vasta tyrehtyi, mä kun en silti malttais ootella niitä menkkoja, phuuuh :grin

Täytyy napata mies käsivarteen ja lähtee ulkoilemaan, ajatukset muualle kuin kalenteriin :p

Musicboxille pahoittelu! Marraskuisista sitä iteki lähin heti kun sinne pääsin. Jospa seuraavat pysyis matkassa...

Pamperolle onnittelut haamusta, toivottavasti vahvistuu.

minä äsken purin miehelle omia tuntoja ku tänää iski iha hirvee kauhu mulle ja aloin itkemään. siis tajusin et oon kriittisil viikoil ni menin iha paniikkii, no mies lopulta tajus et mä tartten sen tukea henkisesti tässä että jaksan ja ens viikolla mennää lääkäriin inshaAllah :)

lissufin: Kiitos kovasti ^^ tuo piristi kummasti! :Heartred

Pampero: Onnea..kyllä siellä haamulainen on ;) tarrasukkia mukaan paljon!:thumright

Gatusa: Kiitos sinullekkin kannustuksista!! Mä yritän tässä kehitellä positiivisiä ajatuksia,mut jotenkin se on vaa vaikeaa :/ Pieni piristys on se,että perjantai on vapaa päivä ^^

Onnea haamusta Pampero :)

Iines tsemppiä!! <3

Täällä dpo9 ja kaikki olot kateissa. Näinköhän se nega tännekkin tulee :/

iines tottakai mä kannustan olethan sinä ja muutki kannustan mua ja tukenu kaikessa :) inshaAllah saat kuitenki plussan...

pepa älä vielä luovu toivosta kun on vasta dpo 9 :)

jipii paketti on kotona ja kohta pääsee istutuspuuhiin, saapi ajatukset vähä muualle vähäks aikaa :)

Onnea pampero!
Nytkö se kuuluisa plussa aalto lähtis liikkeelle Gatusan aloittamana? ;)
Toivotaan ainakin näim, täällä ovis on hyödynnetty ja valmistaudutaan pikkuhiljaa pääsiäisen viettoon, kunhan ensin saa 16,5 tunnin päivän eka pakettiin.

Takaisin