Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toivottavasti Myyh'n viiva vahvistuu, ai jännää :Heartred

Aurinkoinen. Nimenomaan! Onneksi mä vaan vilkaisen ja laitan pois todettuani viivojen paikat, ainakin vielä... hahaha :grin

Lissufin. Hahahaha kiitos paljon, toivon samaa :grin

Kärsimättömyyden huomaa kyllä kun mietin kuinka saisin ajan kulumaan nopeammin ja nopeammin, olen jopa miettinyt että jos tekisi töissä pitempää päivää, jäisi vähemmän aikaa jahkailla asioita, vaikka kaikki tapahtuukin kun on oikea aika niin aina se mieli yrittää siellä taustalle keksiä omiaan :rolleyes:

Mä panikoin et uskallanko ollenkaan tehdä testiä :D Nyt siis kp 28/31 ja periaatteessa voisi sieltä plussa tulla... Mutta mitä jos ja kun se on nega niin kuinka paljon se taas ottaa aivoon. Oireita kun on jotenkin enemmän kuin viime kierroissa ja sellaisia mitä ei aiemmin ole ollut. Kuten tuo yskänrokko huulessa, tuikkailukivut nivusiin ja lonkkiin sekä miehen mukaan alapää turvonnut samanlaiseksi kuin raskaudessa :D Toisaalta ei haluaisi pitkittää piinaa ja haluisin testata mahd pian mut mahtaako se edes vielä näkyä herkällä testillä? Viimeistään perjantaiaamuna testaan :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

freyja: oota rauhassa sinne et menkat on myöhässä... yrität rentoutua... ei oo ehkä pettymys sitten niin suuri vaikka sittenhän sitä ajattelee että entes jos kuitenki ja mikäs nyt kiertoa pidentää...

lissufin: mulla on tainnut olla jo ennen ensimmäistä lasta monirakkulaiset mutta nyt vasta sain vaivalleni diagnoosin. ennen ne vaan oli kiertohäiriöitä ja alavatsakipuja... puukoniskuja.ja nyt ne on siis vaivat pahentunut luullakseni koska ei terolutit auttaneet samalla lailla kuin ekaa tärpätessään... sillon mulla sentääs oli ovis tai hiton hyvä tuuri...

käyty asioikseen hakee 8km päästä käpykakku kaupasta ja nyt sitten sitä mättäny täällä... koko aika lähtöä ollut tekemäsä LENKILLE mutta tässä sitä vielä istutaan... ajtus siitä lähtemisestä yksin, pienen koiran kanssa tuonne märkään metsään vesisateeseen tarpoman viel ku mieli on matalalla.... ja tää paskan poteminenhan tätä oloa helpottaa... kun se lucky käpertyy tääl vaan itteesä ja miettii kuin huonosti on asiat kun omakotitalo valmis, ihana 3vee poika ja rakas mies ja auto ja työpaikka josta tykkään vieläpä. ihanat appivanhemmat ja omat vanhemmat... ilmaseks asuttu tässä viimeset puolvuotta kesämökillä.... SILTI PITÄÄ OLLA TÄLLÄNEN OLO!!!

Lucky: Mä käyttäydyin eilen ku raskaana olevanainen teki mieli poppareita nii joutu hakee 13km päästä niitä ku lähikauppa oli menny jo kiinni :grin Puukoniskut kuullostaa tutulta, ainut nyt mikä itellä kumoaa et olis monirakkulaiset on suht säännöllinen kierto 27-28 mut mul voikin tuo raskaaks tulo olla vaikeaa endon takia :( tuntuu et jotain häikkää ainaski on vasemman munasarjan läheisyydessä välil iskee sinne ku puukonisku ja jalkaan säteilee (polveen asti) kipu.

Alkaa tuntuu siltä et Lissun kukkaro kevenee tässä kuussa aika mojovasti o_O Täytyy vissii alkaa varailee yksityiselle gynelle aikaa. Ei täs auta muukaan. Ei kuulu soittoa tk:sta. Tyttären synttärit pidetään vasta pääsiäisen jälkeen, tai hän haluaa vain kaverisynttärit disko meiningillä ei sukulaisille olleskaan, ja on joo tytöllä synttärilahja toiveet: iphone, onneks mun sisko on vanhaa iphoneaan myymässä sanoin neitoselle et hän saa osan siitä maksaa että ymmärtäis vähän tuon rahan arvon. Oonks mä teijä mielestä tiukkis tossa puhelin asiassa?

Freyja Onko sulla mikä dpo menossa? Täällä tosiaan dpo13, ei minkäänlaisia raskaustuntemuksia.
Mutta mutta.. Juttelin sitten tuossa äsken äitini kanssa puhelimessa, ja hän sanoi, ettei hänelläkään ollut. Oli kuulema olo ollut mikä mainioin ja vain menkkojen viivästyminen sai testaamaan.. Arvata saattaa, täällä taas syttyi pien toivonkipinä :laughing002
Eka yrityskiekka vasta menossa, joten suuria pettymyksen tunteita uuden kiekan aloittamisesta tuskin tulee. Mutta on siitä vauvasta jo niin pitkään haaveiltu, että nyt kun annettiin lupa tulla, niin mitä nopeammin sen parempi :love017

lissufin Minkä ikäinen sun tyttösi on? Mielestäni kuulostaa ihan kohtuulliselta, että hän siitä osan itse maksaa. Summan ei nyt välttämättä tarvitse olla mikään suuren suuri, kunhan ymmärtää minkä takia näin toimitaan. Ja toisaalta, kun on itse siitä jotain maksanut, saattaa osata myös pitää siitä parempaa huolta. Nuo kun eivät ole mitään halpoja härpäkkeitä :thumright

Kiitos tsempeistä! En oikein uskalla alkaa iloitsemaan kun jomottelee niinku olis menkat kuitenkin tulossa ja oli niin hentosen hentonen viiva. Jos alan nyt iloitsemaan ja ajattelemaan mahdollista raskautta niin pettymys olisi valtava jos menkat alkaa. Mutta ihanaa kun olette niin positiivisia!! Sitten iloitsen jos saan vahvan positiivisen.

