Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa (&Freyja86 &Epäsuora) täällä on tosiaan arvuuttelupelit kesken :) Huomenna olis tytyn isomummin 85-vuotispäivä, eli miun mummi on laittanut jo heti silloin kun raskaudesta kerroin tilauksen päivälle 14. 4. Myös enoni eli hänen esikoisensa on tullut juuri lasketun ajan jälkeen, 2h 15 min myöhässä. Ilmeisesti myös tuleva mummi eli minun äitini toivoo aika lailla samaa päivää, sais kuulemma tulla tässä hyvissä ajoin ennen pääsiäistä että hän pääsee sairaalassa käymään lasta katsomassa kun on sitten pääsiäisen yli poissa kaupungista.

Miehellä taas ois tilaus miun äidin ja mummin kanssa ristiin, hän toivoisi torstaille synnytystä kun haluaisi pitää pääsiäisenä pitkän viikonlopun vapaana ja työpaikalla saattaa kuulemma muuten olla hänelle töitä lauantaiksi.

Ei tää ainakaan miun toiveista oo välittäny pätkääkään, itellä oli jostain syystä veikkauksena jo että 9. 4. tulisi. Nyt kun on sen ohi menty ja laskettukin on kohta ohi ilman merkkiäkään niin miulle alkaa olla ihan sama vaikka tulis vappuna. Ainoo outo että 19. tai 20. päivä vaihtuu tähtimerkki. Mie oon jotenkin koko ajan asennoitunut niin että sieltä on oinaslapsi tulossa ja tuntuis oudolta jos hän onkin härkä. En horoskooppeihin sillä lailla usko mutta kaikkea sitä onkin tässä jo lapseen liittyen mieltänyt ja ominaisuuksia häneen liittänyt :)

elmiina kuis tollasen voi laittaa allekirjoitukseen samanlaisen ku sulla. tein sen ja laitoin sen sinne mut tuli pelkkä ns. nettiosoite? Muoks. siis ei sama kuin sulla mut tuollasen erinlaisen :D

Muokattu viimeksi:
Jaahas, niin päättyi tämä epätietoisuus eli kp1 tänään. Päättikin kierto pidentyä ja olla nyt 32pv, kun aina ennen ollut 28.

Palkitsin itseni tänään (en edes tiedä mistä hyvästä) ja hankin aktiivisuusrannekkeen. Jos se motivoisi edes vähän enemmän nostamaan peräsimensä sohvasta ylös ja mentyä lenkille. :grin

Elmiina: Kiitos ohjeista :) Mähän osasin :grin Mun tyttö syntyi 2 viikon yli lasketun ajan mut hän just syntyi oinaan puolella. Tsemppiä synnytykseen joko oot kokeillu sitä 3 ässän sääntöä että synnytys käynnistyis?

Vaikka kuinka monesti :grin Ja mausteista ruokaa ja kuoppaisia teitä ja vadelmanlehtiteetä ja kyykkyjä ja vaikka mitä ja lääkäri pyöräytteli kohdunsuulla kalvoja irti perjantaina mutta ei mitään. Risiiniöljy ja suolihuuhtelu on ainoat varmaan joita en oo kokeillu, enkä aio! Tästä kun nyt tietäisi että onko tää uppiniskainen oinas vai hidas härkä sit ku ei suostu mihinkään, hih. Vai onko vaan niin mukavaa tuolla ettei mitkään maanittelut auta.

pahoittelut niille jotka kohdannu menkat... tsemppiä tähän uuteen kiertoon :)

elmiina juu ja sit tyttö päättääki tulla just sillo jos ootte käymäs sun mummilla. ja kokemuksesta voin sanoa että härät on tulisia luonteeltaa, minä, mun täti ja edesmenny vaari ollaa kaikki härkiä. äippä kerto siskosa ja isänsä välisist yhteenotoist monet kerrat :)

Ei myö mennä mummin luona käymään ennen kuin tyttö on ulkona, sinne on 550km matkaa, ei näin viimeisillään parane lähteä... Toukokuun lopulle on sovittu että viedään tyttö näytille, vähän aikaisin toki sekin mutta ei se mummi tuosta nuorene ja on muutakin sovittuna samalle suunnalle :)

Ohoo, ihan toivotonta edes yrittää pysyä teidän perässä, taas oli tullut monta sivua tekstiä :P
Mutta plussatuulia kaikille ++++++++ <3

