Gatusa josko josko ja sitä toivotaan
tarkkailen kokoajan onko tullut mitään siteeseen, ei oo! Puhdas on side. Ei tuu edes mitään valkkaria juurikaan, aika kuivaa on. Vasta kun sormilla kokeilee niin saattaa tulla jotain vaaleaa. Äskeinen treeni teki todella pahaa, hengästyin ähkin ja puhkin, mikään ei tuntunut tarmokkaalle kuten ennen, syke nousi pilviin yhden liikesarjan jälkeen, järkyttävää. Palautusjuoman kanssa tekee pahaa ja heitinkin pois loput. Odotan että tulkoot ne p*rkeleen m****t äkkiä tai muuten plussa kiitos! Oon ihan kiikunkaakun, mul on toisaalta ihan varma olo että paksuna ollaan, maha pömpöttää ja yleensä menkat ois jo alkanu.. tietty kp36 on vielä edessä
P.S sekoitin kohdunnapukan kohdunkaulaan.. luulin että ois pehmeä mutta tosiasiassa oon tunnustellut kohdunkaulan seinämää :D oikeesti se napukka on niin ylhäällä etten tunne kuin kynnellä, koitan myöhemmin uudelleen.. eli en voi sanoa onko kova ja kiinteä kun en yletä.
Muox: meinaan pyörtyä tästä onnesta, tulin onnelliseksi vaikka en ees oo varma yhtikämistään mutta kohdunnapukka oli kivikova ja tosi ylhäällä
olisko aika palata maan pinnalle vai mitä ihmettä, huomenna aamulla uus testi mahdollisesti. Alavatsalla vasemmalta tuntu jännää kipua pari sekkaa ja sit loppu, sama juttu oli tänään aikaisemmin mut oikealla. Nyt alkoi kyljet ja alaraajat vihlomaan :D eikääh! Jospa kuitenkin.. huomenna nähdään
laskurin mukaan nyt olis 4+0 tai korkeintaan 4+3 en oikein tiiä pitäiskö laskea kp31 mukaan vai kp36, tosiaan sillon kun sain niitä vahvoja plussia ekasta km:sta niin olin ollut tietämättäni raskaana ja testasin vasta rv 5+5 tienoilla niin ei ihme että tuli vahvaa.