Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Panda, paljon samoja ajatuksia olet käynyt läpi kuin itse huomaan pohtineeni. Meillä luomusti raskautuminen on ilmeisesti mahdollista, mutta ov vienyt niin kauan aikaa, että apuja tarvitaan.

Itse olen ajatellut vetää rajan siihen, että hedelmöittymisen pitää tapahtua luonnollisesti. Jos sitä autetaan hormoneilla tai vaikka inssillä, on se ihan ok itselleni (syönhän muutenkin lääkkeitä, miten hormonit eroaisivat merkittävästi synteettisistä lääkeaineista, joita kehooni tungen?). Jos lääkäri alkaa valitsemaan, mitkä solut yhdistetään, mennään minusta jo liiaksi leikkimään jumalaa. Jos en saa lataa ilman sitä, olen sitten ilman. Minun sisin sanoo, mihin olen valmis.

Tutkimukset eivät vielä pakota mihinkään. Jos tuntuu siltä, että asia vaivaa, kannattaa siitä ottaa selvää. Vaihtoehdot kuultuaan, on helpompi tehdä päätöksiä. :)

Puhuminen on aina avainsana parisuhteessa. Meillä mies on todella huono tuomaan ajatuksiaan julki ja kääntämään tunteita sanoiksi. Onneksi niitä taitoja on yhdessä treenattu tässä vuosien aikana, sillä kumpikaan meistä ei ole vielä selvännäkijän taidoilla siunattu. Tsemppiä!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo meilläkin oli tarkoitus ettei ehkäisyä oteta käyttöön ollenkaan. Mutta tytöllä oli niin pahat mahakivut ekat kaksi kuukautta että ajatus vielä omasta raskaudesta siihen päälle tuntui aivan ylitsepääsemättömältä. Kun ei muutenkaan saanut nukkua ja yhä oli edellisestä raskaudesta kipuja. Nyt on kuukauden verran jo elämä sujunut ihan rattoisasti niin ajatus uudesta vauvasta ei ole enää yhtään kaukaa haettua :) Plus että kun miulla on imetyksessä ollut vakavia ongelmia niin jos raskaus ei maidontuloa kokonaan lopeta niin eläisin siinä toivossa että tämä esikoinen pitäisi tulokkaalle maidontuloa yllä ja avittaisi maidonnousussakin. Vaikka voihan se toki olla ettei se maito toisellakaan kertaa riitä ja sit tulee vaan imetyksestä entistä vaikeampaa kun esikoinen on mustasukkainen ja joko joutuu lopettamaan että vauvalle riittää tai pysymään tuolla huonommalla rinnalla...
 
Samaa mieltä edeltävien kanssa. Paljon tsemppiä MarinaMelina <3

Ja nyt paljastan aamuisen testin: negatiivinen tai haamu pappa. Voi kehno soikoon. Alkais ne menkat sit jos tää tämmöstä on, kp 34/36? Ollut outoja tuntemuksia ja toi napukka kova ja aika korkealla. Huoh.. kuvittelin ehkä vaan liikoja.
 
moikka! Itse en ole nyt seurannut omaa kiertoani yhtään. En jaksa. :( puhuttu on miehen kanssa ja selvisi että hän ei edes halua lasta. Miksi on antanut mun yrittää ja elätellä toiveita jos ei halua?? No nyt jo 3. Viikko ilman seksiä ja mitää koskettelua... Oon turhautunut. No ainakin kiloja on tippunut 2-3 kun olen alkanut juoksemaan. Korvaa seksin mutta ei kyllä kokonaa. Pillerit on taas käytössä. Se musta.

Onnea plussista kaikille ja toivotaan että vauvat saapuu turvallisesti maailmaan.

pahoittelut menkoista ja negoista.

mukavaa kesää kaikille! Nyt on aika nauttia lämmöstä. :)

Kun jaksaa uskoa unelmiin niin ne kyllä toteutuu<3
 
Kaivoin roskista siis. Toinen kuva avattuna. Tein testin 9:15.. virtsasin 10sekkaa mut ohjeesta ei tietoa ja ihan suihkusta en tiedä tosiaan mutta ei se plussa ole :( saa olla taikuri että näkisi jotain.
 

Liitteet

  • 20140717_090321.jpg
    20140717_090321.jpg
    293.9 KB · Katsottu: 136
  • 20140717_093119.jpg
    20140717_093119.jpg
    973.8 KB · Katsottu: 130
  • 20140717_093200.jpg
    20140717_093200.jpg
    1,015.8 KB · Katsottu: 131
Kirjoittelin jo tuohon ensikertalaisten topiikkiin, mutta ilmoittaudun nyt tännekkin.

Ensimmäistä yritetään ja ensimmäinen yrityskerta menossa. kp 40 ja menkkoja odotellaan näinä päivinä mikäli ovat alkamassa. Pientä etovaa oloa on ollut, mutta en tiedä kuvittelenko sen vain kun kokoajan tarkkailen tuntemuksia..!
 