Tämmönen juttu iski silmään ja on aika rankka tilanne tuommonen, tossa linkki;

https://www.facebook.com/groups/607960539281272/

JEE KÄVIN LENKILLE JA JUOKSIN JOPA JA KOIRALLE JAKSOIN ANTAA VÄHÄ AIVOTYÖSKENTELYÄ!!!! hyvä minä!!!:cool05:happy093.

Myyh: nuo on rankkoja juttuja! olin itse 2-vuotias kun minut sijoitettiin uuteen perheeseen ja onneksi siinä olen saanut asua niin kauan kun lensin kotoa pois opiskelemaan! Aina ei noillakaan ole ihan käsitystä koko totuudesta...mitä mieski lähtenyt soopaa puhumaan noille! Karsea tilanne. kyllä se on itseenikin jälket jätänyt vaikka pieni olinkin!!

Muokattu viimeksi:
Aurinkoinen: Hän täyttää 12 vuotta :):) Mietin että kun siskoni myy iphonensa 250e nii ajattelin että hän saisi maksaa siitä 75-100e. Juuri sen takia myös että pitäisi parempaa huolta. 2 puhelinta on jo mennyt toinen tippui mereen ja toinen kastui repussa kun oli unohtanut sulkea mehupullon korkin.

Myyh: Mä just itseasiassa tänään kirjoitin tuon naisen adressin puolesta. Ihan kamala tapaus :sad001

Lucky: Jee, hyvä sä :) Lähetäppäs tänneki tuota energiaa :grin

freyja ehkä näkyy, mä tein dpo 10 25 herkkysel ja näky. kaikil tosin ei välttämättä heti näy eli teet miten parhaaks katot. mä varmaa tänää testaan illal jossai vaihees ehkä, en tiä vielä.

lissufin tuo on hyvä idea että tytön pitää maksaa osa ni oppii pitää huolta paremmin inshaAllah.

hohhoijaa eipä saatu pakettia ku tulli ei ol tarkastan. sit paluumatkal vespa alko reistailee ni ukko äksyili muhun ja purkas kiukkunsa puhumal pahast.

Aurinkoinen: Mulla ehkä dpo 11. En oo ikinä testannut mut torstai-iltana oli järkyt mahakivut ja limat. Perjantaiaamuna sit vihlas pari kertaa alavatsasta eikä enää muuten mitään. Laskin siis et se torstai olis ollut dpo0... Voihan olla ihan pieleen nuo mun tuntemukset :D

Taidan siis yrittää olla miettimättä testausta ennen perjantaiaamua jolloin pitäis olla kp 1. Sit ehkä tietää jotain... Nauratti aamulla harkkapaikassa kun sanoin ohjaajalleni että piinaviikko alkoi. Hän vaan nauroi et tietää ainakin mistä johtuu jos oon omissa ajatuksissani. Puhuttiin siis yks päivä raskautumisesta kun viimeksi tosiaan olin raskaana kun kävin päivän tutustumassa harkkapaikkaani syksyllä. Nyt sit työkaverit totesi vitsillä et heti pitää sit kertoa heille kun plussaan :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Gatusa; tulehan ilmoittamaan kuin vahvan viivan sait!! On se niin hanaa että teillä tärppäs, ja älä jätä tätä palstaa. Haluan ehdottomasti kuulla sun kuulumisia :) ja matkaajan kuulumisia myös!

Miehetkin osaa välillä olla ärsyttäviä!

lissufin: 12 vuotias. joo anna vaan maksaa osa itse puhelimesta. ainakin mun siskon pojalla on tapana maksattaa kaikki ostokset vanhemmillaan ja rahaa olisi itselläänkin. saanut joululahjaksi uuden lumian niin sano että se on ihan pyllystä koko puhelin... syy siihen että on pyllystä kun kaverilla on android puhelin ja samsung... pitää olla samanlainen sen mielestä. mä sille toitotin että anna mulle tuo lumia ja ota sä tää mun samsung... eipä suostunut kauppaan kun oli liian vanha ja kerran käynyt tiskialtaassakin upsukkelossa. toki tosi asiassahan en edes harkitsisi kaupasta mitään lumiaa saatikka 12 vuotiaalle lapselle pelikoneeksi ja nettisurffailuun. 10v pojalle taas sillä reissulle oltiin ostamassa puhelinta kun oli hajoittanut veljensä entisen puhelimen. Lumiaa hänki vailla, kosketusnäytöllistä ja kallista. kyllä pitkään tehtiin töitä että saatiin kosketusnäytölinen peruspuhelin halvalla netillä siihen. ehkä jos en olis ollu mukana olis saattanut vanhemmat ostaakin kalliimman puhelimen kun poika niin halus. mutta mä siinä eniten vastaan olin ja poitsu mua vähän tuimasti katteli.... syyttäköön tätiään kun sai säästettyä vanhempiensa rahoja... en tiedä mitenkä puhelimen on nyt käynyt. tekis mieli soittaa ja kysyä :D

joo sitä ei kuule tuota energiaa ole hyvin paljon.. sain tehä ajatustyötä että ylipäätään sain itteni ylös

ai niin. onnea myyh haamusta!!!!

Tällänen nyt on tekeillä vielä vuori siihen ja viimeistely :grin Tuo pohja on tumman ruskea ei musta :)
IMG_20140414_211616.jpg

Takaisin