Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lucky kuullut olen positiivista palautetta circadinista. Menee hetki että toimii kun on pidempi vaikutuksinen muistaakseni :) pehmoisia yöunia jatkoon :) ja onhan sekin jotain että yhdessä menette miehen kanssa. Muox*
HIENOLTA kuulostaa lääkäri uutiset :D onnea niistä.

Kiitos Gatusa ja Larissa kun jännäätte mun kanssa :)

jonnamaria johan on tylsää ja ikävää tuollainen. Gynelle?

Pandakarhu toivottavasti ja kiitos tosi kiva kuulla että on muitakin jotka käyttää kyseistä tuotetta :) plussaa sinne ;)
 
Lucky, hyvää !! Nyt askel eteenpäin!! Ja toivottavasti ne menkat ei tuu! ;)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Noniin, itkut on itketty ja miehen kanssa keskusteltu. Yritetään nyt vielä muutama kierto ihan ilman apuja ja sen jälkeen aletaan helppiä hakemaan. Minulla on syyskuussa reumapoli ja aion siellä kyllä ottaa asian puheeksi, jos tuo reuma olisi riittävä syy päästä julkiselle puolelle. Jotain apua me varmasti tähän tarvitaan.. Jos julkinen ei huoli, mennään sitten omakustanteisesti yksityistä reittiä pitkin. Miehelle itkin, miten se on kallista ja maksaa paljon, sanoi hän, että rahaa on juuri sitä varten, että elämä olisi mielekästä ja merkityksellistä ja jos lapsi tekee minusta onnellisen, maksaa mitä maksaa. Tämä on nyt suunnitelmana sitten. En vain tiedä, miten saan ajan kuulumaan ja keksin jotain muuta ajateltavaa siihen asti, että alkaa jotain tapahtumaan. En oikein usko, että luomusti onnistutaan kohtuullisessa ajassa mitenkään päin.

Onnea plussista ja plussamyrskyjä kaikille niille, joilta vielä plussa puuttuu!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Elaffy, ihana asenne sun miehellä :Heartpink Toivottavasti kävisikin iloinen yllätys ja tärppäisikin jo ennen hoitoja. Yritä tosiaan keksiä mielekästä tekemistä, jotta et mieti yrittämistä liikaa! Tsemppiä, kyllä sie vielä uudelleen plussaat ja saatte vauvan syliin asti :hug013
 
Gatusa: toivottavasti unesta tulee totta pian! Lähetä meillekin viikunoita :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Lacky: hehe!! Meillä taas toisiinpäin mä hermostun ja sanat "talo myyntiin" ja "avioero hetii" .. Mies on vaa hiljaa :))


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voi elaffy ihana mies on kyllä! :)

Pahoittelut niille jotka ovat tädin joutuneet kohtaamaa.. :(

Ja paljon onnea plussista! :)

On. Ei mitään ihmeemllisempiä olo jo ole ollut... Kurkku on kipeä silloin tällöin ja nenä tukos voi olla että flunssa iskemässä.. Muuten ei mitään... Ja oon tosi paljon miettinyt tulevan testin tulosta... Kuinka siihen oikein pitää suhtautua oli tulos mikä hyvänsä... Ei siis vieläkään mitään tunteita tätä kiertoa kohtaan, Joka myös ihmetyttää... Epäilen kyllä että testion negatiivinen..
 
Kiitos kaikille kannustuksesta! Tässä on viimeisen vuoden aikana käyty mieletön skaala tunteita läpi. Vielä on varmasti paljon edessä. En vain ikinä koskaan olisi voinut kuvitella, että me olemme juuri siinä prosentissa, joka ei sitä lasta helposti saakaan. Elämä ei vain aina menee kuten sen on ajatellut menevän. Sitä on joskus todella vaikea hyväksyä.

Täältä en kyllä osaa olla poissa, vaikka miten pitäisi ottaa rennosti ja stressaamatta. :)

Tsempit meille kaikille, jotka olemme vielä väärässä ryhmässä! Yritetään kaikkemme, että raskautuneiden porukka kasvaisi valtavan suureksi. Me tarvitsemme lapsia nyt!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Elaffy, en miekään osaa olla poissa vaikka ei vielä yritetäkään. Jotenkin laannuttaa omaa kuumetta, kun saa teitä tsempata :)

On. Onkohan ne ekat luomumekat ihan oikeasti nyt alkamassa...? ÄLLÖVAROITUS! Erehdyin tunnustelemaan kohdunnipukkaa ja samalla mukana tuli limaista/klimppistä vaalean ruskeaa ja veren sekaista vuotoa, jota ei kuitenkaan ole tullut pikkuhousuun asti ollenkaan. Alavatsaa nipistelee kyllä menkkamaisesti. Aika lyhyeksi jää tämä kierto (23 päivää) kerta oviskin oli pari päivää myöhässä. o_O Tämmöistä se kai on, kun jättää noi hormonit pois...
 
Elaffy, tuo tunneskaalan läpi käyminen on niin tuttua. Tällä hetkellä omat tunteet kulkee laidasta laitaan. Aluksi oli jännitystä, iloa, surua, katkeruutta, vihaa, kaipuuta, pettymystä, ahdistusta...

