Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
nyt satsan, iineksen, pamperon ja meidän muiden plussanneiden puhealtelemin plussatuulin kaikki täällä plussaamaan :) nyt se kevään eka kunnon plussa-aalto pystyy, varsinainen hyökyaalto :)

nii joo muistin just että unohin jotai positiivista mainita miehestä...eile ku käytii nukkuu ni se iha säikähti ku mun iho on normaalia lämpimämpi, parka luuli että oon kuumeessa ni sanoin että ei se kuumetta ole vaa iha normaali lämmönnousu raskaana hormonien takia. (mut sais kyl jättää etureput rauhaa jo ne onvälil niiiiiin arat).
ja jostai syystä mun nenä ei enää tykkää mun lemppari deodorantista (nivea pure&natural jasmiini 48h alkoholiton). näköjää ainaki kaikki menossa hyvin ku oireita on sit näköjää, jotku oireet lievenee ja jotku vahvistuu vissii.

Voi kun ihanaa mikä määrä täällä on plussanneita <3<3<3<33<3 niinkuin joku sanoikin,että oikein kunnon tsunami kyllä :) !!! KAIKILLE YHTEISESTI TARRASUKKIA JA ONNEA!!! <3<3<3 Nyt vaan kaikki mukaan plussaamaan! Vähän itteäni pelottaa mitä se lauantaina näyttää,että tuleeko ihan vesiselvä nega vaiko onko viiva vahvistunut. Äijä ei tosiaan sitä viivaa nähny xD Mutta kun sai ittensä hereille kunnolla kun olin ensin herättäny sen kesken unien kattomaan niin totesi,että kyllä siinä jotain on :) Piti vaan hetken hieroo silmiä,että näkee jotain.

Jotenkin nyt alkaa olemaan niin sellanen tunne,että se haamu oli tosiaan haamu ;) <3 aamulla en ollut vielä niinkään varma asiasta!

onnea kaikille plussanneillle !!! Ihanaaa !! :Heartred Toivotan kaikille hyviä odotus-päiviä ja tarrasukkia matkaan !
Itsellä kp 5 ja täti vieläkin kylässä, toivottavasti kohta häippäis nii pääsis vähä makuuhuoneen puolelle ;) nyt vaan toivotaan että plussa-aalto jatkuu ja
jatkuu ja vie meidät kaikki odotuspuolelle :wav

Voi täällä on plussanneita hirmusti!!! Onnea kaikille ja tarrasukkia matkaan. Niin toivon että teillä kaikilla menee hyvin, nauttikaa nyt kaikista mahdollisista oireista!!

On; täällä sitä vaan ihmetellään... kolme viimeistä testiä antanut haalean vaaleapunaisen viivan. Pahoin pelkään että on yrittänyt jotain mutta ei jatku. Tosi repivät ja kovat alamaha kivut nyt kolme päivää kestänyt. Huomattavasti kovemmat kivut kuin normaalisti ennen menkkoja. Ja ei kuitenkaan sitä vahvaa viivaa ole tullut. Menkat myöhässä mutta veikkaan että viimeistään huomenna alkaa vuoto. Mieskin on pahoilla mielin kun molemmat niitä testejä katteltu ja viivat kuitenki selvästi erotettavissa mutta haaleita. Kun oon laskeskellu niin olis viivan pitänyt jo selkeästi vahvistua. Ei oo aiemmin ollut menkat päivääkään myöhässä eikä minkäänlaisia viivoja tullut. Kyllä täällä henkisesti valmistaudutaan siihen että uuteen kiertoon täytyy lähteä.

pahoittelut myyh että siellä tuommonen tilanne, ootko käyny lääkärissä ollenkaa et kattoisvat mikä on homman nimi, kyllähä ne pystyy sanoo et onko siellä mitää nähtävissä ja ainaki sit saisit tietää et onko keskenmeno tulossa. jaksamista sinulle ja miehellesi

Tässä parista testistä kuva. Valokuvaan hiukan veikea saada valotuksen vuoksi näkymään. Onko noi teidän mielestä haamuja vai nähdäänkö me näkyjä.

