Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

tollasta oli... poika oli väsynyt ja tosi levoton... huito millon milläkin ja veitsiä haki laatiskosta ja alko sahailla pöytää ym... komensin.. yritin ottaa veitsiä pois ja kenkälusikkaa jolla mätki... yritin keksiä muuta tekemistä mut ei siin tilassa olevalle lapselle voi ehdottaa mitään kun huutaa ja kitisee vaan ja on tosiaan väsynyt... siihen sit mummo alko mua valistaa kuinka täytyy toimia ja kuinka sanoin väärin ja kerto vielä ettei poika ole koskaan tollanen kun ovat keskenään pojan kanssa täällä (niinku ettei minä ja mun mies ole läsnä)... tein aivan samalla lailla kuin olis mummoki tehny... en antanut periksi mutta en myöskää raivostunut... loukkaannuin siitä sitten ja tuntui pahalle... tuli just niin paska äiti olo kun voi olla.. yritin jättää asian sikseen ja kasata ajatukset... mut en voinut.. käytin koiran lenkillä ja itketti ja kurkkua kuristi... pakkasin kamoja...mieski kävi kyselee et millon lähdet... ja totesin vaan että kohta.. en jaksa muuten ajella... mies kyl toivoi että olisin jääny... en vaan voinut.. ahisti niin paljon... menin sit yläkertaan ja jo rappusissa kuulin et mummolla oli jotai sanottavaa... ja sanoikin että tuuppa tänne niin puhutaan kun huomasin että nyt loukkaannuit.... Voihan SITÄ kun meikäläinen parahti sellaseen itkuun että huh huh... sanoin vaan että eiku oon vähän masentunut ollu...ja tuo stressi... jotai yritin ämpyttää siihen... kun siitähän se johtu, ei todellakaan siitä ettei mummo sais ohjeita antaa.. oli vaan niin paska olo itsellä... sit se halus et mä puhun sille mun elämästä ja mistä moinen olo johtuu... no mitähän kaikkee siihen vois sanoo ettei mitään sellasta ajattelematonta tuu sanottua. Sit se sano että mä oon sille tosi tärkee ym. ym. ja hyvä äiti eikä millään pahalla neuvoja antele ja ei haluu puuttuu toisten asioihin ym...ja pitäis nauttii niistä hyvistä asioista joita on ja niit on paljon.... NO NIINHÄN MÄ NAUTIN JOKAISESTA SELLASESTA HETKESTÄ KUN MUL ON MIELEKÄSTÄ/VAPAAEHTOISTA TEKEMISTÄ JA ON ILOISIA IHMISIÄ YMPÄRILLÄ... niistä hetkistä kun voi unohtaa kaiken ikävän... en mä jaksa kirjoittaa...'
laskin että 10 kertaa oon soittanu sinne ja aina sama vastaus, ei hyvää päivää. Noh vielä ku ei soittoo oo kuulunu nii mä elän toivossa et se olis lähteny. Jos ei oo lähteny alan soittaa yksityiselle jos sais ajan sinne sitte jo vaikka ovis aikoihin. Et mikä on meininki silloin tuol alakerrassa
Tyttö sitten sairastui ekan kerran ja viime yö meni aika lailla hereillä. Ei mitään vakavaa, flussaa taitaa olla, itsellänikin oli eilen illalla hassu tunne korvissa ja kurkkua pisti, mutta nyt onneksi helpompi :) Jaksaa paremmin hoivata pientä potilasta
Toivotaan että tämän päivän aikana saisi mahdollisimman paljon tuota räkää ulos ja ensi yönä paremmat unet :)
koetan nyt kuitenkin sinnitella perjantaihin, silloin olis kp 30/25-? ja jos raskaana, niin dpo jotain 13-14. Pitäisi jo näkyä kun viimeksi sain plussaa jo dpo 8. Ihan yhtä todennäköistä on kyllä yksinkertaisesti vain kierron piteneminen. Siksi en oikeastaan haluisi hoppuilla. Ei mulla mitään raskausoireita ole. Toi selkäjomotus on kyllä taas väistynyt...hmmn. Ja kauhee röyhtäily mulla oli eilen. Se oli ensimmäisiä raskausoireita mulla viime raskaudessa ja oikeastaan just toi sai mun pomon heittämään että "oonko raskaana?" ja siitä sitten tajusin itsekin ja plussasin 7+ viikolla...
Noh, sinne on vielä moooonta pvää aikaa!