Täällä dpo6, ihan hullu väsymys ollut koko päivän. Kenties alkavaa flunssaa vaiko jotain muuta ;) Se jää nähtäväksi..

plussatuulia, kohtaha sulla on testaus ajankohtainen pepa.

mulla iski kunnon pisto tuonne oikeaan munasarjaan, en tiä mikä tuli. hirvee väsy edelleen ja hiki tulee helpost sekä hengästyy. pitänee alottaa varmaa joku kevyt liikuntaki tässä uudestaa, varmaa äitiysjoogaa tms katon tuolt netistä tai tai chi:ia, no mies osaa sitä ni seki vois vetää mulle jotenki sitä ehkä. haluun pysyy kohtuu kunnos ees tässä raskauden aikana. ja tietty toivon ettei lämpötilat nouse parii kuukautee hirveest yli 30, sellai 25-30 ois just hyvä näin ekal kolmanneksel...

paljon onnea gatusalle!!!:Heartbigred

ja tervetuloa kaikille uusille, diku ym.!!

etsijälle pahoittelut ja minäkin ihailen kyllä suuresti positiivista asennettas!:Heartred

freyja->toivottavasti plussaat tästä kierrosta!

lissufin: femar vaikuttaa ihan samalla tavalla kuin clomifen. en tiedä miks mulle määrättiin just femaria. luin keskustelupalstoilta, että se ei aiheuttais niin paljoo oireita kuin clomifen ja ei jää elimistöön.

oj: huhhuh, kun ootte tosiaan kirjotellu! omaa juttua sen verran, että tänään kp 5 ja tosiaan femarit aloitettu, vielä ylihuomenna otan ja torstaina onkin ultra, jossa katotaan, että näkyykö munasolua..pitäis siis auttaa munasolun irtoamiseen. taidan samalla kysyä, että pitääkö mun aloittaa terot, kun viime kierto veny ennätykselliseen 60..

plussatuulia kaikille tasapuolisesti ja tsemppiä odotteluun! plussanneille paljon onnea odotukseen ja hyviä vointeja! kiitos madh:lle toivotuksista :Heartpink

Kiwibird69 ja Lissufin: Mennään kai samoissa päivissä kierron kanssa. Mulla tänään menossa siis kp3 :)

Sandy: Sehän se, kun ei millään malttais odottaa :smiley-bounce022 Kaiken pitäis tapahtua heti. Esikoinen tuli meille vähän yllätyksenä, niin sen takia tää on mulle uus juttu kanssa. Ja meidän poika on nyt jo 12 ni melkein tuntuu siltä, että kaiken joutuu opettelemaan ihan alusta.
Aattelin, että koitetaan muutama kerta ilman oviksen testailuja, mut jos ei rupee mitään tapahtumaan, ni pitää sit koittaa testailuakin. Sinänsä mulla on töiden kanssa sen verran kiireitä, ettei kauheesti kerkee miettimään, mut välillä huomaa ajatusten harhailevan vauvajuttuihin kesken työpäivänkin :happy093
Ehkä olen vähän omissa maailmoissani siellä töissä välillä, mut ei se mitään.

Gatusa, aattelin testata vasta ens viikonloppuna. Ehkäpä lauantaina kun ekaa kertaa miehen vanhemmat ja mun isäni tapaavat meillä kahvin merkeissä. Ollaanhan me tässä kohta jo vuosi oltu miehen kanssa yhdessä ja nyt vasta tapaavat :)

Oireita on ja sit ei. Eniten tuntuu nuo nippailut nivusissa ja lonkissa. Ei yleensä ennen menkkoja tällaista ole!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

freyja kokoajan musta tuntuu yhä enemmän siltä että saat sen plussan :) puhallan kaikki plussatuulet sinne nyt :)

pepa eli samaa aikaa ku mä plussasin tässä kierrossa plussatuulia ja tsemppiä puhaltelen :)

Hansu_: Joo samoilla kierroilla mennään. Meil taitaa olla esikoiset saman ikusia kans :) Minun neitonen täyttää 12 vuotta perjantaina. Sitä on taas muistellu mitä 12 vuotta sitten tähän aikaan toivoi ja toivoi että tulisi jo maailmaan. Hää ei ollu hätähousu 2 viikkoa meni yli ajan :Heartred

Takaisin