Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
lissufin sellasta vihlontaa kun tuntuu että sukkapuikolla tökkästäs kohtuun.Sellanen äkillinen pistävä kipu.

Olipa mukava virkailija. Varasin ja sainkin julkiselta ajan eli aika varattu, 5.5.2014 alkupäivästä, jepa jee! Pääsen opiskelijan ja lääkärin haastateltavaksi ja samalla otetaan kilpirauhas arvot ja b-vitamiini. Oon niin onnellinen, sain odottaa puhelua KAUAN ja ehti jännitys häviämään siinä samassa, jännitän yleensäkkin kaikkea tommosta.. katsotaas kuinka paljon jännittää itse käynnillä. Siellä sit kerron tarkemmin mun oireista. :oops: plussatuulia pimut laughing7 :sign19 nyt menossa kp4/36 :farao

Hienoa Kiwibird sait ajan kokeisiin :) Asiat etenee. Kp4 täälläkin, täti tekee lähtöään, pysyispä poissa loppu vuoden ja ens vuodesta vähäsen.

PLUSSATUULIA KAIKILLE NAISILLE :Heartbigred

Mun harrastuksesta yksi kuva :) Tässä uutta ompelusta tänään aloitin. Samanlainen haalari mutta eri kuoseilla.

Liitteet

• 859757_10151613189531402_1709592377_o.jpg
    859757_10151613189531402_1709592377_o.jpg
    202.6 KB · Katsottu: 115
tuosta tulee lissufin aivan ihana...mitä kuosia ja väriä aattelit? mulla on kans nyt et mitä alkas tekeen kohta. tänää pahoinvointia on siinä määrin että työstä ei tul mitää ku siinä pitäs puhua aikalailla ja etoo sen verra voimakkaast ettei tiedä oikei et millo tulee laatta.

nii joo tänään pitääki mennä käymää postissa ku paketti on saapunu, pääsee kylvää siemeniä tällä viikolla ja syömää näkkäriä ja liharuokaa (äippä lähetti pari halal lihasäilykettä mulle että saan esikoisen kans vaihtelua ja proteiinia ruokavalioon, mies ei syö häränlihaa, ainoastaa kalaa, kanaa ja lammasta sekä kalkkunaa), nii joo mä saan vähä suklaata mutustaa esikoisen kans jipii!!! :) pitäsköhä samal reissul ohjata ukko paluumatkalla sit apteekkiin et haetaa testi.

JA LOPUKSI KAIKILLE VALTAVAT PLUSSATUULET TÄÄLTÄ ETELÄSTÄ, NYT JOUKOLLA PLUSSAAMAAN EIKÖS? MÄ HALUUN SEURAA!!! :)

omanapailen nyt nopeesti.Ilmeisesti kohta vois olla ovulaation hetki käsillä,koska testiviivat on vahvistunut joka päivä.Vai onko se vain sattumaa?Tai kuuluuks noiden testien ees toimia tolleen..?Ääh mulla on odotukset ja toiveet niin korkeella,että eiköhän täältä kohta rysähdetä :p

kyllähä niiden pitäs elli vahvistua ovista kohden ja sit ku on tasavahvat tai testiviiva vahvempi ni on plussa. eli kyllä ne noin toimii :) plussatuulia ja tsemppiä, toivottavasti tulee plussa molempii testeihi tässä kierrossa :)

Tätä mitä teen nyt on tuo kuosi mikä on tuossa mekossa :) http://pikkusukka.blogspot.fi/2013/05/tata-tassa-sitten-vaan.html Pitkän aikaan oli poissa koko harrastus tuon keskenmenon jälkeen. Jotenki aattelin tyhmänä niiden yhtäläisyyttä että ei se Jumala meille pikkusta suo kun näin innokkaasti ompelen. Joo erittäin tyhmä ajattelumalli :oops: Nyt ukko on pitemmän aikaan patistanut minua ompeluun, aattelin et jos tekasis yhen haalarin näin alkuun, ohan tuolla oottelemassa noita purkaukseen menossa olevia vauvan nuttuja mut niihin ei oikeen energia vielä riitä

lissufin Aivan ihana, olisinpa itsekin yhtä taitava!:)

Onko täällä kellään kokemuksia Apteq raskaustestistä, herkkyys 10mIU/ml. Tänään kpo 27/28 dpo13 ja malttamaton kun olin, niin kipitin sitten apteekkiin hakemaan kyseisiä testejä 2kpl. Ja kuten arvata saattaa, olihan se pakko kokeilla, josko noin herkällä mahdollisesti jo jotain näkyisi. Negahan se sitten oli ja viimeinenkin toivonpilkahdus katosi sen mukana.. :rolleyes:

Ei raskausoireita eikä toisaalta myöskään tavallisesti jo tässä vaiheessa esiintyvää menkkajomotusta.

madh: onnea ovisteluun!!! sovinto puuhastelu on kyllä kivaa :) sillon saa jotenki enemmän huomiota... ainaki minä jos oon ollut tarpeeksi loukkaantunut

satsa, sandy ja freyja:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

lissufin: hyvä kahvi mainos :) oliko se nyt sun lähete joka ei pääse perille? käy viemas ite se polille :D sanot vaan että mäpä vien sen ihan ite.

gatusa: ei hyvä jos oksentas kesken tärkeän puhelun :)

kiwibird: kiva että pääsit tutkimuksiin...

