Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sintti, kaikkea hyvää jatkoon! Toivottavasti saatte parisuhteen kuntoon ja ehkä palaat tännekin :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
sintti toivottavasti saatte asiat kuntoon ja plussa tulee sitten kun ootte molemmat valmiita siihen. tsemppiä ja onnea tulevaan, kertoilehan kuulumisia kuitenkin jos jaksat :)
 
Tsemppiä Sintille :Heartred

On: Täällä kp 21, dpo 6. Ihan on sellanen tunne, että raskaana en ole.. Tietenkään en tiedä millaselta sen nyt kuuluis tuntua, mutta kuitenkin olo varsin normaali kaikin puolin ja ei oo sellasta fiilistä et oisin.
Yhtään ei harmita tai mitään, kun onhan tää vasta eka yrityskuukausi. Lähinnä olen mietiskellyt vauvan huoneen sisustusta ja vauvan nimiä :p Sekä funtsinut lähestyvää lomaa.
Oishan se huisia jos ens viikolla ei menkkoja tuliskaan vaan sen sijaan plussa, mut rauhakseen mennään. :)

Vaikka nyt näin kirjottelen niin oon niin ällistynyt teidän kaikkien vahvuudesta ja sinnikkyydestä joille lapsia ei noin vaan ole suotu helpolla tai keskenmeno tullut. Itse olisin jo varmasti hermoromahduksen partaalla tuossa vaiheessa. Upeita olette! :Heartbigred
 
silja toivotaan että se plussa tulee ens viikolla sulle menkkojen sijaan :) mitä tulee tuohon sinnikkyytee ja vahvuutee ni meillä kaikilla on heikot hetkemme mutta se palava halu ja toive saada lapsi on niin suuri yksinkertaisest että on jaksan yrittää ja on kestän vastoinkäymiset :) me kaikki täällä tuetaa toisiamme ja tsempataan mikä auttaa myös jaksamaan :)
 
silja toivotaan että se plussa tulee ens viikolla sulle menkkojen sijaan :) mitä tulee tuohon sinnikkyytee ja vahvuutee ni meillä kaikilla on heikot hetkemme mutta se palava halu ja toive saada lapsi on niin suuri yksinkertaisest että on jaksan yrittää ja on kestän vastoinkäymiset :) me kaikki täällä tuetaa toisiamme ja tsempataan mikä auttaa myös jaksamaan :)
 
Nonneeh, just just.. Negahan sieltä tuli. Voiko sillä olla osuutta asiaan että toi testipissa oli mun päivän kahdeksas pissa? :D
Pissattaa paljon! Yleensä ennen menkkojankin tulee käytyy pikkuliru pissoilla kun mukamas pissahätä vaikka emätin ikäänkuin kirvelee niin se muistuttaa vähän kovaa pissahätää.. HUOH! Tosiaan nousin aamulla puol 10 ja ennen 10 kävin pissalla sitten kävin uudestaan jossain vaiheessa n. klo puol 11 ja sitten meni tovi kun seuraavaksi menin eli n. klo 11.30 sitten, kävinkin tasaiseen tahtiin: 12:20, 13:20, 14:00, 14:50, 15? ja äsken 16:20! Tänään syönyt raejuustoo, ruisleivän, kupin kahvia mustana, toisen kupin kahvia mustana, kesäkeittoa pienen kulhollisen, yhen lasin vettä.. muutaman lusikallisen metsämansikoita ja yhen näkkärin että hyvää päivää vaan! Jollei menkat ala niin testaan huomenna aamupissasta? Eilen iltahölkällä rinnat sikakipeät pidin niistä ikäänkuin kiinni kun hölkkäsin (tietty niin ettei kukaan nähny!) :) kp33/31-36 niin ja oon kokeillut sitä sormitestiä niin tuolta alhaalta tulee semmosta vaaleaa eilimaista vähänku valkkaria. Kaasua tulee niin ala kuin yläpäästä päivän mittaan varsinki iltasella vaikka noudatan tavallista dieetti-valiota! Wtf.. ei ennen röyhittänyt. Mitä tää on, apua iik.. tulis ne menkat sit eikä kiusais mua ku katon kokoajan siteeseen eikä mitään oo tullut! Muuten vaan tuun tänne pian päivittää jotain dramaattista.. esim KP* mutta ennemmin voisin tulla kertomaan plussasta, kunhan sen ensin sais.
 
Hassu Kiivilintu! Älä nyt niitä turhia negoja tee päivällä vaan aamupissasta se oikein mehevä plussa! ;)

Siija, ei sitä tiiä vaikka teillä tärppäisikin heti tästä kierrosta. Ei kaikilla ole oireita ennen plussaa :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Hihi Larissa, no oon kyllä ja oon oikeesti vähän ajattelematon.. en mä muutenkaan tekis noin laimeesta pissasta mitään, en ovistestiäkään.. olin vähän kiirulainen ja hätähousu :D mut jos ne joiden nimeä ei mainita alkaa niin ketuttaa mut eiköhän senkin yli päästä! Sullakin on aika jännä tilanne meneillään..
 
