Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
sandy huomenna aamulla inshaAllah testaan ku mies tuo tänään testin inshaAllah. jostai syystä mä veikkaan että testin viiva voipi olla aikas tumma aamulla. tänää herätty vähä klo 04 jälkeen ja sen jälkee ei ol oikeestaa nukuttu ees. mies teki aamiaisen tänään (joo laitto kiitettäväst chiliä joten saapi nähä oksentaako tämä mamma aamiaisen tänään) rinnat käväs super painavina ja kipeinä tänää aamulla, seesteinen olo on ihme kyllä, valkkaria ei kyllä ole juurikaan paitti peittämässä kiinni murrautunutta kohdunsuuta. ukolle ku totesin ni oli se no se on hyvä että paikat on kunnol kii eli joku siellä on.
mielitekoja on taasen minttujäätelö, mehu. hermot menee hyttysii, kärpäsii, miehen veljee jossai määrin ja lentokoneisii. väsymys on tajuton. koko viikon melkeinpä täällä on ollu joku käymässä...aamuisin ukon veli, sit yhten päivän sen kuopus oli täällä leikkimäs ja lähti vast myöhää pois ja ukko ku vei pojan kotiansa ni takastulles oli sit langon esikoinen mukana joka majottu meille muutamaks päiväks koska vanhemmat ei pidä huolta ja hän oli kolarissa (ei käyny mitää onneks, muutama haava jalkaa ei vakavampaa alhamdulillah) no sit ku mä oksensin sen täällä ollessa ni hänen isi päätti sitten samana päivänä että poika menee kotiin... kiitos pienokaiseni siellä sisällä avusta että sain porukan kaikkoamaan.

Mulla tuli täti tänään joten kierto venyi päivällä pidemmäksi. Johan sitä tässä odotettiin, että alkais nää menkat kun niin selvä nega oli perjantaina kun testailin. Mutta hyvä, että nyt alkoi eikä venynyt yhtään pidemmäksi. Ei kai tässä muuta kuin nokka kohti uutta kiertoa.

pahoittelut menkoista mustikka mut hyvä ettei tuon enempää venyny, inshaAllah saat plussan tässä alkaneessa kierrossa sitten :)

Mä heräsin viime yönä vessaan ja oli jopa jano. Tosin en sit tiedä et heräsinkö vessahätään vaiko ihan muuten vaan. Rinnoissa ei mitään selvää merkkiä ja se mua vähän mietityttääkin. Muuten ihan ok olo ollut tänään. Paitsi et tuo huuliherpes on paisunut valtavaksi :D Vielä pitäis malttaa viikko ennen testiä. Toki kun oviksesta ei satavarmaa tietoa niin kai pitkänäperjantaina pitäisi tänne tädin kurvata... Toisaalta taas kierto voisi olla jotain 28-31 päivän välillä. Tänään siis kp 27.

Satsalle plussatuulia, ehkäpä ne sukkapuikkovihlaisut on merkkejä kyytiläisestä ;)

Mustikalle pahoittelut tädistä ja toivottavasti ensi kierto olisi teillä se plussakierto!

Gatusalle paljon tsemppiä jotta viiva todellakin vahva <3 Laskin et jos pääsen mukaan joulukuisiin niin la olisi joulupäivän tienoilla :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

kiitos freyja, sulla kuulostaa kyl lupaavalta nyt, meil ois sit muutama päivä eroa la:ssa ellei mulla sit ol käyny jotai ylläriä et oisinki pidemmäl mikä ois kieltämättä toivottavaa :) pesänrakennusvietti on jo isken kunnol, mietin et mitä sitä tekis pikkuselle, siis neulois ja mahollisest teen pinnasängynki ite kunha turvallisille vesille pääsee.

Freyja86 mulla tuli elämäni ensimmäinen herpes huuleen,kun sitten plussasin.Sen jälkeen ei ole näkyny,joten toivon mukaan tuossa parin viikon sisällä ilmestyy taas ;) nyt siis kp 12 menossa.

Satsalle plussaaaa,plussaaa!!

Pahoittelut menkoista Mustikalle

Tervetuloa kaikille uusille! :)

Dawwe: Jaksu halit :Heartred Ymmärrän hyvin paljon mitä tunteita käyt läpi. Erossa olot on inhottavia, mutta se sitten palkitsee taas kun näette :Heartred
Kiwibird: Samoissa mennää :grin Tärppionnea sulle. Ja huomiselle tsempit niihin kilpparikokeisiin.