Elli: plussa ovis onnea ja onnee hyödyntämiseen ja piinailuun :)

on. lääkärillä käyty.. kiva kun saan kertoo ultrakuulumisia minäkin :) no. munasarjat kummatkin edelleen monirakkulaiset. Kertoi että niiden pitäis puhdistua kun alkaa elimistö toimii normaalimmin metforminin johdosta. Ei johtofoliikkelia kummallakaan puolen. jotenkin epäröivän kuuloinen oli että eikö ollut ihan varma vai mikä oli, mut harmitteli. sanoi että en saa viel tänään aloittaa teroluttia, vasta viikonpäästä tai jos ovuloin viikonpäästä niin vähän pitää väliä ja sitten vasta. Limakalvo oli hieno kolmikerroksinen, kertoi että olis otolliset mahdollisuudet kiinnittyä kun munasolu ensin kypsyy ja irtoaa ja jos hedelmöitys tapahtuisi. :D limat oli niinku ovislimat on että kirkasta ja venyvää.

voiskos olla mahdollista että siellä joku olis jo kun kalvot noin hyvät eikä mitään folikkeleita näkynyt? mutta ettei sitä viel mistään ultrasta näkiskään? jos ne menkat olikin valemenkat? DÄÄÄÄÄM!!! MIKS TÄMÄ AJATUS KÄVI EES MIELESSÄ KUN EI SE VAAN VOI OLLA NIIN :smiley-angry003

Madh: mäki tarviin apua!!! Miks mun tarvii syödä terolutteja jos mun limakalvo on huippu hyvän paksuinen tässä kierrossa? eikös keltarauhanen sen limakalvon kasvata? mullahan se nyt toimii niiku pitää... kp 15 on nyt.

joo ja lähetteen tekee mulle tuonne polille että saan clomifenin, voi mennä tämä kevät ja vasta kesällä tulee kutsu sinne... huomautti viel että ottasin sitten huomioon että voi niit useita kypsyä yhtäaikaa että varaisin ultraa kp 12-14 tienoille... kertoi että ne ei välttämättä kaikkee sano siel...

metforem annosta lasken yhteen tablettiin kun illalla ollut huonoa oloa ja oon ihan kalpee...

mitäs muuta.... tsemppiä peukutteli mulle ja hymyili vaan :) onpas kiva kun on noin hyvä lääkäri ja yrittää kaikkensa... ja haluu nähdä mitä mulle kuulu!!!
ihan hyvä mieli nyt on tuon jälkeen!!!:happy093

kumpa se ovis oliski vasta joskus viikonloppuna... vaikka tiistaina olis hyvä jos se illalla olis kun yövuorot alkaa... maanantaina loppuu ja sit on useat vapaat ja mies kotona <3

Muokattu viimeksi:
omanapailen nyt nopeesti.Ilmeisesti kohta vois olla ovulaation hetki käsillä,koska testiviivat on vahvistunut joka päivä.Vai onko se vain sattumaa?Tai kuuluuks noiden testien ees toimia tolleen..?Ääh mulla on odotukset ja toiveet niin korkeella,että eiköhän täältä kohta rysähdetä :p

Ovulaatiotesti voi näyttää hailakkaa viivaa koko kierron. Ovulaation lähestyessä viiva alkaa vahvistumaan ja kun on positiivinen niin viiva on joko yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva. Nousu saattaa kestää vain 12 tuntia. Jos tuntuu ettei osaa luottaa omaan tulkintaan viivan vahvuudesta niin sitten suosittelen CB:n digitaalista testiä johon tulee hymynaama kun on positiivinen. Testi kannattaa tehdä suunnilleen samaan aikaan joka päivä mutta ei aamun ensimmäisestä pissasta. Paras testausaika on klo 12-20. Jotku tekee päivässä kaksi testiä, toisen aamupaivällä ja toisen illalla.

Minäki oon nyt kolmesti jo tehnyt testiä, ei vahvistu ei mutta se ei liene yllätys, hihi. Toivon vain että mahdollisimman pian tapahtuisi jotain, olen vähän kärsimätön :excited001

Pääsiäisenä molemmat oltais vapaalla joten siel ois neljä päivää hyvää aikaa maata jalat kohti kattoa et yhen oviksen tilaisin sinne kiitos heheh :grin

Kaikille tasapuolisesti edelleen tsemppiä :Heartred

On; mää en nyt tiedä mikä on tilanne... tein testin ja siinä on aivan tos tosi haalea haalea viiva tai viivan paikka. Sen kyllä erottaa kun tarkkaan katsoo... nythän on dpo 11. En uskalla riemastua kun mahaa on jomotellut aivan kuin ois täti tulossa. Ei kyllä aiemmin ole tullut minkäänlaisia viivoja.

Lucky: Lähetteestä ei oo mitään tietoa, meijän tk:ssa on typerä juttu aamulla klo8-9 ja klo13-14 on soittoaika se menee niillä vastaajaan ja soittavat takasin. Oon ootellu puheluu mut ei oo kuulunu, luulisempa et asia on niin että tajusivat että heillä ei oo asia edenny siellä eikä uskalla soittaa, joten tänään korjaavat asian ja huomenna soittavat. Ainaki todella toivon niin, mul ei riitä kohta hermot olleskaa. Onko lucky nyt sulle todettu tuon sun synnytyksen jälkeen monirakkulaiset vai onko ne aina ollut? Joo hauska tee mainos :grin

Aurinkoinen: Kiitos, mut jos näkisit mun yläasteella tekemän essun olisit ihan toista mieltä mun ompeluksista :grin Munmielestä meillä kaikilla on taito ommella, se kehittyy vuosien varrella.

Etsijä: Toivon sulle kaikin puolin munarikasta pääsiästä :grin

Takaisin