Joo, Gatusa järjesti meille kyllä.silloin jännitystä niiden testausten kanssa :grin

On. Vähän salaisesti toivon että se mun kipukohtaus yhtenä yönä ja nämä tuhrut tarkoittaisi kiinnittymistä, vaikka ei vielä yritetäkään... :grin Huuliherpeskin iski tänään monen vuoden tauon jälkeen.o_O Mutta ei sekään olisi pettymys jos ne ekat luomu menkat alkaisi maanantaina ajallaan :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Gatusa voi niitä aikoja, pitkälle olet päässyt <3 http://forum.vau.fi/threads/raskaaksi-2014.1579406/page-182 mulla huimausta harvemmin mutta nyt parina päivänä on kyl ollut itseasias, käyn vaa'alla kerran päiväs ja ainaki eilen huippas ja näkö sumeni hetkellisesti ku astuin ensin harhaan ja sitten puntarille ( ei kilojen vuoks vaan jostain kumman syystä :D) mutta muute noi sun kuvailemat oireet on aika läsnä, turvottaa sikana vaikka tässä pitäis hoikemmalta näyttää! + nälättää, ilmavaivat ja röyhyt, rinnat kipeät ja vessassa ravaamista.

ja Larissa jeah olis kyllä mukavaa jos olis kiinnittymisestä johtuvaa, pidän peukkuja mutta sullehan menkatkin olis toisaalta hyvä niin pidän puolikasta peukkua niidenkin puolesta :)
 
kiivi josko siellä ois ylläri tuloillaan kuitenkin inshaAllah :) juu kyllähä tässä on jo puoliväli lähenemässä ku rv 17+2 menossa. 2.8 ois rakenneultra.

larissa oispa kiinnittyminen ja jäis menkat tulematta :)
 
Gatusa josko josko ja sitä toivotaan ;) tarkkailen kokoajan onko tullut mitään siteeseen, ei oo! Puhdas on side. Ei tuu edes mitään valkkaria juurikaan, aika kuivaa on. Vasta kun sormilla kokeilee niin saattaa tulla jotain vaaleaa. Äskeinen treeni teki todella pahaa, hengästyin ähkin ja puhkin, mikään ei tuntunut tarmokkaalle kuten ennen, syke nousi pilviin yhden liikesarjan jälkeen, järkyttävää. Palautusjuoman kanssa tekee pahaa ja heitinkin pois loput. Odotan että tulkoot ne p*rkeleen m****t äkkiä tai muuten plussa kiitos! Oon ihan kiikunkaakun, mul on toisaalta ihan varma olo että paksuna ollaan, maha pömpöttää ja yleensä menkat ois jo alkanu.. tietty kp36 on vielä edessä :( P.S sekoitin kohdunnapukan kohdunkaulaan.. luulin että ois pehmeä mutta tosiasiassa oon tunnustellut kohdunkaulan seinämää :D oikeesti se napukka on niin ylhäällä etten tunne kuin kynnellä, koitan myöhemmin uudelleen.. eli en voi sanoa onko kova ja kiinteä kun en yletä.

Muox: meinaan pyörtyä tästä onnesta, tulin onnelliseksi vaikka en ees oo varma yhtikämistään mutta kohdunnapukka oli kivikova ja tosi ylhäällä :angel8:dance011:hello2 olisko aika palata maan pinnalle vai mitä ihmettä, huomenna aamulla uus testi mahdollisesti. Alavatsalla vasemmalta tuntu jännää kipua pari sekkaa ja sit loppu, sama juttu oli tänään aikaisemmin mut oikealla. Nyt alkoi kyljet ja alaraajat vihlomaan :D eikääh! Jospa kuitenkin.. huomenna nähdään :smiley-angelic008laskurin mukaan nyt olis 4+0 tai korkeintaan 4+3 en oikein tiiä pitäiskö laskea kp31 mukaan vai kp36, tosiaan sillon kun sain niitä vahvoja plussia ekasta km:sta niin olin ollut tietämättäni raskaana ja testasin vasta rv 5+5 tienoilla niin ei ihme että tuli vahvaa.
 
Muokattu viimeksi:
Kauheet vatsakivut! Ikinä ei kuukautisten aikana tälläistä. Auts!

Kiivilintu toivottavasti plussa tulee :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiitti pepe ja nuuhku kun olette virtuaalisesti mukana jännäämässä, ootte te muutkin niin kivoja.. ei tartte yksin :) ja pepelle voimia, toivottavasti sullekkin plussa tulee heti kun vaan voi, kovat kivut varmasti on :/ <3
 
Pepe, sama ongelma täälläkin. En ole koskaan ikinä milloinkaan syönyt panacodia menkkakipuihin! Nyt ei uni tulee ilman, kun sattuu niin paljon. Pakko liittyä itseäni tuohon keskenmenoon ja eikös sinulla kuitenkin ollut positiivinen testi välissä?

Tänään kp 2. Uuteen nousuun mennään. Päätin, että viime kierto oli yk1. Se ei ole niin masentava, kun voi ikään kuin aloittaa alusta.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Elaffy joo tein positiivisen testin jonka jälkeen vaihtui negaksi ja yön aikana alkoi vuoto ja karseet kivut! Ajattelin soittaa huomenna neuvolaan ja kysellä kun viimeksi kun mulla näin oli niin ei ollut kuin pienet kivut tähän verrattuna eikä otettu tosissaan. Ei varmaan muutenkaan oteta tosissaan koska olen niin nuori... Perseestä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top