Gatusa: Rauha ja hiljaisuus on välillä niin ihanaa, saat levähtää ja nauttia hetken ittestäsi :Heartpink

Satsa: Kuullostaa erittäin lupaavalle, tsemppiä piinaviikolle :Heartred

Lucky: Hyvä että pystyt puhumaan ja kertomaan tunteesi. Hyvä että lähdit anopin luo se että ei jää yksin asioiden kanssa vaan lähtee liikkeelle ja tekee jotain niin tyhmät ajatukset päästäkin kaikkoaa. Halit sulle :Heartred

Sandy: Sullahan kilot tippuu silmissä :) hienoa :happy093.Plussatuulia :Heartred

Loora: Toivottavasti kierto tasaantuu ja plussa pärähtää ens kierrossa :Heartred

Pahoittelut tädin kohdannelle, ens kierrossa kaikille pärähtää plussa :Heartbigred
Mullekin plussatuulia ja tsemppiä oviksen metsästyksessä :wav :sign19:sign17

On: Kp3, vuoto alkaa hellittää. Olipas se eilinen, ei varmaan koskaan ole ollut tuollaista migreeniä o_O Mun eilisen kirjoituksen jälkeen olo taas paheni ja oksennus lensi, hyh olkoon. Nyt on pää aivan tyhjä. Kaikin puolin kyl voittaja olo. Migreeni kyl on enemmän ku perseestä. Menkkakipujen kanssa pystyy tekee ees jotaki mut tuo eilinen kyl lamaannutti aivan huolella. Huomenna sitte taas soittokierros alkaa terveyskeskukseen ja jos eivät ole laittaneet sitä lähetettä mä kyl meen lankoja pitkin, oi kun olisivat laittaneet sen eteenpäin :Heartred

Mukavaa palmusunnuntaita kaikille

Tekisi mieli vastailla teille kaikille mutta viestejä on niiiiiin paljon.

Gatusa; Onnea tuhannesti!!! Ihanaa kun viimein siellä on tärppi käynyt. Viivat vahvistukoon ja pieni pysyisi matkassa! Aiotko tehdä uutta testiä?

Tervetuloa kaikki uudet kuumeilemaan. Tänne saa kyllä purkaa tuntojaan ihan mistä tahansa ja kysyä voi mitä tahansa. Yleensä aina saa neuvoja kun jollakin ollut joku vastaava tilanne mikä itseä mietityttää. Pahoittelut kaikille tädistä ja toivon kaikille plussia niin oviksiin kuin raskautesteihinki.

Nyt oma kyssäri; miten noi dpo päivät lasketaan? Mulla oli ovulaatiotesti positiivinen keskiviikkona 2.4. Onko sitte dpo 1 torstai 3.4??? Tähän tarvisin vastauksen.

On; itsellä ollut tosi ristiriitaiset fiilikset. Tässä kierrossa kaikki meni niin täydellisesti ettei paremmin vois mennä niin toiveet oli korkealla. No sitten keskivikkona oli se nukutushammashoito niin löyty paha tulehdus ja jouduttiin aloittamaan vielä kaks antibioottia ja niitä pitää viikko syödä. Nyt sitten tuntuu että on näitä eri lääkkkeitä (nukutuslääkkeet) mennyt niin paljon ettei tuolla mikään voi selvitä vaikka joku alku ois ollutkin. Tein sitten tänäänkin aamupissasta testin ja puhdas nega se oli. Jos oon oikein tuon dpo:n laskenut niin tänään ois dpo 11 ja monet on haamuviivat tässä vaihessa saanut. Itsellä nyt sitten ne toiveet tästä kierrosta lopahti ja se ärsyttää. Ärsytää ajatus et taas kierto alottaa alusta ja bongailla ovista ja annetaan rakkautta oikeaan aikaan ja sitten taas toiveet korkealla.

Mies rakas omalla tavallaan prosessoi tätä yrittämistä. Kävi vaihtamassa auton tilavaan ja hyvään farmari malliin. Sanoi että onpahan valmistauduttu että nyt ois helppo saada kyytiin pieni ja vaunut yms. Entiseen autoon ois ollu tosi vaikeaa mahduttaa kaikki. Oon tosi tyytyväinen uuteen autoon, näyttää hyvältä vaikka farkkumallia onkin ja kaikki tarpeelliset herkut löytyy kuten ilmastointi (kun jattelee et jos vauva tulee niin mukavampi lämpimälläkin matkustaa).

Plussa tuulia kaikille hiiiirmuisesti!!!

Naiset, te kirjotatte ihan liikaa, en pysy jutuissa mukana!!! :schocked028laughing6

ON. Kp 17 ja alkaahan niitä oviksen merkkejä tulla, ei kyllä oo vielä ainakaan tätä hyödynnetty. Josko sitä vielä tästä intoutuisi. Taitaa tää kierto venähtää tai sit jää luteaali (oliko se oikea sana) lyhyeks. Oon ollu tän viikonlopun jotenkin tosi kiukkunen ja väsyny. Mieskin kyllä saanu sitä osansa :smiley-ashamed008 Ehkä se johtuu tästä dieetistä kun en oo saanu sokeria.