Kiivi kuvia! :)

Pezdorado meilläkään ei isäntä halunnut lasta ja jo heti alussa asiasta puhuttiin itse kun halusin! Ja sanoin että ota tai jätä.. Aikaa annan kyllä ei niitä lapsia heti seurustelun alussa tarttenut tehdä.. No niin se miehen mieli muuttui ja tuossahan tuo 3 vee tyllerö oleskelee mielellään isin kanssa autoja korjaamassa ;) ja eipä myöskään vastaan toisesta pistänyt... Ja niin se vauvakuume taisi ensin tarttua häneen... Niin se mieli vain muuttuu.. Voimia sinne! Ja koittakaa jutella asiasta! <3
 
Tervetuloa neirahi joukkoon :) plussapuhuri sinne heti alkuun!

Oma: huomasin että tossa keskinmäisessä kuvassa on pitkula värimuutos heleä vaalea pinkki näkeekö joku? Heti alkoi näkyä kun otti kuoret pois ja toi muovi viivojen päällä oli aika viiruinen. Palauttakaa maan pinnalle! Kamala rintakipu.. :)
 
Hello.

Mä olenkin tässä ketjussa kuumeillut aiemmin kauan sitten. Aloitettiin 2013 tammikussa ja vieläkään ei ole plussaa tullut.

Söin tässä kierrossa macaa ja nyt on harvinaista, että bongasin oviksen kp19!!! Muut ovikset aina tapahtuneet vasta kp33. Ehkä tämä on siis hedelmällinen viimein?
 
Mua vaan hirvittää ku ollaa oltu 2vuotta naimisissa ja mies lähenee 30vuotta(hyvin pian) ja hän ei ole valmis isäksi. Meillä on elämässä kaikki valmiina paitsi mun koulu. Käyn aikuispuolla amkta ja valmistun 1-2 sisällä. Lapsi ei sitä estäisi. Mulla menee parhaat vuodet odotellessa ja en vaan kestä ajatusta että olen ikuisesti lapseton. Voisin etsiä uuden miehen mutta ei sitä kaikkea mitä lapsi tarvii rakenneta heti uudestaan helposti uuden ihmisen kanssa. Oon tuskainen. Tuntuu vaan että elämästä puuttuu Se jokin...
 
Jee Etsijä :) Rosebudille plussaa kovasti ja onnittelut ovulaatiosta,se on tie mahdolliseen onneen ;)
elaffy iso kiitos, sinnittelen lauantaihin siis :)
 
Oli tullut kamalasti tekstiä tänne. En millään muista kaikkea. Ite oon ollut nyt kesälomalla ja vähemmän tullut täällä oltua. Oon ollu myös aivan mielettömän väsynyt. Semmonen väsymys että oikeen ärsyttää. Normaalisti oon tottunut että jaksan helposti touhuilla päivän mutta nyt tuntunu ihan pakko pullalta kaikki. Välillä mietin että onkohan tuolla enää mitään elämää. Mies on jo keksinyt nimet, tytölle ja pojalle. ite en vieläkään uskalla kovin intoilla. seuraavaan ultraanki on aikaa vielä monta viikkoa.

Plussatuulia kaikille hirmusti puhaltelen täältä!
 
Pezdorado viestistäsi voi aistia tuskan.. en voi muuta kuin toivoa että asiat kääntyy parhain päin kuten niillä tapana on. Miehetkin on jääriä ja pelkureita joskus.. ehkä tämä saa hänet Ajattelemaan. Katsokaa vielä. Vaikeaa on sanoa enempää kun en tunne suhdehistoriaanne enkä tiedä millainen miehesi on. Tsemppiä <3
 
paljon taas tullut tekstiä, lomalta oon aina nopee käyny vilkuilee mitä täällä kirjoteltu.

pahoittelut kaikille ikäviä uutisia saaneille ja onnittelut kaikille plussanneille!!

täällä alkoi tänään yk2, josko huhtivauva saatais;)
 
Elaffy:
Kiitos sanoistasi. Näinhän se on, kukaan ei ole selvännäkijä. Itse vaan haluan aina liian pitkälle uskotella pärjääväni, vaikka asia ei oikeasti niin olisikaan. Puhuminen vaikeista asioista on...noh, vaikeaa.

Tuota olen juuri miettinyt, että mihin kaikkeen lapsettomuuden selvittely oikein sitoo. Pitääkö lääkärit sitä ajanhukkana, jos ei haluaisi lähteä koeputkihedelmöitykseen saakka? Epävarmuuus on tuskallista, mutta toisaalta myös tieto lisää tuskaa.

Kesäloma alkaa parin viikon päästä. Jos päädymme ottamaan yhteyttä lääkäriin, niin pitäisi vaan miettiä, että laitetaanko ns. homma vireille nyt vielä ennen lomaa vai vasta loman jälkeen. Kun en yhtään tiedä, kuinka pitkään saa jonottaa ensimmäistä aikaa julkiselle puolelle täällä pääkaupunkiseudulla.
 
Takaisin
Top