Tällä hetkellä oma tunnetila on kipu. Vuoto runsasta ja kivut ovat sietämättömät. Onneks mulla tallessa viime joulun km pari Panacodia kun ei tähän Buranat oikein tehoa. Jännä vaan ettei lääkäri mitään lääkettä kirjoittanut. Sanoi vaan et runsaampi vuoto tulossa, mut kun on muutenkin runsaat menkat ja kivuliaat niin tiesin et sama on edessä mitä viimeksi. Toivottavasti helpottaisi mahdollisimman pian tämä. Ei tätä toivo kenellekään :(

Plussan toivoa jokaiselle!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä sain mukaan Panacodin ja Ibuprofeenia 60mg jos oikein muistan, muuten käskivät ottaa Paracetamolia kipuihin.
 
Freyja, olipas taas typerä lääkäri! Potilaanko sitä pitäisi osata ennakoida, että on helvetilliset kivut tulossa ja osata vahvempaa lääkettä pyytää??? MUR! :mad:
 
No en mä tiedä kun tuo nuori lääkäri olis antanut tyhjennyslääkkeet mut vanhempi sano et odotetaan vielä. Enhän mä tajunnut et kivut on noin kamalat :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voi harmitus Elaffy, ettei vieläkään natsannut :( 10 päivän luteaalivaihe on ihan normi kyllä, itsellekään ei ole tuon pidempi ja onnistunut raskautumaan kahdesti. Miksi ajattelit, että julkiselle eivät teitä huolisi? Eikö apua saa kaikki vuoden jälkeen - tosin jonojen mukaan siinä kai voi jonkin aikaa kestää.

Jännitetään minä kiivin testi kertoo!!!

Onnea Naranjalle, siirsin sut jo plussapuolelle :) Joko meni la huhtikuulle?

Miten Lucky - onko tuo sun testauspäivä ihan kutinsa pitävä edelleen vaikka äsken kävitte (kivan kuuloisella) lääkärillä? Vai siirtyykö sun kierto eteenpäin nyt?

Panda - ikävä, jos aavistuksesi osuu oikeaan :( Mutta eihän sitä vielä tiedä varmaksi :)

Miten Elli ja Mustikka - millaiset olot teillä on vai joko on otettu etukeno testien kanssa?

Omasta voinnista ei mitään mainittavaa, kunhan nautin auringosta lomalla!

Elli28 15.7.
PandaKarhu 16.7.
Lucky 17.7
Mustikka 18.7.
elaffy 18-20.7
Granger 23.7.
Aida 24.7.
Siija 25.7.
Sintti2014 31.7.
Anis 10.8
Etsijä ?
Nuuhku?
zorro86?
DarkMimosa ?
loora84 ?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Silv?
Larissa?
Myssy?
Ambriina?
Etsijä?
Dawwe?
Freyja86?
Aurinkoinen?
Mimi. ?

( yht. 28)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja (yht.18)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Granger: vois siirtää parilla päivällä eteenpäin ku menkkojen pitäis alkaa kalenterin mukaan huomenna mutta ku ei tiedä alkaako ku niitten olis pitäny alkaa jo kp 24 ku lopetin terot :D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Elli28 15.7.
PandaKarhu 16.7.
Lucky 17.7
Mustikka 18.7.
elaffy 18-20.7
Granger 23.7.
Aida 24.7.
Siija 25.7.
Sintti2014 31.7.
Dawwe 8.8.
Anis 10.8
Etsijä ?
Nuuhku?
zorro86?
DarkMimosa ?
loora84 ?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Silv?
Larissa?
Myssy?
Ambriina?
Etsijä?
Freyja86?
Aurinkoinen?
Mimi. ?

( yht. 28)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja (yht.18)


Pistin itselle testipäivän kp 31 tienoille. Katsotaan nyt ovuloinko edes tän tyhjennyksen jälkeen ja miten kierto sekoilee, mutta pitäähän sitä olla jotakn mitä odottaa!
 
Tai siis menkkojen pitäis tuollon 17 päivä alkaa mutta vois testata 18/19 päivä jos ei ole alkanu

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Hmm. Miksei ole semmoista testiä joka näyttäis 110% varmasti menkat tai raskauden tai keskenmenon. Mietin syvällisiä heh. Voi ei emmä uskalla tehdä vielä testiä. Pääsisin huomenna tekemään testin mutta huomenna kp33 ja mitä jos ei näy positiivinen tulos jos liian aikaisin muka testaan. Mun pisin kierto on 41 kun oli antibiootit ja ne sekoitti kierron + olin flunssassa. Nyt tänä vuonna kierrot 31-36. Kumpa menkat ei alkais mutta jos alkaa niin voi V*TTU ja hammasta purren. Olisi liian ihanaa olla raskaana, vaikka nythän se olis aika ironinen asia kun on ollut niin haastavaa miehen kanssa ja elämä potkinut päähän monessa asiassa.. :D
 
Takaisin
Top