Plussatuulia kaikille!!! :talk017

Myyh yleensä ovulaatio tapahtuu 12-48 tunnin sisään positiivisesta testistä, joten positiivinen testi on dpo -1, seuraava päivä on ovulaatiopäivä dpo 0 ja sit siitä eteenpäin dpo 1, dpo 2 jne. Eli dpo 1 olis perjantai 4. 4. jos ei siulla ole tarkempaa tietoa siitä milloin munasolu tarkalleen irtosi.

Elmiina sul olis tänää laskettu päivä <3 Onko jo olo et vois lähteä synnyttämään

tsemppiä epäsuora ja myyh, toivotaan että te pääsette plussaamaan kanssa :)

lissufin juu oma rauha ja hiljasuus on jotai aivan ihanaa etenki ku on rättiväsyny, vois nukkua 24/7.

elmiina minä oon täs kans jännittän ja tarkkaillu et miten sulla olo ja onko uutta, näköjää likka viihtyy siellä sisällä sen verra hyvin että ei helpolla lähe, mulla esikoine tuli maailmaa 40+6.

Mäkin täällä kyttään et koska Elmiinalla on h-hetki :) Paljon tsemppiä siihen <3

Ja Elli28: Mullahan puhkesi huuliherpes viime plussakierrossa (joka joulukuussa päättyi km) että siksi tässä mietin et josko taas olis plussa tulossa... Tässä välissä ei oo tuota vaivaa näkynyt ja muutenkaan ei oo ollut niin stressaavaa kuin viime kierroissa että voisi stressistä johtua.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

freyja ettei vaa ois tosiaa sulla nyt plussa tulossa jos on noi sulle tyypilliset plussan oireet. millos aatelit testata?

äh en muistanukaa et mua voi alkaa huipata näin helpost ja hikoiluttaa ku raskaana. lakasin ulkona (joo tosi fiksua multa mut mies pyys aamulla ja nyt siel on iha järkky tuuli ollu koko päivän) en mä yleensä hikoile mut nyt hikoilen senki eestä sit näköjää ja huippaus tuli ku piti rukoilla dhuhr ylös alas ylös alas ja sit alko päässä heittää. lisäks iha hirvee väsy edelleen ja huono olo, pitänee yrittää syödä jotai mutta ku ei tiedä mitä laittas suuhu ja ruokaki pitä tehä...

Elmiina tosi paljon voimia ja tsemppiä viime hetkiin ja synnytykseen kans! :)

Ääh, alko kauhee juiliminen vatsassa! Ei oo kyllä ennen tällasta ollu oviskipuilut..
Huomasin että olin aiemmin kirjottanu väärin kiertojen pituuden 29-34 mulla on ollu joskus ennen lapsia, mistähän senkin tänne sain :D Nykyään on siis siinä 27-30 välillä ollu. Ja ovikset on ollu jossain kp 10-12 paikkeilla ainakin oireiden mukaan.. Nyt ovis ilmeisesti on kuitenkin n. 5 pvää myöhemmin....

Myyh yleensä ovulaatio tapahtuu 12-48 tunnin sisään positiivisesta testistä, joten positiivinen testi on dpo -1, seuraava päivä on ovulaatiopäivä dpo 0 ja sit siitä eteenpäin dpo 1, dpo 2 jne. Eli dpo 1 olis perjantai 4. 4. jos ei siulla ole tarkempaa tietoa siitä milloin munasolu tarkalleen irtosi.

Tiistaina oli negatiivinen ovistesti. Sillon keskiviikkona aamupäivällä tein ovistestin ja oli hymynaama. Tiistai iltana kovasti nappaili oikealla puolella ja yöllä heräsin kun oikealle puolelle sattu ja aamulla oli positiivinen. Siitä päättelen et on vuorokauden sisällä irronnut. Perjantai aamuna oli testi jo negatiivinen. En ole aiemmin noin voimakkaina tuntenut oviskipuja. Eli mulla onkin nyt dpo 10. Hyvä että kyselin kun olisin ollut päivän edellä. Kiitos Elmiina tiedosta.

epäsuora tuota on käyny meille muilleki välil... :)

tsemppiä myyh ja plussatuulia. kohtaha sul on testausaika tulos :)

Jatkan vielä omaa napaa. Alamahassa jomottelee vähän niinku menkkamaista kipua, oli eilen illalla ja tänään ollu koko päivän. Välillä loppuu ja sit tas alkaa. Tääkään ei oo normaalia mulle ja menkat pitäis alkaa vasta ens viikon torstaina. Taitaa mennä kierto normia lyhyemmäksi :sad001

No, täytyy yrittää olla positiivinen ja ajatella että päästään taas uuteen kiertoon ja yrittämiseen. Ja seuraava kierto on täysin lääkevapaa kun on nää antibiootit ehtiny syömään. Eikä oo mitään nukutustoimenpiteitäkään edessä.

Takaisin