Liitteet

• tanja muokattu.jpg
    tanja muokattu.jpg
    408.7 KB · Katsottu: 120
No täälläpä on plussa aalto alkanut: Varovaiset onnittelut vauvaliiman kera Iinekselle , Pamperolle ja Satsalle :Heartred Kiwibirdille ja myylle jospa teilleki se plussa tuli nyt :Heartbigred

HUH! Päivän ollu netti poikki nii puhelimella lueskelin näitä mut ku en osaa oikein käyttää tota puhelinta nii oottelin et pääsis kirjoittelee ja onnittelee teitä. ISOSTI ONNEAAAAAAAAAAA :Heartred

iha rehellisiä haamuja nuo on, mulla oli aikasemmin vastaavaa mut siitä lähti vahvistuun kyl ajanmyötä eli sanoisin että olet tehny positiivisia raskaustestejä. mitä kipuihi tulee ni oli maanantaina iha järkyt kivut itelläki ni olin et tässäkö tää oli mut lopulta meni ohi, välil ollu ennen maanantaita ja sen jälkee vahvojaki kipuja mut ei ol vuotoa näkyny ollenkaa alhamdulillah. tänää ku ei ol kipui (mahd. rv 4+6 menossa mikäli kierto oli 38pvä tällä kertaa tai sitten 4+3 mikäli oli sen 41pvä) ni oon ollu huolissani, sit tunsin oudon muljahuksen alavatsas en tiä mikä oli mut oli kyl sellai etten ol pahoillakaa vatsavaivoilla samaa kokenu.

Kiitos mielipiteistä! Alkaa jo ite miettiin että kuvitteleeko sitä vai ei. Odottelen nyt sunnutaihin saakka jos ei vuoto ala niin teen uuden testin. Noi maha kivut on kyllä kovat. Ja jos ei mitään selvyyttä tule niin menen maanantaina lääkäriin niin että ottavat verikokeet. Aamulla tuli niin paljon valkovuotoa että kuvittelin vuodon alkaneen mutta siinä ei ollut verta lainkaan. Täytyis nyt vaan saada rennonpi mieliala itelle, tuntuu että stressaan ihan liikaa...

On: kp7 täti on pakannut laukunsa ja häipyi :grin. Nyt iso toive olis tädille et lähtis pitemmälle reissulle ja palailis kyläilee vasta 9kk päästä.

Plussa aalto on käynnistynyt ihanaaaaaaa:smiley-bounce016:smiley-bounce013:flower:thumleft

MAHTAVAA MUNARIKASTA PÄÄSIÄISTÄ TEILLE IHANAISET :grin

Muokattu viimeksi:
Pampero Sofin sinisiä normi liuskatestejä, tuoteselosteessa luki etteivät ole herkimpiä 10 muttei vahvempiakaan 25 eli juuri passeleita mun makuun. Kuukautiset tuli päivälleen samaan aikaan kuin edelliset mitä ei ole pitkään aikaan tapahtunut ja kivuttomat ihan perus kuukautiset, kesti sen 6 päivää, aika limaiset jos niin voi sanoa. Ostan digin.. ostin jo muutaman siiderin pääsiäisen kunniaksi, mutta ei ne varmaan hirveetä tuhoa tee. Popsin vitamiinit ja syön terveellisesti ja monipuolisesti muuten kuiteski. Mulla ois LA kans joulukuussa, mutta mutta.. en mä koe että mä olisin vielä plussannut vaikka haamuun tuli jo väriä. Otin kuvankin. :)

Gatusa tää on niin outoa, en koe itseäni plussanneeksi, digi sen todistaa? Testaan kun apteekki aukeaa. Jos saan tuomioksi Ei Raskaana niin pysyn vaiti kunnes seuraava ovis on ohi.

Oon ihan pihalla. :dontknow :scratch

Myyh, kyllä nuo on ihan viivoja!! :) Että kyllä siellä jotain tapahtuu ja kunpa kantaisi loppuun asti!

Onnea Satsa!!!!! Superhienoo :) :)

Takaisin